بهترین قیمت روز انواع نبشی، ناودانی، سپری

dell ghatar.com ۱۹ مهر ۱۴۰۰ یک دیدگاه ۳۲

قیمت آهن آلات ساختمانی هیچ وقت در طول هفته‌ها و ماه‌ها ثابت نیست و دائماً در حال تغییر است. تحلیل و پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار برای کسب و کارهایی که به آهن و مقاطع فولادی مانند انواع نبشی، ناودانی و سپری مرتبط هستند، امری حیاتی و ضروری است.

ایران یکی از ده کشور برتر در زمینه تولید آهن آلات ساختمانی به شمار می‌رود و قیمت این محصولات تأثیر مستقیم و تأثیرگذاری در روند بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف ساختمانی دارد. یکی از مهمترین دلایل افزایش قیمت آهن آلات ساختمانی مانند نبشی، ناودانی و سپری در بازار ایران کاهش واردات است. برای خرید آهن آلات ساختمانی باکیفیت می‌توانید به سایت فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و با مشاهده قیمت نبشی ، قیمت ناودانی و قیمت سپری محصول مورد نظر به میزان احتیاج خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم درباره عوامل تأثیرگذار روی قیمت آهن آلات پرکاربرد مانند نبشی، ناودانی و سپری صحبت کنیم.

قیمت نبشی

  • تأثیر قیمت ارز روی قیمت ( نبشی ، ناودانی ، سپری )

قیمت ارز به ویژه دلار تأثیر مستقیمی روی قیمت آهن‌ آلات ساختمانی دارد. ارزش پول ملی ایران با واحد ریال نسبت با ارزش ارزهایی مانند یورو و دلار قابل مقایسه نیست. زمانی که ارزش دلار بیشتر می‌رود، قیمت همه محصولات از جمله  قیمت نبشی ،  قیمت ناودانی و قیمت سپری به عنوان پرمصرف‌ترین مقاطع آهنی افزایش می‌یابد. واردات محصولات اولیه که برای ساخت آهن‌ آلات ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز بر اساس قیمت دلار صورت می‌پذیرد. بنابراین قیمت دلار بر افزایش هزینه وارد نیز مؤثر است. قیمت دلار علاوه بر مقایسه با ریال و هزینه واردات محصولات اولیه از لحاظ روانی نیز در بازار آهن تأثیر می‌گذارد. پیش‌بینی‌هایی که برخی افراد از کاهش یا افزایش قیمت دلار می‌کنند، از لحاظ روانی فروشندگان آهن آلات ساختمانی را به واکنش‌های هیجانی وادار می‌کند و آن‌ها بلافاصله قیمت محصولات خود را  تغییر می‌دهند.

  • تأثیر عرضه و تقاضا روی قیمت ( نبشی ، ناودانی ، سپری )

یکی از پایه‌ای‌ترین اصول برای قیمت گذاری مقاطع فولادی مانند نبشی، سپری و ناودانی عرضه و تقاضای شمش‌های فولادی می‌باشد. به عنوان مثال مقاطع فولادی مانند نبشی که با استفاده از شمش‌های فولادی ساخته می‌شوند مستقیماً با قیمت روز آهن قیمت‌گذاری خواهند شد. وارد کننده‌ها و همچنین تولیدکننده‌ها به عنوان عرضه‌کننده آهن‌ آلات ساختمانی در این تجارت نقش بسزایی ایفا می‌کنند. تقاضاکننده‌های شمش‌های فولادی در ایران به دو گروه تقسیم می‌شوند. گروه اول کارخانه‌هایی هستند که بعد از خرید شمش فولادی آن را به مقاطعی مانند میلگرد، نبشی، ناودانی، سپری و غیره تبدیل می‌کنند و دسته دوم کسانی هستند که آهن آلات ساختمانی را از کارخانه‌ها برای استفاده در پروژه‌های ساختمانی مختلف یا سرمایه‌گذاری و نگهداری در انبار‌ها خریداری می‌کنند. نگهداری حجم زیادی از مقاطع فولادی در انبار با امید به افزایش قیمت آهن آلات ساختمانی و عرضه محصولات انبار شده به بازار صورت می‌گیرد.

قیمت ناودانی

  • تأثیر قیمت جهانی نفت روی قیمت ( نبشی ، ناودانی ، سپری )

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار روی قیمت نبشی ،  قیمت ناودانی و قیمت سپری به عنوان آهن آلات ساختمانی کاربردی در صنعت ساختمان قیمت جهانی نفت می‌باشد. عرضه و تقاضای مشتقات نفتی روی با افزایش یا کاهش قیمت نفت ارتباط دارد. قیمت این محصول ارزشمند نیز دقیقاً مانند قیمت فولاد روزانه در حال تغییر است. بنابراین تغییر قیمت نفت با تغییر قیمت آهن آلات رابطه مستقیمی دارد. وقتی نفت گران می‌شود هزینه سوخت و حمل‌ و نقل در تولید آهن آلات ساختمانی نیز افزایش می‌یابد‌. با توجه به این هزینه‌ها قیمت آهن آلات نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت. با کاهش قیمت نفت نیز هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

  •  تاثیر شیوع کرونا بر قیمت آهن آلات ساختمانی

شیوع بیماری کرونا اقتصاد کل جهان را طی دوسال اخیر به هم ریخته کرده است. این بیماری باعث شد که اقتصاد چین به عنوان اولین تولید کننده فولاد در دنیا با مشکل مواجه شود و بسته شدن مرزها به دلیل پیشگیری از افزایش کرونا مبادلات جهانی را با تغییر و تحولات زیادی مواجه کرد. بسته شدن مرزهای ایران نیز باعث شد بازار فولاد از دسترس تولیدکنندگان ایرانی خارج شود. تمام این عوامل روی به هم ریختن و نوسان قیمت آهن آلات ساختمانی مؤثر بوده‌اند.

  • تأثیر وضعیت آب کشور بر قیمت آهن آلات

در کارخانه‌های تولید فولاد برای تبدیل کردن آهن اسفنجی به فولاد سخت وجود آب به عنوان خنک کننده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. طی پنج سال اخیر کشور ما با بحران آب مواجه است. به همین دلیل وضعیت آب در میزان تولید و عرضه کارخانه‌های تولید کننده فولاد نقش دارد. وقتی هزینه بیشتری برای تأمین آب خنک کننده در خانه صرف شود، به همان نسبت قیمت مقاطع فولادی مانند نبشی، میلگرد، تیرآهن، ناودانی و سپری نیز افزایش می‌یابد.

خرید آهن آلات ساختمانی از فروشگاه اینترنتی اسنپ فلز

قیمت سپری

برای خرید آهن‌ الان ساختمانی با قیمت‌های مناسب می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اسنپ فلز بهترین فروشگاه ارائه دهنده محصولات فلزی و آهنی با آدرس اینترنتی https://snappfelez.com/ مراجعه کنید. در این فروشگاه می‌توانید به روزترین قیمت نبشی ، قیمت ناودانی و قیمت سپری و سایر مقاطع فلزی را مشاهده کنید. فروشگاه معتبر اسنپ فلز فعالیت خود را از ده سال پیش آغاز کرد و در طول این ده سال به پیشرفت صنایع ساختمانی و بهبود اقتصاد کشور کمک زیادی کرده است. این مجموعه با استفاده از نیروهای متخصص و جوان و در عین حال با تجربه، آهن آلات ساختمانی مرغوب و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسبی به مشتریان محترم عرضه کرده است. قبل از خرید و ثبت سفارش در سایت اسنپ فلز می‌توانید از مشاوره رایگان این فروشگاه با شماره تماس ۰۲۱۶۶۳۰۳۰۰۰ استفاده کنید و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان اسنپ فلز دریافت نمایید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx