مناسب ترین روش ها برای به دست آوردن ویباکس فورتنایت چیست؟

dell ghatar.com ۲۰ مهر ۱۴۰۰ دیدگاه ۷

در سال ۲۰۱۷ بازی های متنوعی برای نسخه موبایل منتشر شد که یکی از محبوب ترین و پردانلود ترین بازی های آن سال، بازی فورتنایت نام داشت. فورتنایت در واقع بازی ای از سبک بتل رویال است که به دلیل برخورداری از ویژگی های مناسبی همچون گیم پلی جذاب، داستان خیره کننده، صداگذاری بی نظیر به عنوان محبوب ترین بازی در میان گیمرها از آن یاد می شود.

در این بازی ارز رایجی به نام ویباکس وجود دارد که در واقع با استفاده از آن می توان به قابلیت های بی نظیری دسترسی پیدا کرد و قدرت خود را افزایش داد اما چطور می توان ویباکس را تهیه و خریداری نمود؟ در این بخش به شما آموزش خواهیم داد که ویباکس چیست و چطور می توانید به سادگی آن را به دست آورید.

روش‌های بدست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت چیست؟

بررسی داستان بازی فورتنایت

داستان بازی فورتنایت به نوبه خود بسیار جذاب و دوست داشتنی است چراکه شما به همراه ۹۹ نفر دیگر در یک جزیره دور افتاده با سلاح برابر که یک کلنگ است، قرار خواهید گرفت. هیچ چیزی به جز یک کلنگ و نقشه در دست شما نخواهد بود و تماما به دست آوردن سلاح ها و تجهیزات دیگر بستگی به نوع فعالیت شما خواهد داشت.

توجه کنید که در این رقابت شما برای آن که بتوانید پیروز بازی شوید حتما باید با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید و هوش خودتان در ساخت انواع تجهیزات و سر پناه، مراقب جان خود باشید چراکه تنها ۱ نفر می تواند پیروز و برنده بازی باشد.

نکته جالب تری که باعث زیبایی این بازی می شود، این است که نقشه هایی که در دست شما قرار دارد به مرور زمان کوچک تر خواهد شد و این بدان معناست که تمامی بازیکنان در روبروی هم قرار خواهند گرفت و اگر برای آن زمان نتوانید سلاح و سرپناه مناسبی را برای خودتان فراهم کنید، بدون شک از بین خواهید رفت.

کمی در خصوص ویباکس بیشتر بدانیم…

شما از روش های معمول می توانید به سرعت سلاح های متنوع و متفاوتی را به دست آورید و یا حتی با سنگ و… برای خود سرپناه مناسبی را بسازید تا بتوانید جان خود را در برابر دشمنان و همچنین حوادث طبیعی در امان نگه دارید.

با این حال شما می توانید از فعالیت در بازی و یا شرکت در رقابت های مختلف و همچنین ماموریت هایی که برایتان در نظر گرفته می شود، به تعداد نه چندان مناسبی ویباکس دسترسی داشته باشید که این مقدار بدون شک کفاف خرید تجهیزات و یا آپگرید نمودن سلاح ها را در اختیارتان قرار نمی دهد.

بنابراین ساده ترین راه حلی که به ذهن هر گیمری می رسد، این است که بتواند از بخش استور و یا فروشگاه بازی مقدار مناسبی ویباکس تهیه کند. ویباکس در واقع در بسته های متنوع ای در بخش فروشگاه بازی قرار دارد که با پرداخت پول به دلار می توان آن را به دست آورد.

اما اگر شما نیز مشکل پرداخت دلاری یا بین المللی دارید در ادامه همراه ما باشید تا به شما روشی ساده تر را معرفی کنیم!

چطور می توان ویباکس را در بازی فورتنایت به دست آورد؟

تهیه و خرید ویباکس فورتنایت از روش های مختلفی می تواند صورت بگیرید! در حالت کلی ۲ روش برای به دست آوردن ویباکس وجود دارد:

  • روش پولی
  • روش رایگان

در روش رایگان گیمر می تواند با انجام برخی از فعالیت ها به مقدار مناسبی ویباکس دسترسی داشته باشد اما این موارد علاوه بر آن که از گیمر زمان بیشتری را خواهد گرفت، در نهایت تعداد ویباکس کمی در اختیارش قرار خواهد داد که این موضوع می تواند گیمر را برای رسیدن به تعداد ویباکس بیشتری به روش های دیگر بکشاند. از این رو روش رایگان توصیه نمی شود.

در سوی دیگر روش پولی یک روش ساده و بی دردسر است که اکثر گیمر ها از این روش برای به شارژ حساب کاربری خود در بازی ویباکس استفاده می کنند. طبق این روش شما باید از بخش استور و یا فروشگاه بازی به صورت پرداخت درون برنامه ای (بین المللی) حساب خود را شارژ کنید تا بتوانید مقدار ویباکس مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

با این حال روش جایگزینی برای این موضوع وجود دارد و آن هم استفاده از سایت های واسطی است که می توانند حساب کاربری شما را به میزان پولی که پرداخت می کنید، شارژ نمایند.

برای این منظور بهتر است به یکی از معتبر ترین سایت های ایرانی به نام آسان جم مراجعه کنید تا بتوانید از بسته های مختلفی از ویباکس که برایتان فراهم شده است، مناسب ترین بسته را انتخاب کنید و پس از پرداخت در طی چند ساعت حساب کاربری شما شارژ خواهد شد و با استفاده از آن ها می توانید به استراتژی خود در بازی بیاندیشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx