واکنش ها به انتصاب داماد زاکانی در شهرداری تهران+عکس

baran ghatar.com ۰۵ آبان ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۱۷

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در انتصابی سؤال برانگیز، داماد خودش را به عنوان «مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری» منصوب کرده که این انتصاب اعتراضات زیادی را به دنبال داشته است.

قطار وبگردی: حسین حیدری داماد علیرضا زکانی متولد دهه ۶۰ بوده و در دانشگاه شریف فارغ‌التحصیل گردیده است. او با مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی ازدواج کرده است.
از سوابق حسین حیدری می توان به فعالیت در شرکت عرش اشاره کرد، شرکت نرم افزاری که در تهران فعالیت می‌کند. این شرکت با سازمانهایی همچون بانک صادرات و همراه اول و بیمه تامین اجتماعی و دانشگاه صنعتی شریف و صندوق جمعیت سازمان ملل متحد همکاری دارد.

اما انتصاب داماد زاکانی به عنوان مشاور ویژه شهردار با واکنش‌ بسیاری روبرو شد. زاکانی گفته این انتصاب به دلیل توانایی‌های داماش است و او پولی نمی‌گیرد.

در ادامه واکنش کاربران توئیتر را درباره انتصاب داماد زاکانی ملاحضه نمائید:

تانک

توئیت های اعتراضی

انتصاب حسین حیدری داماد زاکانی

توئیت

انتصاب حسین حیدری

توئیت در مورد زاکانی

داماد زاکانی در شهرداری

توئیت اعتراضی

انتصاب حسین حیدری در شهرداری

انتصاب داماد زاکانی در شهرداری

توئیت اعتراضی

انتصاب داماد زاکانی

توئیت

حسین حیدری مشاور زاکانی

در ماده ۱۰ مصوبه تعارض منافع در شهرداری تهران، به کارگیری بستگان در شهرداری در دوره فعالیت مدیران شهرداری و اعضای شورا ممنوع است. زاکانی پس از تکیه زدن بر مسند شهرداری تهران ابلاغیه‌ای صادر کرد مبنی بر این که «به کارگیری بستگان منع قانونی خواهد داشت».

  داماد زاکانی دوباره پست گرفت!

شهردار تهران، در مناظرات انتخاباتی نیز در طعنه به دولت حسن روحانی گفته بود: «بستگان و فامیل خودمان را سر کار نمی‌آوریم» و «شایسته‌گزینی» می‌کنیم. او با این انتصاب هم گفته‌های خود در مناظره‌های انتخاباتی را زیر پا گذاشت و هم ابلاغیه خودش را. اقدامی که در شبکه‌های اجتماعی بی‌پاسخ نماند و با تمسخر و انتقادهای جدی روبرو شد.

زاکانی در مواجهه با انتقادها مدعی شده که این انتصاب برای کمک به نظارت ویژه شهردار بر امور بوده است و دامادش پولی بابت آن دریافت نمی‌کند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: توئیتر

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx