بررسی کامل Forza Horizon 5 در موبوگیفت

dell ghatar.com ۱۲ مهر ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۳

اتومبیل‌رانی و بازی‌های ژانر ریسینگ همواره مورد توجه گیمرها و مخاطبان بازی‌های ویدئویی بوده است. به همین دلیل، کمپانی‌های بازی‌سازی نیز محصولات بی‌نظیری را در این ژانر تولید کرده‌اند. از جمله موفق‌ترین بازی‌های اتومبیل‌رانی می‌توان به بازی Forza Horizon اشاره کرد که پنجمین نسخه از آن قرار است در تاریخ ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۰ منتشر شود.

Forza Horizon

احتمالاً شما هم منتظرید تا هرچه زودتر این بازی هیجان‌انگیز را تجربه کنید؛ اما قبل از آن بهتر است با ویژگی‌های این بازی و اطلاعات به دست آمده از آن بیشتر آشنا شوید.

Forza Horizon 5؛ لذت یک ماشین‌سواری تمام‌عیار!

کمپانی مایکروسافت در رویداد E3 2021 با معرفی بازی Forza Horizon 5 همه را غافلگیر کرد؛ چراکه اکثراً فکر می‌کردند که نسخۀ جدید این بازی مانند نسخه‌های پیشین است و تفاوت قابل‌توجهی ندارد. اما در همان نگاه اول متوجه تغییرات اساسی پنجمین نسخۀ Forza Horizon 5 خواهیم شد.

شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ اما بیشتر بازی در کشور مکزیک اتفاق میفتد و از این جهت می‌تواند صحنه‌های ماشین‌سواری جذابی را رقم بزند. علاوه‌برآن، مکزیک دارای محیط جغرافیایی متنوع و معماری خاصی است که مسیرهای مسابقه را شکل می‌دهد.

در حقیقت، شما هنگام انتخاب یک مسیر برای ریسینگ گزینه‌های مختلفی دارید؛ به‌عنوان مثال: سواحل نیلگون، کوهستان‌های برفی، جنگل‌های سرسبز و شهرهای تاریخی و باشکوه تنها بخشی از این گزینه‌ها است. از طرفی، امکان تغییر فصل نیز وجود دارد و این مسئله آنقدر واقع‌گرایانه شبیه‌سازی شده است که واقعاً احساس تغییر فصل و تغییر آب و هوا را در حین بازی حس خواهید کرد.

شما نیز می‌توانید با خرید گیفت کارت ایکس باکس این بازی را به‌صورت قانونی دانلود کنید. تنها کافیست که کد گیفت کارت را در حساب کاربری خودتان وارد کرده تا اکانت شما به همان میزان، شارژ شود. پس از آن، برای دانلود و خرید‌های درون بازی می‌توانید از همین شارژ اکانت استفاده کنید.

Forza Horizon بازی

گیم‌پلی بازی Forza Horizon 5

همان‌طور که انتظار داریم، بیشتر گیم‌پلی بازی مربوط به مسابقات مختلف اتومبیل‌رانی و همچنین ماشین‌سواری در شهرها و مسیرهای مختلف است. اما باید به شما بگوییم که فورزا هورایزن، تجربۀ رانندگی را بهبود داده و لذت آن را دوچندان کرده است.

در این بازی، در کنار ریسینگ و ماشین‌سواری با چالش‌های گوناگونی روبه‌رو خواهید شد. سازندگان بازی نیز با طراحی این چالش‌ها از تکرار و خستگی مخاطبان جلوگیری کرده‌اند. از جمله این چالش‌ها می‌توان به گشت‌وگذار در شهر و دریافت پاداش برای انجام کارهای مختلف اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های گیم‌پلی در Forza Horizon 5 باید به شخصی‌سازی اشاره کرد. شما در این بازی می‌توانید کاراکترهای خودتان را به‌طور کامل طراحی کنید. قابلیت انتخاب لباس، رنگ مو، رنگ پوست و بسیاری دیگر از آیتم‌ها نیز وجود دارد.

در Forza Horizon 5 با چه ماشین‌هایی سروکار داریم؟

طراحی ماشین‌های متنوع و منحصربه‌فرد از جمله نکات مثبت در فورزا هورایزن ۵ است. در این بازی با ده‌ها اتومبیل از کمپانی‌های مشهور جهان سروکار خواهید داشت که هرکدام از آن‌ها برای ماشین‌سواری در شرایط آب‌وهوایی و محیط جغرافیایی خاص طراحی شده است.

در ضمن باید به این نکته هم اشاره کنیم که امکان شخصی‌سازی روی ماشین‌ها نیز وجود دارد و خودتان می‌توانید آیتم‌های مختلف یک ماشین را مطابق با سلیقۀ خودتان عوض کنید.

به‌طور کلی، حضور ماشین‌هایی مانند مرسدس بنز، پورشه، جگوار، مک‌لارن، شورولت، فورد و لامبورگینی در کنار ماشین‌های کلاسیک و ماشین‌های مکزیکی سبب شده است که انتخاب یکی از آن‌ها برای‌مان بسیار سخت باشد!

گیم‌پلی بازی Forza Horizon 5

قدرت گرافیکی بازی Forza Horizon 5

در کنفرانس E3 2021 مایکروسافت مدعی شد که بازی فورزا هورایزن ۵ علاوه‌بر کنسول Xbox سری ایکس برای کنسول ایکس باکس وان نیز منتشر می‌شود. این موضوع چندان برای علاقه‌مندان این بازی خوشایند نبود زیرا امکان کاهش کیفیت و افت تصاویر گرافیکی وجود دارد.

اما بررسی‌های ما نشان داده است که قدرت گرافیکی بازی بسیار بالاست و در کنسول Xbox سری ایکس با کیفیت ۴K و ۳۰ فریم بر ثانیه به‌خوبی اجرا می‌شود. همچنین در کنسول‌های رده پایین‌تر بهتر است از کیفیت فول اچ دی به جای ۴K استفاده کنید تا دچار لگ و کندی تصاویر نشوید.

قیمت این بازی از طرف ماکروسافت حدوداً ۶۰ دلار تعیین شده است که نسبت به قابلیت‌های آن بسیار معقول است. برای دانلود این بازی نیز بهتر است از گیفت کارت ایکس باکس استفاده کنید.

جمع‌بندی نهایی

حالا که با ویژگی‌های بازی Forza Horizon 5 آشنا شدیم، بهتر است یک جمع‌بندی نهایی داشته باشیم. به‌طور کلی اگر می‌خواهید یک بازی متفاوت در سبک ریسینگ و ماشین‌سواری را تجربه کنید، حتماً به‌دنبال Forza Horizon 5 باشید. گیم‌پلی جذاب، گرافیک قدرتمند، قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوع، امکان بازی آنلاین و ماشین‌های مدرن و هیجان‌انگیز از جمله نکات مثبت فورزا هورایزن ۵ است.

همان‌طور که گفته شد، بهترین روش برای خرید این بازی، استفاده از انواع گیفت کارت اورجینال است. پیشنهاد ما این است که برای خرید این گیفت‌ کارت‌ها به سراغ سایت‌های معتبر و مطمئنی بروید تا گرفتار کلاهبرداران اینترنتی نشوید.

موبوگیفت از جمله سایت‌های مطمئن برای خرید گیفت کارت معتبر است که با پشتیبانی ۲۴ساعته به شما کمک می‌کند تا در هر لحظه از شبانه‌روز بتوانید سوالات و مشکلات خودتان را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارید.

خرید گیفت کارت از این سایت بسیار راحت است و بدون هیچ دردسری می‌توانید گیفت کارت موردنظرتان را در مبالغ گوناگونی بخرید و بلافاصله کد آن را به همراه اسکن معتبر تحویل بگیرید. موبوگیفت انواع گیفت کارت ps4 و ایکس باکس و … را ارائه میدهد

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx