انتخاب بهترین برند چسب ۵ سانتی

dell ghatar.com ۰۶ مهر ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۹

حوزه استفاده از چسب ۵ سانتی، بسیار متنوع بوده و بخش های مختلف صنعتی، هنری و مسکونی را در بر می گیرد، از هنرمندان نقاش گرفته تا کارخانجات صنعتی و منازل از این چسب ها استفاده می کنند.

انتخاب بهترین برند چسب 5 سانتی

واقعیت آن است که استفاده از چسب نواری، تا به امروز در حد وصل اشیا کوچک و ساده و سبک بوده است، اما حالا و به صورتی تدریجی، چسب های نواری به سطحی از پیشرفت و قدرت چسبندگی دست پیدا کرده اند که حتی از برخی از نمونه های جدید آن،  به عنوان جایگزینی برای میخ و پرچ هم استفاده می شود.

گستردگی و تنوع چسب ۵ سانتی، حالا از چسب های ساده، با میزان چسبندگی پائین تا چسب هایی با میزان چسبندگی های خیره کننده، در نوسان است. با این تنوع بالا، حتما به عنوان یک خریدار کلان یا جز، در موقع خرید در انتخاب بهترین برند چسب ۵ سانتی، دچار سردرگمی خواهید شد. در این مطلب کوتاه سعی می کنیم مهم ترین برند های تولید کننده این دست چسب ها را مورد اشاره قرار دهیم.

  1. چسب سوار شونده دو طرفه گریلا(Gorilla)

چسب های گریلا از قدرت چسبندگی فوق العاده و انعطافی عالی برخوردارند و در این میان چسب سوار شونده دوطرفه گریلا محصولی فوق العاده است.

ابتدا باید توضیح دهیم که منظور از چسب سوار شونده چیست؟ این چسب، یک چسب دوطرفه قوی است که برای آویزان کردن اشیا استفاده می شود. به این صورت که قسمتی که پوشش پشتی چسب محسوب می شود کنده می شود، بعد، چسب به شی چسبانده می شود و بعد پوشش بعدی، یعنی پوشش رویی کنده می شود و بعد در نقطه مورد نظر به همراه شی وصل می شود.

با چسب سوار شونده گریلا می توانید اشیایی را که تا پیش از این امکان چسباندنشان به ذهن هم خطور نمی کرد را به هم بچسبانید یا شی را در یک نقطه سوار کنید. این چسب، چسبی ضخیم است و میزان چسبندگی یکسانی روی سطوح سخت و نرم دارد. حوزه های کاربردی آن مختلف بوده و فلزات، آجر، سنگ، وسرامیک را شامل می شود.

چسب گریلا ضد آب و ضد دما بوده و ماندگاری بالایی دارد.

  1. چسب ۵ سانتی جانسون

یکی از معروف ترین برند های موجود در بازار چسب ۵ سانتی جانسون است. چسبی با قدرت چسباندگی و قیمت مناسب که میزان چسبندگی آن چسب متوسط بوده و حوزه کاربردی آن بیشتر، موارد جزئی و روزمره است.

  1. چسب ۵ سانتی تاپرول

این نوع چسب ها با ضخامت ۴۵ میکرونی یکی از مناسب ترین چسب ها برای استفاده در بسته بندی کارتن های ۵ لایه، ۲ لایه، لمینت و غیره می باشند. این برند هم یکی از مشهور ترین برند های موجود در بازار است.

چسب تاپرول برای محیط هایی خاص مثل سردخانه ها و یا محیط هایی با میزان حرارت متوسط هم مناسب است. بسیاری از تولیدکننده ها در این حوزه انواع مختلف از چسب ۵ سانتی تاپرول را با ارائه مشخصات مربوط به فضای مورد استفاده به شما پیشنهاد می دهند.

انتخاب بهترین برند چسب 5 سانتی

  1. چسب پروتک

اگر به دنبال چسبی با میزان چسبندگی بالا هستید، چسب مدرن و جدید پروتک بهترین انتخاب است. این چسب که از فوم شفاف و چسب اکریلیک ساخته می شود، قدرت چسبندگی فوق العاده ای برای استفاده برای کاغذ، چوب، بتون و فلزات دارد.

از ویژگی های این چسب عالی، ماندگاری بالاست که البته در صورت اتمام نیاز، خیلی راحت می توانید آن را از سطح مورد استفاده جدا کنید، بدون اینکه جای آن در محل بماند. به همین دلیل برای فضاهای خاص که باید تمیز باقی بمانند بهترین انتخاب است.

  1. چسب برند اسکاچ

چسب نواری اسکاچ یک چسب با قدرت ماندگاری بالا در برابر خراش و سائیدگی است و برای چوب، فلزات، بتون و کاغذ کاربرد دارد. تاب آوری این چسب بسیار بالاست و مقاومت آن در شرایط هوایی مختلف و دماهای بالا بسیار مناسب است و در محیط های بیرونی هم کاربرد دارد.

  1. چسب دو طرفه Xfasten

این چسب ضخیم است، استفاده از آن آسان و میزان چسبندگی آن هم بسیار بالاست، تا حدی که می توانید ابزارهای خود را به صورت موقت یا دائم به واسطه آن به دیوار بچسبانید.

  1. چسب نواری تاگو

این چسب ضخامتی ۴۰ میکرونی دارد. این چسب در بسته بندی انواع کارتن های سه لایه، روغنی، پلاست، ایزوگام و نایلونی کاربرد بالایی دارد. کیفیت و قدرت این چسب، استفاده از آن برای کارتن های با ظرفیت بسیار بالا را هم ممکن می سازد.

انتخاب بهترین برند چسب 5 سانتی

۸ .چسب نواری آلیسا

این چسب با میزن چسبندگی بالا، مناسب بسته بندی است و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت دارد.

شرکت آریانا، عرضه کننده انوع مختلف چسب های مدرن، آماده ارائه محصولات خود با ارائه پیشنهادات، بنا بر نیاز کاری شما می باشد.

نتیجه گیری

حقیقت آن است که چسب و دنیای متنوع آن در ظرف سال های اخیر بسیار گسترده تر شده است. چسب ها دیگر وسایلی شبه تفننی نیستند و موارد کاربردی متفاوتی پیدا کرده اند که باور کردنی نیست، تا جایی که از چسب های جدید، حتی به عنوان میخ و پرچ هم استفاده می شود.

امتیازی که چسب های نواری دارند، بیشتر از هر چیز به تمیز بودن آن ها مربوط می شود. استفاده از چسب نواری، فضای مورد استفاده را دچار تخریب نمی کند و در بیشتر مواقع هم، به راحتی می توان آنها را کند و دور ریخت.

برای انتخاب چسب پیش از هرچیز باید موارد کاربردی مورد نظر خود را مشخص کنید. اینکه چه سطح کارآیی از یک چسب نیاز دارید؟ بعد از آن باید میزان نیاز خود را مشخص کنید. اگر مصرف کننده ی این محصول در سطح کلان هستید، بهتر است ابتدا از مشاوره های کارشناسی و تخصصی عرضه کنندگان معتبر استفاده کنید. شرکت آریانا یکی از عرضه کنندگان صاحب نام در این حوزه است، که با ارائه مشاورهای تخصصی می تواند زمینه یک انتخاب و تصمیم مناسب را برای مصرف کنندگان فراهم سازد.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx