تصاویری از خودرو لاکچری و جدید بیوک!

lokomotive ghatar.com ۰۱ آذر ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۶۴

بیوک GL8 را در نمایشگاه خودرو گوانگژو ۲۰۲۱ رونمایی کرد. بیوک در حال حاضر MPV GL8 آونیر را به بازار چین عرضه می‌کند و این نسخه مفهومی بیانگر مدل‌های آینده این مینی ون است.

Buick GL8 Flagship

نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۲۱ در حال برگزاریست، اما در سرتاسر جهان، رویداد خودرویی برجسته دیگری در جنوب چین در حال وقوع است. Auto Guangzhou 2021 انواع پیشنهادات فعلی و آینده را برای بازار چین نشان می‌دهد و بیوک با دو مفهوم برجسته به نام‌های GL8 Flagship و Smart Pod نگاهی جالب به آینده دارد.

Buick GL8

Buick

بیوک GL8

ماشین بیوک GL8

طرح مفهمومی بیوک GL8

در حال حاضر بیوک پرچمدار جدید خود یعنی MPV GL8 را در چین عرضه می‌کند که طعم مدل‌های آینده را ارائه می دهد. و چه طعمی دارد، با چهره‌ای جسور شروع شده که به آرامی به سقفی شیشه‌ای تبدیل می‌شود و تمام طول خودرو را پوشانده است. در زیر شیشه یک فضای داخلی انعطاف پذیر وجود دارد که چیدمان صندلی‌های متعددی را ارائه می‌دهد و حتی یک سینی چای نیز دارد.

خودروی بیوک GL8

خودروی بیوک

پرچمدار بیوک GL8

در جلوی راننده یک صفحه نمایش ۳۰ اینچی و همچنین یک صفحه نمایش لمسی روی فرمان و یک نمایشگر هدآپ وجود دارد که همگی در فضای باز و بدون کنسول مرکزی قرار دارند. مانند هر خودروی مفهومی این روزها، به لطف قابلیت پیشرفته خودران، نیازی به راننده نیست.

بیوک

عکس بیوک GL8

اولین نسل بیوک GL8 که در سال ۱۹۹۹ معرفی شد، مشابه مینی‌ون‌های ساخت جنرال موتورز است که در آمریکای شمالی فروخته شد که بر روی پلتفرم U-body جنرال موتورز ساخته شد. نسخه اصلاح شده آن در اواخر سال ۲۰۱۰ و اوایل سال ۲۰۱۱ منتشر شد که دارای موتورهای ۲٫۴ لیتری بود و میزان فروش آن در سال ۲۰۱۰ به ۵۲۱۲۷ دستگاه رسید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: Motor1

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx