محبوبیت یک شبه بازیگر زن سریال اسکوئید گیم (Squid Game) +تصاویر

suzan ghatar.com ۱۵ مهر ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۰۰۱۵

سریال اسکوئید گیم (Squid Game: بازی ماهی مرکب) یک مجموعه تلویزیونی در کره جنوبی است که در Netflix پخش می‌شود. نویسندگی و کارگردانی آن برعهده هوانگ دونگ-هیوک بوده و بازیگران اصلی آن لی یونگ جائه، پارک هه سو، او یئونگ سو، وای هون جون، هویون جونگ، هئو سونگ تائه، آنوپام تریپاتی و کیم جو ریونگ می‌باشند. این مجموعه در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ توسط نتفلیکس در سراسر جهان منتشر شد.

سریال اسکوئید گیم

هویون جونگ مدل و بازیگر ۲۷ ساله کره‌ای در کمتر از سه هفته و تنها پس از پخش سریال Squid Game بیش از ۱۶ میلیون فالوئر به پیج اینستاگرامش اضافه شد!

هویون جونگ بازی ماهی مرکب

بازی در سریال ‏Squid Game نخستین تجربه بازیگری‌ هویون جونگ است! نخستین تجربه‌ای که حالا باعث‌ شده تا پیج اینستاگرامش در ۱۸ روز از ۴۰۰ هزار به بیش از ۱۶ میلیون فالوئر برسد و او را به پر مخاطب‌ترین بازیگر کره‌ای در اینستاگرام مبدل کند!

هویون جونگ

پیج اصلی اینستاگرام هویون جونگ بازیگر سریال بازی مرکب

داستان سریال بازی ماهی مرکب

داستان سریال اسکوئید گیم بر روی مسابقه‌ای متمرکز است که در آن ۴۵۶ بازیکن، از قشرهای مختلف، که هر کدام بدهکار هستند، مجموعه‌ای از بازی‌های دوران کودکی ولی با عواقب مرگبار را برای برنده شدن ۴۵٫۶ میلیارد کره جنوبی معادل با ۳۸ میلیون دلار آمریکا انجام می‌دهند.

هوانگ این ایده را بر اساس مبارزات اقتصادی خود در اوایل زندگی و همچنین اختلاف طبقاتی در کره جنوبی تصور کرده بود. گرچه در ابتدا فیلمنامه آن در سال ۲۰۰۸ نوشته شد، اما هوانگ نتوانست هیچ کمپانی را برای ساخت این فیلمنامه پیدا کند تا اینکه Netflix در سال ۲۰۱۹ به عنوان بخشی از تلاش خود برای توسعه برنامه‌های خارجی خود شروع به ساخت این مجموعه کرد. هوانگ هر ۹ قسمت را خودش نوشت و کارگردانی کرد.

  دلیل کاهش وزن عجیب بازیگر سریال مشهور از زبان خودش +تصاویر

هو-یون جونگ بازیگر squid game

بازیگران سریال اسکوئید گیم

هو-یون یونگ

شروع فعالیت هو-یون یونگ به عنوان مدلینگ:
یونگ، بیشتر در کره جنوبی به دلیل حرفه‌ای، به عنوان مدل شناخته می‌شود، زیرا در بیست سالگی در فصل چهارم “Korea’s Next Top Model” در رتبه دوم قرار گرفت. اولین حضور او به عنوان مدلینگ در سال ۲۰۱۶ بوده است. او همچنین برای مراسم افتتاحیه، Marc Jacobs ،Fendi ،Rag & Bone ،Alberta Ferretti و Max Mara پیاده روی کرد.
هوئون یونگ در حال حاضر به عنوان جدیدترین سفیر جهانی برند لویی ویتون انتخاب شده است. او در این باره می‌گوید:
“افتخار من این است که همکاری حرفه‌ای خود را با لویی ویتون ادامه دهم، برندی که من از آن الگو گرفته‌ام. من منتظر تمام لحظات حضورم به عنوان سفیر جهانی لوئی ویتون هستم.”

هوئون یونگ سفیر جهانی برند لویی ویتون

لویی ویتون، (Louis Vuitton) که به اختصار ال‌وی نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسوی لویی ویتون تأسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شامل: کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت‌افزار و کتاب می‌باشند.

5 1 رای
امتیازدهی به مطلب
  ۴ نکته مهم سریال Squid Game که احتمالا متوجه نشده‌اید!
منبع: منبع پیج celebrity.news_ir

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx