تصاویر/پشت صحنه اسکوئید گیم پربیننده‌ترین سریال دنیا!

baran ghatar.com ۱۶ مهر ۱۴۰۰ دیدگاه ۹۶۹

سریال کره‌ای اسکوئید گیم (Squid Game) که حدود ۳ هفته قبل در نتفلیکس منتشر شد به پر بیننده‌ترین سریال در بیشتر از ۹۰ کشور دنیا تبدیل شده و به زودی به بزرگترین برنامه تولید این شبکه در تاریخ تبدیل خواهد شد.

وبگردی: توانایی Netflix در تبدیل نمایش‌های غیر انگلیسی زبان به موفقیت‌های جهانی چیز جدیدی نیست، زیرا مجموعه‌هایی مانند Narcos ،Dark ،La Casa de Papel (Money Heist / دزدی پول) و Elite در پنج سال گذشته بسیار موفق بوده‌اند.

اما این پیروزی‌ها در برابر موفقیت‌های نوظهور سریال Squid Game (بازی ماهی مرکب)، که یک درام دیستوپی بسیار اعتیادآور از کره جنوبی است، کم رنگ می شوند که تنها دو هفته پس از نمایش آن، به یک پدیده عظیم رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است و نمایش شماره ۱ در نمودارهای محبوبیت استریمر در ۹۰ کشور، از جمله ایالات متحده شده است.

بعد از محبوبیت فراوان سریال Squid Game میلیونها نفر در اینستاگرام بازیگران این سریال را دنبال کردند و فالوورهای آنها در زمانی کوتاه بیشتر از چند برابر شده است!

در ادامه تصاویری از پشت صحنه این سریال جذاب را مشاهده می‌کنید:

  دلیل کاهش وزن عجیب بازیگر سریال مشهور از زبان خودش +تصاویر

پشت صحنه بازی مرکب

سریال بازی مرکب

سریال بازی ماهی مرکب

اسکوئید گیم

عروسک اسکوئید گیم

سرباز سریال اسکوئید گیم

پشت صحنه اسکوئید گیم

پشت صحنه سریال اسکوئید گیم

پشت صحنه سریال بازی مرکب

بازیگران سریال اسکوئید گیم

بازیگران سریال کره ای بازی ماهی مرکب

فصل دوم سریال اسکوئید گیم در راه است؟

هنوز هیچ چیز قطعی در مورد فصل دوم سریال Squid Game مشخص نشده است، اما بلا باجاریا (Bajaria) رئیس تلویزیون جهانی نتفلیکس، در مورد این چشم انداز خوش بین است و می‌گوید که این به برنامه هوانگ دونگ-هیوک (نویسنده و کارگردان) و خواسته‌های وی برای نحوه ادامه کار بستگی دارد. او می گوید: “او یک فیلم و چیزهای دیگر دارد که روی آن کار می کند.” او خاطرنشان می‌کند که سازنده دوست دارد برای فصل جدید با “نویسندگان دیگری” همکاری کند. “ما در تلاش هستیم تا ساختار مناسب را برای او مشخص کنیم.”

نظر شما درباره این سریال چیست؟

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: asianwiki

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx