آشنایی با هتل های لوکس تهران

dell ghatar.com ۰۶ مهر ۱۴۰۰ دیدگاه ۷۵

هنگامی که نام سفر به پایتخت ایران به میان می آید قطعا اولین و مهم ترین دغدغه هر فرد اقامت است.

البته دغدغه اقامت و پیدا کردن هتل در هر شهری وجود دارد! اما تهران فرق می کند! چراکه این شهر بسیار بزرگ و وسیع است و به واسطه همین بزرگی هتل های بسیاری در آن وجود دارد که انتخاب را برای مسافرین سخت می کند.

هتل های لوکس تهران

پس اگر شما هم برای انتخاب هتل در تهران سر در گم شده اید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا هتل های خوب این شهر را به شما معرفی کنیم.
 
هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران از جمله هتل های ۴ ستاره و مجهز است که در بهترین منطقه ی تجاری و خرید تهران واقع شده است. هتل بزرگ تهران از بهترین هتل‌های تهران است که در سال ۹۵ بازسازی شد. این هتل با فرودگاه بین المللی شهر کوتاهترین فاصله را دارد و نیز دارای موقعیتی عالی نسبت به مراکز تفریحی است. اگر برای امور تجاری و کاری به پایتخت سفر می کنید هتل بزرگ تهران را در لیست گزینه های اقامتی خود قرار دهید.

این هتل دارای امکانات و خدمات رفاهی مدرن و منطبق بر استانداردهای روز دنیا است.

اتاق‌های هتل بزرگ تهران با ظرفیت‌های متفاوت امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، سیف باکس، اینترنت بی‌سیم، لوازم بهداشتی، مینی بار و … دارند. از امکانات عمومی هتل بزرگ می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی‌سرویس، اتاق سیگار، پارکینگ ، خشک‌شویی، روم سرویس ۲۴ ساعته و … اشاره کرد. سونا (بخار و خشک)، ماساژ و استخر هتل بزرگ تهران آماده ارائه خدمت به میهمانان هستند.در کافی‌شاپ هتل بزرگ تهران به‌صورت ۲۴ ساعته انواع نوشیدنی گرم و سرد سرو می‌شود. همچنین رستوران هتل بزرگ تهران در محیطی دل‌نشین با غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده خدمت‌رسانی به میهمانان است.

هتل بزرگ تهران در تقاطع خیابان ولیعصر و چمران موقعیت مناسبی نسبت به مرکز شهر دارد. این هتل به اکثر موزه‌ها، بازار تجریش، ارگان و نهادهای دولتی نزدیک است.

با رزرو هتل بزرگ تهران اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد.
 
هتل شهر تهران

هتل شهر تهران

اگر می‌خواهید در تهران در هتلی سه ستاره اقامت کنید اما از کیفیتی ۴ یا حتی ۵ ستاره برخوردار شوید هتل شهر را انتخاب کنید. هتل شهر تهران از بهترین گزینه های اقامتی تهران برای مسافرانی است که استراحتگاهی آرام  را در این شهر جستجو می‌کنند. این هتل در خیابان دماوند قرار دارد و از طریق سه راه تهرانپارس قابل دسترسی است.

هتل شهر در شرق تهران در نقطه‌ای خارج از مرکز شهر قرار گرفته است و شما را از هرگونه آلودگی، ترافیک و شلوغی دور می‌کند. شاید با خواندن این مطلب پیش خودتان فکر کنید در صورت اقامت در این هتل تا مراکز مختلف خرید، اداری و تفریحی فاصله زیادی دارید و به برنامه سفرتان نمی‌رسید، اما باید بگوییم این هتل با نزدیکی به بزرگراه‌های اصلی شهر و نیز اتوبوس‌های تندرو این مشکل را حل کرده و دسترسی شما را به همه نقاط پایتخت ممکن و آسان نموده است.

موقعیت هتل باعث شده است تا شما به راحتی به پارک ملی سرخه حصار یکی از زیباترین جلوه‌های طبیعت گردی در تهران دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید با چند دقیقه پیاده روی به این پارک برسید و از طبیعت آن لذت ببرید. همچنین از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل شهر لویزان و باغ پرندگان هستند در ضمن در هتل شهر تهران دسترسی آسانی به مراکز تجاری مانند پاساژ سپید و پارسیان خواهید داشت.

هتل شهر تهران دارای مجموعه‌ای کامل از انواع واحدهای اقامتی است. با هر سلیقه و بودجه‌ای که باشید اتاق مورد نظرتان را در اینجا پیدا می‌کنید. اتاق‌های دبل و توئین بخواهید و یا آپارتمانی دو خوابه و لوکس فرقی نمی‌کند هر کدام را که بخواهید می‌توانید از هتل شهر انتخاب و رزرو کنید. جدا از اتاق‌ها این هتل با ایجاد امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، سونا و جکوزی و فضای سبز محیطی سرشار از آرامش و رفاه را برای شما فراهم کرده است تا اقامتی لذت بخش را تجربه کنید.

استخر مجهز به سونا و جکوزی که برای میهمانان نیم‌بها حساب می‌شود، از امکانات هتل شهر تهران است هم‌چنین از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، صندوق امانات و فضای سبز اشاره کرد.

با رزرو هتل شهر تهران هزینه هتلی سه ستاره را بدهید اما اقامتی ۴ یا ۵ ستاره داشته باشید.

هتل شهر مکانی از آرامش و رفاه را برای شما فراهم کرده است تا اقامتی لذت بخش را تجربه کنید.
 
هتل اسپیناس خلیج فارس تهران

هتل اسپیناس خلیج فارس تهران

هتل اسپیناس خلیج فارس تهران اولین هتل ۵ ستاره تهران بعد از انقلاب اسلامی است. این هتل هتلی مجلل و لوکس با موقعیت مکانی مناسب است که مدرنترین تجهیزات و امکانات را در فضایی آسوده برای گردشگران مهیا نموده است. هتل اسپیناس با تالارهایی بزرگ و با شکوه از جمله مراکز مناسب برای برگزاری برنامه های تجاری است. رستوران های هتل با ارائه غذاهای متنوع تایلندی، مدیترانه ای، فرانسوی و سنتی ویژگی متمایزی به این هتل داده است. هم چنین مجموعه ورزشی هتل  مجهز به سالن بدنسازی ، مجموعه تندرستی و سالن ماساژ است که از جمله امکانات قابل توجه هتل اسپیناس خلیج فارس به شمار می آید.
 
هتل اسپیناس خلیج فارس در بلوار کشاورز قرار دارد. این هتل ۵ ستاره برای کسانی که به دنبال رزرو بهترین هتل در تهران هستند انتخاب مناسبی بنظر می رسد. موقعیت مکانی مطلوب، پرسنل کارآزموده و ارایه خدمات منطبق بر استانداردهای هتل داری از مزایای هتل اسپیناس هستند.
 
اتاق های متنوع با امکانات مناسب دست مسافران را برای انتخاب باز می گذارد. رستوران فرانسوی، مدیترانه ای و تایلندی برای هر ذائقه غذایی رضایتبخش است. علاوه بر این ها منوی رستوران سنتی هتل اسپیناس خلیج فارس با غذاهای سنتی برای آن دسته از میهمانانی که تمایل به صرف غذاهای ایرانی دارند، راضی کننده می باشد. کافی شاپ این هتل نوساز با سرو نوشیدنی و دسرهای لذیذ و همچنین چشم انداز مناسب، لحظات خاطره انگیزی را برای میهمانان ثبت می کند. سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی خستگی راه را برای مسافران رفع می نماید.

امتیاز ویژه هتل اسپیناس موقعیت مکانی مناسب است. از این هتل به آسانی به جاذبه هایی مانند موزه فرش، موزه هنرهای معاصر، میدان ولیعصر و کتابخانه های تهران دسترسی خواهید داشت.

با رزرو هتل اسپیناس خلیج فارس تهران اقامتی خاطره انگیز را برای خود و خانواده رقم بزنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx