چرا خرید ترازو برای هر فروشگاهی لازم است؟

dell ghatar.com ۲۲ مهر ۱۴۰۰ دیدگاه ۸

این تقریبا غیرممکن است که شما در دنیای امروز وارد یک فروشگاهی بشوید که هیچ ترازویی در آن وجود نداشته باشد. حتی اگر این فروشگاه در یکی از دورافتاده‌ترین روستاهای یکی از فقیرترین کشورهای جهان باشد.

وزن کردن کالاهای مختلف یکی از نیازهای هرگونه داد و ستدی در جوامع پیش از تاریخ بوده است. شما نشانه‌های ابتدایی‌ترین ترازوها را می‌توانید در نقش‌ها و دیوارنگاراه‌های مجموعه‌های تاریخی در مصر باستان ببینید زمانیکه مردمان سرزمین تاریخی مصر خدای مردگان، آنوبیس را با ترازویی در دست بر روی دیوار یکی از معابد حکاکی می‌کردند، فهم درست و تقریبا کاملی از سنجش دقیق ترازو داشتند و تقریبا می‌شود گفت که به عدالت ترازو بیشتر از آنوبیس ایمان داشتند.

امروزه ترازوها اشکال سنتی خود را از دست داده‌اند و در طرح‌ها و مدل‌های سازگار با انواع مختلف کسب و کارها و خدمات دیگر طراحی و ساخته می‌شوند. از ترازوهای فنری دیجیتالی که اندازه کف دست است تا باسکول‌های صنعتی همه و همه با یک هدف واحد کار می‌کنند و آن سنجیدن جرم اشیا برای ارزش‌گذاری اقتصادی و در نهایت داد و ستد آن کالا است.

خرید ترازو

ترازوی فروشگاهی در چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد

توجه داشته باشید که ترازوی فروشگاهی دیجیتال در هر شغل غیرصنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظرفیت غالب ترازوی فروشگاهی دیجیتالی موجود در بازار ۷۰ کیلوگرم است، که شامل انواع قابل توجهی از فروشگاه‌های مختلف از جمله مغازه‌های محلی، قصابی‌ها و لبنیاتی‌ها و انواع سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت‌ها و بقالی‌ها است. برای خرید ترازوی فروشگاهی دیجیتالی از میان انواع ترازوی فروشگاهی که طیف بسیار گسترده‌ای را شامل می‌شود، ابتدا باید یک نیازسنجی از ملزومات فروشگاهی و کسب و کار خود انجام دهید و بعد برای خرید ترازوی فروشگاهی مورد نظر خود اقدام کنید. البته فاکتورهای متعددی باید در خرید ترازوی فروشگاهی دیجیتالی مورد توجه قرار بگیرند، گزینه‌هایی مانند برند و سازنده ترازوی فروشگاهی دیجیتالی و حتی ساده که دارای اهمیت زیادی است.

در هنگام خرید ترازو حتما باید در نظر داشته باشید که ترازویی که می‌خرید مطابق با نیازهای شغل شما باشد. در برخی موارد برخی از صاحبان کسب و کارها ترازویی می‌خرند که قابلیت‌های آن کاربردی در شغل آنها ندارد و یا امکانات آن جوابگوی نیازهای شغلی افراد نیست و این می‌تواند بعد از مدتی باعث تعویض ترازو و متضرر شدن شما شود که باید به این مساله توجه شود. برندهای معروف ترازوی فروشگاهی دیجیتال در سطح دنیا مانند AND، Adam، Sartorius، Mettler Toledo، و Kia از جمله به روزترین و نام آشناترین برندهای سازنده ترازو هستند که تکنولوژی های به روزی را برای سنجش دقیق اقلام در محصولات خود به کار می‌برند. در کشور ما نیز ترازوی محک و پند از جمله سازندگان مطرح ترازو هستند که محصولات آنها از جمله انواع ترازوی فروشگاهی قابل رقابت با محصولات خارجی هستند.

گستردگی نیازهای روز فروشگاه‌ها به ترازوهای چندکاره

همانگونه که می‌دانید بسیاری از فروشگاه‌ها در سطح دنیا اکنون دیگر از انواع ترازوی فروشگاهی نه تنها برای وزن کردن اقلام بلکه برای ثبت همزمان اجناس، محاسبه قیمت، صدور فاکتور و کارهای متعدد دیگر استفاده می‌کنند که باعث سهولت در انجام کار و یکپارچگی فرآیند خرید می‌شود که این امر باعث صرفه‌جویی در زمان خریدار و فروشنده می‌گردد و فرآیند خرید را تسریع می‌کند. امروزه بسیاری از ترازوهای موجود در بازار مجهز به بارکدخوان و دستگاه پوز است که باعث می‌شود نحوه حسابرسی روزانه و حتی ماهیانه به دخل و خرج فروشگاه شما تسهیل شود.

قیمت ترازوی دیجیتالی یکی از مسایل اصلی است که تقریبا مورد توجه اغلب صاحبان کسب و کارهایی است که از انواع مختلف ترازو به عنوان وسیله‌ای ضروری در کسب و کار خود استفاده می‌کنند. قیمت ترازوی دیجیتالی بسته به نوع کارکرد و امکانات موجود در آن می‌تواند بسیار متفاوت باشد و اصطلاحا بازه قیمتی متفاوتی داشته باشد. قیمت ترازوی دیجیتالی خارجی موجود در بازارهای داخلی با توجه به نوسانات قیمت ارز و صادراتی بودن این محصولات گرانتر از نمونه‌های داخلی است و این مساله رغبت متقاضیان این محصول را برای خرید انواع مختلف ترازو ایرانی بیشتر می‌کند.

روش کار ترازوی دیجیتال چگونه است

انواع مختلف ترازو دیجیتال با استفاده از یک ابزار بسیار دقیق به نام کشش‌سنج و با اتکا به یک تکنولوژی پیشرفته میزان جرم اجسام را محاسبه می‌کند. اشتباه مصطلحی که بسیاری از ما دچار آن هستیم این است که فکر می‌کنیم ترازو وزن اجسام را می‌سنجد در حالیکه این گونه نیست و انواع مختلف ترازو وسیله‌ای برای سنجیدن جرم اجسام است. شما وقتی جسمی را بر روی انواع ترازوی فروشگاهی قرار می‌دهید، یکسری سیم‌پیچ‌های فلزی که در قسمت زیرین ترازو تعبیه شده است باعث خم شدن هادی الکتریسیته و انتقال این پیام به سنجشگر دستگاه می‌شود.  زمانیکه این وسیله زیر فشار جرم آن جسم خم می‌شود، توانایی رسانایی آن کم یا زیاد می‌شود. این کار باعث می‌شود تا اندازه دقیق جرم آن جسم محاسبه شود.

مزایا و معایب ترازوی دیجیتال

خرید ترازوی فروشگاهی دیجیتال می‌تواند برای شما مزایا و معایبی داشته باشد. از جمله اصلی‌ترین معایب یک دستگاه ترازوی دیجیتالی نیاز آن به جریان برق است. این یعنی اینکه اگر شما برق نداشته باشید حتی جرم یک کالای کوچک را هم نمی‌توانید بسنجید. گران بودن قیمت ترازوی دیجیتالی از جمله دیگر عواملی است که اگر جزء معایب دستگاه ترازوی دیجیتال هم محسوب نشود قطعا جزء نقاط قوت آن نیست. اما دستگاه ترازوی دیجیتال مزایای عمده‌ای دارد. ماندگاری و طول عمر زیاد، کاربرد آسان، قابل اعتماد بودن و داشتن امکانات بیشتر از جمله موارد است که خرید دستگاه ترازوی دیجیتال را برای یک کسب و کار امروزی دارای اولویت می‌کند.

خرید ترازوی محک

شما می‌توانید با خرید ترازوی محک به صورت همزمان هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و هم امکانات بیشتری به دست آورید. انواع ترازوی محک می‌تواند دسترسی شما به شبکه وای فای، چاپ همزمان فاکتور از طریق پرینتر دستگاه، محاسبه قیمت اقلام را به صورت همزمان حفظ کند و باعث شود تا کسب و کار خود را مطابق با نیازهای روز و مشتریان خود مطابقت دهید. شما با خرید ترازوی محک از فروشگاه اینترنتی تجهیزات می‌توانید هم محصولی با کیفیت با امکانات فراوان داشته باشید و هم از نوسانات قیمت ارز برای خرید یک جنس خارجی در امان باشید. امروزه ترازوی محک به عنوان یکی از برندهای معتبر ایرانی در بازارهای خارجی نیز شناخته شده است و این یک شاخصه بسیار مثبت برای خرید ترازوی محک محسوب می‌شود.

ترازو

خرید ترازوی پند

یکی دیگر از برندهای معتبر داخلی ترازوی پند است که در سالهای گذشته توانسته سهم قابل توجهی از بازار داخلی دستگاه ترازوی دیجیتال فروشگاهی را به خود اختصاص دهد. خرید ترازوی پند می‌تواند علاوه بر رفع نیازهای شما جلوه بصری خوبی به فروشگاه یا محل کسب و کار شما بدهد. علت آن نیز مدل‌های مختلف این محصول در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع است که وارد بازار شده. امکانات ویژه مدل های مختلف این برند ایرانی باعث شده تا خرید ترازوی پند در اولویت بسیاری از کسب و کارهای مطرح کشور قرار بگیرد. اگر قصد خرید ترازوی پند را دارید می‌توانید با یک جستجوی ساده مدل و انواع مختلف آن را از طریق فروشگاه اینترنتی تجهیزات سفارش دهید تا این محصول در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار گیرد. خرید ترازوی پند یا خرید ترازوی محک می‌تواند تمامی نیازهای فروشگاه شما را برآورده، و شما را بی‌نیاز از ترازو کند.

https://tajhizat.co

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx