عکس/تیپ خز یکتا ناصر و بهناز جعفری

baran ghatar.com ۲۸ مهر ۱۴۰۰ یک دیدگاه ۵۳۰

در ادامه عکسی از یکتا ناصر و بهناز جعفری در سریال نیسان آبی خواهید دید.

وبگردی: یکتا ناصر و بهناز جعفری؛ دو خواهر سریال نیسان آبی هستند.

یکتا ناصر و بهناز جعفری در سریال نیسان آبی

یکتا ناصر و بهناز جعفری دو خواهری که با ۲ دوست با هم ازدواج می‌کنند. این آشنایی در دهه ۶۰ اتفاق می‌افتد و نوع لباس پوشیدن مردم در آن دهه برای کسانی که در عصر جدید زندگی می‌کنند، عجیب و خز است.

نیسان آبی نام تازه‌ترین سریال کمدی فیلیمو است که به کارگردان منوچهر هادی این روزها مراحل تولید را سپری می‌کند و به‌زودی روانه بازار می‌شود. سریالی که ترکیب متفاوتی از بازیگران کمدی و جدی را در خود جای داده و در فضایی متفاوت یک داستان خانوادگی را به تصویر کشیده است؛ داستانی که به راحتی می‌توانید در جمع خانواده به تماشای آن بنشینید و یک دل سیر بخندید.

بازیگران و عوامل سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی را منوچهر هادی کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی آن را هم احسان ظلی‌پور برعهده داشته است. فیلمنامه را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی نیسان آبی نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده‌اند.

  فریدون جیرانی به یکتاناصر: دیگر در فیلم‌های شوهرت بازی نکن

در کنار حسین یاری و مهران غفوریان به‌عنوان دو بازیگر محوری، بازیگران دیگری چون یکتا ناصر، بهناز جعفری،‌ سیروس همتی و ایمان صفا هم در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند. حسین یاری حضوری به‌کل متفاوت از نقش‌های سال‌های اخیر خود را در این سریال ایفا کرده و می‌تواند سکوی پرتاب مجددی برای محبوبیت مضاعف او در میان سریال‌بازها باشد.

مهران غفوریان هم بعد از کاهش وزن شدید و تغییر ظاهر، برای نخستین‌بار به‌عنوان نقش اصلی یکی کمدی مقابل دوربین ظاهر شده تا با شمایلی متفاوت مخاطب را بخنداند. البته که ناراحتی قلبی‌اش همه را نگران کرد ولی او پس از بهبود با قدرت کامل به نیسان آبی بازمی‌گردد تا قسمت‌های باقی‌مانده را هم آماده پخش کنند. راستی در میان نقش‌های فرعی هم منتظر چند غافلگیری باشید که فعلا از گفتن آنها معذوریم!

اما حضور جمشید هاشم‌پور می‌تواند یکی از سورپرایزهای این سریال کمدی برای فیلم‌بازها باشد. بازیگر محبوب و ستاره چند دهه سینمای ایران که اتفاقا الگوی کاراکتر اصلی سریال، یعنی جمشید با بازی متفاوت حسین یاری هم هست.

  عکس/پریناز ایزدیار و بازیگران زن سریال جیران در پشت صحنه

علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه خواه از دیگر بازیگران این سریال طنز هستند.

مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح چهره‌پردازی: امید گل زاده، صدابردار: وحید دوزنده، مدیرتولید: محمد جمشیدی، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، مدیر برنامه‌ریزی: امین قوامی، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، عکاس: سمیه میری و کارگردان پشت صحنه: مهدی کریمی. این فهرست بقیه عوامل سازنده این سریال است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: فیلیمو

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx