عکس/ بی‌رحم ترین مرد همدانی را بشناسید !

suzan ghatar.com ۱۲ مهر ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۵۵

جید شعبانلو روز یکشنبه اظهار داشت: پس از دریافت گزارش شکار غیرمجاز در منطقه حفاظت شده «شرا» بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و به علت نزدیک شدن به غروب آفتاب برای دستگیری متهم کمین گذاشته شد.

شکار

وی اضافه کرد: با جستجوی میدانی تیم های یگان حفاظت مشخص شد که یکی از شکارچیان سابقه دار با ورود به منطقه حفاظت شده اقدام به شکار غیرمجاز یک راس قوچ وحشی و انتقال آن به منزل مسکونی کرده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان ادامه داد: پس از شناسایی منزل شکارچی متخلف با هماهنگی قضایی این منزل مورد بازرسی قرار گرفت که ابتدا کفش و لباس های آغشته به خون تازه و تشت حاوی خون کشف شد.

شعبانلو افزود: پس از بررسی دقیق تر محوطه و حیات این منزل مسکونی و ردگیری لکه های خون موجود مشخص شد که شکارچی متخلف اقدام به قرار دادن لاشه این حیوان داخل گونی و پنهان کردن آن بالای درخت کرده است.

وی گفت: این فرد برای چهارمین بار است که به علت شکار غیرمجاز دستگیر شده است که در نوبت نخست به علت شکار ۲ راس قوچ و نگهداری مهمات غیرمجاز در سال ۹۳ به تحمل ۲.۵ سال حبس محکوم شد.

  تبهکاری سریالی زندانی لو رفت ! / او به زن بیمار مشهدی هم رحم نکرد

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان اضافه کرد: همچنین سال ۹۷ به علت شکار یک راس قوچ به پرداخت ۹۹ میلیون ریال جریمه نقدی بدل از حبس و سال ۹۸ هم به علت شکار یک راس قوچ به پرداخت ۱۸ میلیون ریال محکوم شد.

استان همدان دارای ۶ منطقه حفاظت شده و ۱۳ منطقه شکار ممنوع است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: رکنا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx