تصاویر/آنجلینا جولی در فرش قرمز فیلم جاودانگان در فستیوال رم

suzan ghatar.com ۰۳ آبان ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۴۵۳

یکشنبه شب، آنجلینا جولی دخترانش شیلو و زاهارا را به نمایش فیلم جدیدش از دنیای سینمایی مارول به نام Eternals (جاودانگان) در شانزدهمین جشنواره فیلم رم آورد.

آنجلینا جولی به همراه دخترانش در فرش قرمز فیلم جاودانگانزاهارا و شیلو دختران آنجلینا جولی و بردپیت به همراه مادرشان در فرش قرمز فیلم جاودانگان

آنجلینا جولی در فرش قرمز فیلم جاودانگانلباس زاهارا بسیار بحث برانگیز شد، زیرا این لباسی بود که آنجلینا قبلا در اسکار ۲۰۱۴ پوشیده بود.

این تصاویر نشان می‌دهد که دختران جولی بیش از حد به مادرشان افتخار می‌کنند، زیرا دور هم جمع شده‌اند تا از او برای فیلم جدیدش حمایت کنند. آنجلینا جولی نقش اصلی را در نقش تینا در Eternals بازی می‌کند. آنطور که از تریلر فیلم جاودانگان مشخص است، سکانس‌های اکشن زیادی دارد که تماشاگران را روی صندلی‌های خود میخ‌کوب می‌کند.

آنجلینا جولی به همراه شیلو و زاهارا در فرش قرمز فیلم جاودانگان

فیلم جاودانگان در ژانر ابرقهرمانی بر پایه نژادی خیالی به همین نام از شرکت مارول کامیکس است که توسط مارول استودیوز تولید شده و به‌وسیله استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع خواهد شد.
این فیلم به کارگردانی کلویی ژائو است و فیلم‌نامه آن را متیو کی. فیرپو و رایان فیرپو به همراه ژائو نگاشته‌اند.

  چهره سلبریتی‌ها از گذشته تا به الان +تصاویر

جاودانگان یکی از جاه‌طلبانه ترین پروژه‌های مارول است و بازیگران فوق‌العاده ای دارد. این فیلم با بازی آنجلینا جولی در نقش تینا، ریچارد مدن در نقش ایکاریس، کیت هرینگتون در نقش شوالیه سیاه، جما چان در نقش سرسی، سلما هایک در نقش آژاک رهبر گروه اترنالز، دان لی در نقش گیلگمش، کومیل نانجیانی در نقش کینگو، بری کیوگان در نقش دروگ، لورن ریدلوف در نقش مککاری، در نوامبر منتشر می‌شود.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: mcutimes

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx