ویزای کاری یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان را دریافت کنید

dell ghatar.com ۱۳ آذر ۱۴۰۰ دیدگاه ۸۱

کار در کانادا به عنوان گزینه‌ای آینده‌دار در خارج از کشور

مهاجرت یکی از تصمیمات مهم هر فرد در زندگی و آینده اش هست پس داشتن اطلاعات کافی در این زمینه بسیار اهمیت دارد . کانادا، کشوری سردسیر و جذاب در شمال قاره آمریکا است که به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا شناخته می‌شود. دولت این کشور ویزاهای متنوعی را برای دریافت اقامت اتباع خارجی، و ایرانیان ایجاد کرده است که یکی از آن‌ها ویزای کاری کانادا است. اقامت کشور کانادا از طریق ویزای کاری مزایای بسیاری را به همراه دارد که از آن‌ها می‌توان به فرصت‌های شغلی متنوع و فراوان در این کشور اشاره کرد. شرایط دریافت ویزاهای کشور کانادا برای کار در این کشور متفاوت است. برای آشنایی با شرایط دریافت ویزای کانادا و کار در این کشور با ما همراه شوید.

ویزای کار در کانادا

مزایای مهاجرت کاری به کانادا

در ابتدا با نرخ بیکاری کشور کانادا در سال ۲۰۲۱ آشنا می‌شویم. این نرخ در سال جاری برابر با ۶٫۹ درصد است، که نشان‌دهنده فرصت‌های شغلی فراوان در این کشور برای اتباع خارجی است. همچنین امکان دریافت جاب آفر کانادا وجود دارد.

دریافت جاب آفر کانادا و به طور کلی مهاجرت کاری به این کشور ویژگی‌های مثبت بسیاری دارد که از آن‌ها می‌توان به هزینه زندگی پایین در میان دیگر کشورهای انگلیسی زبان اشاره کرد.

در ادامه این بخش به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های اقامت در کشور کانادا می‌پردازیم.

ساعات کاری کم

یکی از ویژگی‌های جذاب کار در کشور کانادا ساعات کاری کم در این کشور است. شما می‌توانید با ۴۰ ساعت کار در هفته درآمد مناسبی در یکی از برترین کشورهای جهان داشته باشید. البته میزان درآمد شما در این کشور با توجه به میزان توانایی شما متغیر خواهد بود. ساعات کاری پایین در کشور کانادا سبب ایجاد رضایت اجتماعی درصد بالایی از مردم این کشور شده است.

مهاجرت کاری به کانادا

برنامه‌های جذاب ورودی

همانطور که شاید بدانید فرصت‌های شغلی در کشورهای خارجی تا چندین ماه تنها در دسترس شهروندان آن کشورهای هستند. به عبارت دیگر ایرانیان نمی‌توانند برای فرصت‌های شغلی که چندین روز است در اختیار عموم قرار گرفته، استخدام شوند. استانداری‌های کشور کانادا با توجه به نیاز فوری که نیروی کارآمد خارجی دارد، برنامه‌هایی را مانند برنامه‌ BC Tech pilot ایجاد کرده‌اند که اتباع خارجی و ایرانیان می‌توانند با استفاده از آن در برخی از فرصت‌های شغلی استخدام شوند.

میانگین درآمد بالای مردم کشور کانادا

از دیگر ویژگی‌های عالی کار در کشور کانادا که سبب ایجاد رفاه اجتماعی بالایی نیز شده است، میانگین درآمد بالا در این کشور می‌باشد. میانگین درآمد این کشور نسبت به دیگر کشورهای برتر خارجی بالاتر است. این میانگین در سال ۲۰۲۱ برابر با ۱۲۰ هزار دلار کانادا در سال است. این میزان بستگی به عوامل مختلفی دارد که از آن‌ها می‌توان به تجربه کاری، میزان تحصیل و مهارت داوطلبان بستگی دارد.

دریافت ویزای کاری کشور کانادا

در حقیقت برای کار در کانادا ویزاهای مختلفی وجود دارد، که می‌توانید با استفاده از این ویزاها، به کشور کانادا مهاجرت کاری داشته باشید. ویزای کاری پس از تحصیل، ویزای کار همسر دانشجو، ویزای اسکیل ورکر و جاب آفر کانادا از ویزاهایی هستند که می‌توانید در کشور کانادا مشغول به کار شوید. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزاهای کاری کشور کانادا متفاوت است. سیستم اداری کشور کانادا توسط استان‌ها به صورت جداگانه اداره می‌شود، به همین دلیل هر استان نیازمند مدارک متفاوتی برای ارائه ویزای کاری خود است.

مهاجرت کاری به کانادا با استفاده از سیستم اکسپرس انتری

سیستم اکسپرس انتری (Express Entry) کانادا یکی از بهترین سیستم‌های مهاجرتی به این کشور است که می‌تواند ویزای کاری کانادا را در کم‌ترین زمان ممکن تقدیم شما کند. سالانه تعداد زیادی ایرانیان با استفاده از این سیستم به کانادا مهاجرت می‌کنند. افراد در صورت داشتن مهارت و تجربه کافی در یک حوزه کاری می‌توانند از اکسپرس انتری برای مهاجرت کاری به کانادا استفاده کنند. سیستم اکسپرس انتری شامل سه برنامه می‌شود که عبارتند از:

  • برنامه مهاجرتی فدرال اسکیلد ترید (Federal Skilled Trades Program)
  • برنامه مهاجرتی فدرال اسکیلد ورکر (Federal Skilled Worker Program)
  • برنامه مهاجرتی اکسپرینس کلس کانادا (Canadian Experience Class)

از مزایای کار در کانادا با استفاده از سیستم اکسپرس انتری دریافت اقامت دائم در این کشور است که پس از گذشت زمانی حدود دو ماه می‌توانید، اقامت خود را دریافت کنید. استان‌های مختلف کشور کانادا با توجه به نیاز خود در یکی از زمینه‌های کاری در میان داوطلبان این سیستم، نفرات مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

مهاجرت کاری به کانادا با استفاده از سیستم اکسپرس انتری

استفاده از سیستم اکسپری انتری کانادا به این صورت است که باید در سایت رسمی کشور کانادا اطلاعات خود را وارد کنید و یک پروفایل ایجاد کنید. پروفایل شما با استفاده از سیستم امتیازبندی CRS نمره داده می‌شود و در میان پروفایل دیگر داوطلبان قرار می‌گیرد. برای مثال حداکثر نمره‌ای که می‌توانید از سن خود در این سیستم دریافت کنید، ۱۱۰ امتیاز است. تسلط به زبان انگلیسی و فرانسوی، داشتن تجربه کاری در کشور کانادا، تحصیلات بالا و داشتن خواهر و برادر در کشور کانادا از دیگر معیارهای امتیازدهی سیستم CRS هستند.

هزینه اقامت در کانادا

از موارد مهمی که باید برای مهاجرت کاری به کانادا در نظر داشتن هزینه اقامت در این کشور است. این هزینه به عوامل مختلفی مانند: سبک زندگی فرد، محل زندگی و تعداد اعضای خانواده بستگی دارد. با این حال کشور کانادا را می‌توان یکی از کشورهای مقرون به صرفه در میان کشورهای برتر خارجی در نظر گرفت. میانگین این هزینه در کشور کانادا حدود ۳۲۰۰ دلار است. میانگین هزینه اقامت در کنار کار در کانادا در برخی از شهرهای معروف این کشور به شرح زیر است:

  • میانگین هزینه زندگی در شهر ونکوور برابر با ۴٫۵۵۷ دلار ماهانه
  • میانگین هزینه زندگی در شهر تورنتو برابر با ۵٫۵۲۳ دلار ماهانه
  • میانگین هزینه زندگی در شهر اتاوا برابر با ۴٫۲۵۵ دلار ماهانه
  • میانگین هزینه زندگی در شهر کبک برابر با ۲٫۲۶۳ دلار ماهانه

مهاجرت کاری به مهاجرپذیرترین کشور قاره آمریکا با موسسه هرمس اپلای

کشور کانادا یکی از مقاصد محبوب مهاجرتی است که گزینه مناسبی برای مهاجرت کاری ایرانیان می‌باشد. این کشور با توجه به ارائه ویژگی‌هایی مانند ساعات کاری کم و میانگین حقوق بالا جزو بهترین کشورهای دنیا برای دریافت ویزای کاری است. افراد می‌توانند با استفاده از ویزای کاری کشور کانادا اقامت دائم این کشور را نیز دریافت کنند. در صورتی که جزو علاقه‌مندان دریافت ویزای کاری کشور کانادا و اقامت در این کشور هستید، می‌توانید با استفاده از خدمات موسسه هرمس اپلای نسبت به مهاجرت به کانادا اقدام کنید.

موسسه مهاجرتی هرمس اپلای   یکی از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات در زمینه مهاجرت با اهداف مختلف است. مشاورین این موسسه می‌توانند تمامی مراحل پرونده مهاجرتی شما را انجام دهند. همین حالا از خدمات این موسسه دیدن کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx