شلیک الک بالدوین در صحنه فیلمبردار را کشت و کارگردان را زخمی کرد +عکس

baran ghatar.com ۰۱ آبان ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۵۰

الک بالدوین بازیگر سرشناس سینما در صحنه فیلمبرداری هنگام شلیک با تفنگ صحنه، باعث کشته شدن فیلمبردار و زخمی شدن کارگردان شد.

هنگام تولید فیلم «زنگ / Rust» در نیومکزیکوی آمریکا حادثه‌ای تلخ روی داد که به کشته شدن فیلمبردار فیلم انجامید.

الک

الک بالدوین بازیگر سرشناس سینما که تهیه‌کننده و بازیگر فیلم است، با شلیک در صحنه فیلمبرداری باعث این حادثه شده است.

هالینا

هالینا هاچینز فیلمبرداری که در این حادثه جان باخت

زنی که جان باخته، هالینا هاچینز ۴۲ ساله و مدیر فیلمبرداری فیلم بوده است. مرد زخمی جویل سوزا، ۴۸ ساله کارگردان فیلم ‘راست’ به معنی زنگ زدگی یا پوسیدگی.

در وبسایت شخصی خانم هاچینز نوشته شده که او اهل کشور اوکراین است و در کی‌اف روزنامه‌نگاری و در لس‌آنجلس در رشته فیلم تحصیل کرده است. نشریه فیلمبرداری به نام امریکن سینماتوگرافر در سال ۲۰۱۹ او را “ستاره نوظهور” عرصه عکاسی فیلم توصیف کرده است.

به گفته پلیس، هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلم که با هلی‌کوپتر به بیمارستان منتقل شد، جان باخته است و جوئل سوزا، کارگردان فیلم در بیمارستان تحت درمان است.

  پایان مرگبار درگیری ۲ زن همسایه +جزئیات

در بیانیه انجمن فیلمبرداران سینمای آمریکا در این باره آمده است: «جزئیات حادثه هنوز مشخص نیست، اما ما در تلاشیم تا اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم. ما خواهان تحقیقات کامل درباره این حادثه تراژیک هستیم.»

داستان فیلم «Rust» درباره پسری ۱۳ در آمریکای قرن نوزدهم است که به دلیل قتل تصادفی و غیرعمد یک دامدار به اعدام با طناب دار محکوم شده است. بالدوین در فیلم نقش پدربزرگ این پسر را بازی می‌کند.

کشته شدن در صحنه فیلمبرداری گرچه نادر اما واقعی است. سال ۱۹۹۳ بردندون لی پس بروس لی در صحنه فیلمبرداری با شلیک گلوله کشته شد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرآنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx