شرایط ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ با حامی مهاجر (بدون دردسر)

dell ghatar.com ۱۷ مهر ۱۴۰۰ دیدگاه ۹۰

لاتاری گرین کارت آمریکا یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مهاجرتی آمریکا، برای حفظ تنوع نژادی این کشور است. طی این برنامه هر سال تعداد مشخصی ویزای آمریکا به صورت تصادفی میان شرکت کنندگان در لاتاری تقسیم می‌شود. به همین دلیل هر سال افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا در لاتاری آمریکا ثبت نام می‌کنند و شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی لاتاری امتحان می‌کنند.

شرایط ثبت نام لاتاری 2023 با حامی مهاجر

برندگان لاتاری آمریکا می‌توانند همراه خانواده (همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال) به آمریکا بروند و گرین کارت آمریکا دریافت کنند. دارندگان گرین کارت، اقامت دائم کشور آمریکا را دارند و تقریبا از تمام حقوق شهروندان آمریکایی همچون تحصیل و کار در آمریکا بهره‌‌مند هستند. ثبت نام لاتاری آمریکا هر سال اواسط مهرماه آغاز می‌شود و ۳۳ روز مهلت برای ثبت نام در آن وجود دارد.

ثبت نام لاتاری امسال آمریکا (لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا) شروع شده است و تا ۱۸ آبان ادامه دارد. افرادی که تمایل دارند، شانس خود را به منظور برنده شدن در لاتاری آمریکا امتحان کنند، می‌توانند با استفاده از خدمات موسسه حامی مهاجر در این برنامه ثبت نام کنند. در ادامه بیشتر درباره شرایط ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ با حامی مهاجر صحبت خواهیم کرد.

ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۳ با حامی مهاجر

ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا توسط حامی مهاجر از دو طریق زیر امکان پذیر است :

  • ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا به وسیله فرم آنلاین سایت حامی مهاجر : متقاضیان ثبت نام لاتاری در این روش می‌توانند با مراجعه به فرم آنلاین ثبت نام لاتاری موسسه حامی مهاجر اطلاعات خود را برای موسسه ارسال کنند. یکی از مزیت های اصلی روش آنلاین این است که افرادی که در تهران زندگی نمی‌کنند، می‌توانند به راحتی از خدمات ثبت نام لاتاری حامی مهاجر استفاده کنند. در ادامه بیشتر درباره سایر مزیت های روش آنلاین توضیح خواهیم داد.
  • ثبت نام حضوری در لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا با مراجعه به دفتر حامی مهاجر :  متقاضیانی که نسبت به ثبت آنلاین لاتاری آمریکا بی اعتماد هستند یا نیاز به خدمات عکاسی لاتاری دارند، می‌توانند از طریق سایت حامی مهاجر، وقت حضوری ثبت نام در لاتاری دریافت کنند و در زمان تعیین شده به دفتر موسسه حامی مهاجر در تهران مراجعه کنند. در ادامه بیشتر در مورد نحوه ثبت نام حضوری لاتاری در دفتر شرکت حامی مهاجر صحبت خواهیم کرد.

ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۳ با فرم آنلاین سایت حامی مهاجر

آن دسته از متقاضیان ثبت نام لاتاری که در تهران نیستند و یا تمایل به استفاده از خدمات آنلاین حامی مهاجر برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا دارند. می‌توانند از همین الان با ورود به فرم آنلاین ثبت نام لاتاری موسسه حامی مهاجر ثبت نام خود در لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا را انجام دهند. از جمله مزایای ثبت نام آنلاین لاتاری با حامی مهاجر نسبت به ثبت نام در سایت اصلی لاتاری آمریکا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرم آنلاین ثبت نام لاتاری حامی مهاجر با زبان فارسی طراحی شده است و تمام توضیحات مربوط به تکمیل آن درون فرم وجود دارد. بنابراین متقاضیان ثبت نام لاتاری می‌توانند به راحتی اطلاعات خود را درون فرم تکمیل کنند.
  • برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا از طریق فرم سایت حامی مهاجر نیاز نیست تا زمان شروع رسمی ثبت نام لاتاری در سایت اصلی منتظر بمانید و می‌توانید از همین الان ثبت نام خود را بر روی وبسایت حامی مهاجر انجام دهید. کارشناسان ما به محض شروع رسمی ثبت نام لاتاری، اطلاعات شما را بررسی کرده و بر روی سایت اصلی وارد می‌کنند.
  • متقاضیان ثبت نام لاتاری می‌توانند آدرس خود را به زبان فارسی در فرم ثبت نام لاتاری حامی مهاجر وارد کنند، بنابراین با استفاده از فرم حامی مهاجر نیازی به دانستن نحوه نگارش آدرس به زبان انگلیسی نیست و کارشناسان حامی مهاجر آدرس فارسی شما را به نگارش انگلیسی تبدیل خواهند کرد.
  • چنانچه از طریق فرم حامی مهاجر در لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا ثبت نام کنید، صحت اطلاعات وارد شده از طرف شما در دو مرحله بررسی خواهد شد. در مرحله اول فرم آنلاین حامی مهاجر به گونه ای طراحی شده است که از اشتباهات رایج کاربران در ورود اطلاعاتی همچون شماره پاسپورت، تاریخ تولد، ایمیل و… جلوگیری می‌کند. در مرحله دوم کارشناسان حامی مهاجر فرم های ثبت شده را مجددا بررسی می‌کند و پس مطمئن شدن از صحیح بودن عکس لاتاری و اطلاعات مهم، اطلاعات متقاضیان را بر روی سایت اصلی لاتاری ثبت می‌کنند.
  • متقاضیانی که ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ را از طریق فرم سایت حامی مهاجر انجام می‌دهند، از خدمات پشتیبانی موسسه بهره‌مند می‌شوند و در صورت داشتن هرگونه سوال یا بروز هر گونه اشکال در هنگام ثبت نام می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۶ (۳۰ خط ویژه) با ما تماس بگیرند یا از طریق پشتیبانی واتس اپ و اینستاگرام با ما در ارتباط باشند.
  • پرداخت هزینه ثبت نام لاتاری در فرم سایت حامی مهاجر از طریق درگاه امن بانکی انجام می‌شود. سایت حامی مهاجر نیز دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) است، بنابراین متقاضیان می‌توانند با اطمینان خاطر هزینه ثبت نام در لاتاری را پرداخت کنند.

ثبت نام حضوری در لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا با مراجعه به دفتر حامی مهاجر

آن دسته از متقاضیان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا که آشنایی کافی با ثبت نام های اینترنتی ندارند و یا بنا به دلایلی اعتمادی به ثبت نام های آنلاین ندارند. می‌توانند با مراجعه به دفتر موسسه حامی مهاجر در تهران، از خدمت ثبت نام حضوری در لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا استفاده کنند. برای استفاده از خدمت ثبت نام حضوری لاتاری، نیاز به دریافت نوبت است.

ثبت نام حضوری لاتاری در دفتر موسسه حامی مهاجر از تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۰ تا تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۰ همه روزه (حتی روزهای تعطیل) از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب انجام می‌شودبرای دریافت نوبت ثبت نام حضوری لاتاری می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۶ با موسسه حامی مهاجر تماس بگیرید یا اینکه از طریق سامانه اینترنتی دریافت وقت حضوری اقدام نمایید.

از جمله مزایای ثبت نام حضوری لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا با حامی مهاجر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در ثبت نام حضوری لاتاری، اطلاعات متقاضیان از طریق فرم کاغذی دریافت می‌شود و متقاضیان می‌توانند از راهنمایی سریع حضوری بهره‌مند شوند. بنابراین افرادی که هیچگونه اطلاعاتی در زمینه ثبت نام اینترنتی ندارند، می‌توانند به راحتی ثبت نام خود را انجام دهند.
  • یکی از خدمات ثبت نام حضوری لاتاری در موسسه حامی مهاجر ، خدمات عکاسی است. مشتریانی که عکس جدید ندارند یا تمایل دارند عکس مناسب با شرایط لاتاری داشته باشند، می‌توانند از خدمت ثبت نام حضوری لاتاری استفاده کنند و از خدمات عکاسی لاتاری در موسسه حامی مهاجر استفاده کنند.
  • ثبت نام حضوری لاتاری در موسسه حامی مهاجر از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب و حتی در روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود، بنابراین متقاضیانی که مشغول به کار هستند، می‌توانند بدون گرفتن مرخصی برای ثبت نام حضوری لاتاری مراجعه کنند.

مزایای ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا با حامی مهاجر

مزایای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا با حامی مهاجر

یکی از سوالاتی که متقاضیان ثبت نام لاتاری در هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب خدمات ما با آن مواجه هستند، این است که چرا باید از خدمات موسسه حامی مهاجر برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا استفاده کنیم. بنابراین در این قسمت قصد داریم به بیان مزایای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا با حامی مهاجر بپردازیم. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • خدمات کارگزاری رایگان برندگان لاتاری ۲۰۲۳

کسانی که از طریق موسسه حامی مهاجر اقدام به ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ میکنند، بعد از برنده شدن از هزینه های آتی کارگزاری معاف خواهند بود.

  • اطلاع رسانی به موقع نتایج لاتاری

نهاد اصلی برگزارکننده لاتاری آمریکا، هیچگونه اطلاع رسانی در زمینه اعلام نتایج لاتاری از طریق ایمیل با پیامک ندارد؛ اما چنانچه ثبت نام لاتاری را با موسسه حامی مهاجر انجام دهید. نتایج لاتاری شما توسط موسسه حامی مهاجر بررسی خواهد شد و از طریق پیامک و ایمیل در جریان نتیجه خود قرار خواهید گرفت. در صورت برنده شدن در لاتاری نیز، با شما تماس خواهیم گرفت.

  • صحت ثبت نام لاتاری

کارشناسان حامی مهاجر اطلاعات مربوط به متقاضیان ثبت نام در لاتاری آمریکا را بررسی می‌کنند و سپس بر روی سایت اصلی لاتاری آمریکا وارد می‌کنند. بنابراین کسانی که از طریق حامی مهاجر در لاتاری ثبت نام می‌کنند، می‌توانند از صحت ثبت نام خود در لاتاری آمریکا مطمئن باشند.

  • آرشیو اطلاعات ثبت نام لاتاری

اطلاعات ثبت نامی شما توسط ما آرشیو خواهد شد و هرگز نگران فراموشی یا گم کردن آن نخواهید شد.

  • ارائه خدمات ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا به دو صورت آنلاین و حضوری

همانطور که گفتیم متقاضیان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا می‌توانند به دو صورت ثبت نام آنلاین از طریق سایت حامی مهاجر و ثبت نام حضوری با مراجعه به دفتر شرکت، از خدمات موسسه حامی مهاجر استفاده کنند و هیچ محدودیتی در ارائه خدمات ما وجود ندارد.

  • ارائه خدمات عکاسی لاتاری در دفتر موسسه حامی مهاجر

کسانی که به صورت حضوری برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا مراجعه می‌کنند، می‌توانند از خدمات عکاسی لاتاری در دفتر موسسه استفاده کنند.

  • تخصص و تجربه در زمینه ثبت نام لاتاری

موسسه حامی مهاجر یک شرکت مهاجرتی معتبر در زمینه مهاجرت به آمریکا و کاناداست. تخصص و کار ما امور مربوط به مهاجرت است. بنابراین توصیه می‌کنیم که برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا حتما از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx