بازی Mines of Dalarnia و ارز دیجیتال DAR

dell ghatar.com ۱۵ آذر ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۴

در چند سال اخیر بازی‌های مبتنی بر بلاک چین طرف‌داران زیادی پیدا کرده‌اند. این بازی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که گیمرها می‌توانند در ازای ساعاتی که در بازی صرف می‌کنند و وقتی که می‌گذارند، پاداشی دریافت کنند. این پاداش چیزی نیست جز ارز دیجیتال.

هر کدام از بازی‌های مبتنی بر بلاک چین توکن اختصاصی خودشان را دارند و شما در ازای پیشرفت کردن در بازی مورد نظر می‌توانید این توکن‌ها را کسب کنید و بعد آن‌ها را بفروشید یا استیک کنید و به درآمد زایی بپردازید.

این بازی‌ها روزبه‌روز طرف‌داران بیشتری پیدا می‌کنند و افراد بیشتری را به خود جذب می‌کنند. در اصل یکی از اهداف بازی‌های مبتنی بر بلاک چین، جذب افراد بیشتر به استفاده از ارز دیجیتال و آشنایی آنها با دنیای کریپتوکارنسی است. ما در این مقاله به معرفی یکی از این بازی‌ها و توکن اختصاصی آن می‌پردازیم. اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقالهٔ جالب را از دست ندهید.

بازی مبتنی بر بلاک چین معادن دلارنیا
همه چیز در مورد بازی مبتنی بر بلاک چین معادن دلارنیا

در مورد بازی (mines of dalarnia) چه میدانید؟

بازی mines of dalarnia ( یا به فارسی ” معادن دلارنیا” ) یک بازی مبتنی بر بلاک چین است. این بازی یک بازی ماجراجویانه با تم اکشن است که گیمرها در جهان دلارنیا به جمع آوری مواد معدنی، آیتم‌های کمیاب و … میپردازند و مهارت ها، ابزار ها و تسلیحات خود را آپگرید می‌کنند. شما در این بازی برای آنکه بتوانید به این چیز ها دسترسی پیدا کنید، باید با دشمنانتان که موجوداتی اهریمنی هستند مبارزه کنید و در سرزمین های مختلف به جستجو بپردازید و لول ها را پشت سر هم با موفقیت رد کنید.

علاوه بر این توکن‌های NFT ای در این بازی هستند که بازیکنان برای تصاحب آن باید با سایر گیمرها به رقابت بپردازند. این توکن‌های NFT را بازیکنان می‌توانند در درون بازی برای کسب امکانات بهتر استفاده کنند یا اینکه آن‌ها را در بازار های معاملاتی به فروش بگذارند. این بازی بر روی بلاک چین بایننس اسمارت چین (Binance smart chain) قرار دارد.
 
ارز دیجیتال (DAR)
ارز دیجیتال اختصاصی بازی (mines of dalarnia) با نماد اختصاری (DAR) در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. این توکن، در حقیقت توکن بومی بازی معادن دلارنیا است. کاربران این بازی در ازای بازی کردنشان در این بازی می‌توانند این توکن را به دست بیاورند. این توکن کاربردهای مختلفی دارد.

گیمرها می‌توانند از این توکن برای خرید یا کرایه کردن آیتم‌های درون بازی استفاده کنند، می‌توانند با استفاده از توکن‌هایی که در اثر موفقیت‌ها و پیروزی‌هایشان در بازی به دست آورده‌اند، زمین بخرند و زمین‌هایشان را اجاره دهند، می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های مربوط به بازی با استفاده از توکن‌های (DAR) مشارکت کنند و غیره. پس این توکن در اصل یک توکن حاکمیتی به شمار میرود. این ارز دیجیتال هم اکنون در رتبه ۲۸۶ در بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد.

بازی معادن دلارنیا
اطلاعاتی جزئی تر در مورد بازی معادن دلارنیا و نقشها و ابزارها

 
آیا ارز دیجیتال (DAR) را می‌توانیم استخراج کنیم؟
اگر منظور شما استخراج با دستگاه‌های ماینر است، خیر. چنین چیزی برای توکن‌های (DAR) امکان پذیر نیست. زیرا این ارز دیجیتال بر اساس پروتکل گواه اثبات کار (POW) عمل نمیکند. اما اگر قصد افزایش دادن توکن‌های (DAR) خود را دارید، میتوان توکن‌های خود را استیک کنید. استیکینگ (Steaking) یعنی می‌توانید مقدار مشخص شده ای از توکن‌های(DAR) را سپرده گذاری کنید و در ازای آن پاداش دریافت کنید. این پاداش در غالب توکن‌های (DAR) به شما پرداخت می‌شود.
 
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال (DAR)
هم اکنون که در حال نگارش این مقاله هستیم، ارز دیجیتال (DAR) به قیمت ۲٫۱۱ دلار در صرافی‌ها خرید و فروش می‌شود. بیشترین قیمتی که این ارز دیجیتال فتح کرده است، ۶٫۳۸ دلار و در سال ۲۰۲۱ بوده است. بر اساس پیش‌بینی‌های سایت (Digitalcoinprice.com)، قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۳٫۲۳ دلار می‌رسد و تا پنج سال آینده به راحتی می‌تواند به ۷٫۰۶ دلار برسد. این پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال به توجه به اینکه در مدت زمان کوتاهی طرف‌داران زیادی پیدا کرده است، توانسته است رشد قیمتی خوبی را تجربه کند و در آینده هم می‌تواند رکوردهای قیمتی درخشانی را بزند.

قیمت ارز دیجیتال DAR
جدول مشخص کننده درصد توکن های (DAR) که در هر بخش از اکوسیستم آن در جریان است.

 
ارز دیجیتال (DAR) را از کجا می‌توانیم تهیه کنیم؟
این ارز دیجیتال را می‌توانید از صرافی‌های خارجی یا داخلی تهیه کنید. این صرافی‌ها می‌توانند متمرکز یا غیر متمرکز باشند. از معتبرترین صرافی‌های خارجی که ارز (DAR) را لیست کرده‌اند می‌توانیم به صرافی (Binance) و (Xt.com) اشاره کنیم. توجه داشته باشید که صرافی‌های خارجی متمرکز، اخیراً رو به مسدود کردن حساب‌های کاربران ایرانی آورده‌اند. اگر برای انجام معاملاتتان از این صرافی‌ها استفاده می‌کنید، حتماً خطر بسته شدن حسابتان را در نظر بگیرید و حتماً دارایی‌هایتان را بعد از انجام معاملاتتان، به کیف پول دیجیتال شخصیتان انتقال دهید و در حساب کاربری صرافی نگهداری نکنید.

اگر تصمیم به خرید ارز دیجیتال (DAR)  را از طریق صرافی‌های ایرانی دارید، می‌توانید به راحتی این ارز دیجیتال را از صرافی آبان تتر تهیه کنید. کافی است وارد سایت صرافی آبان تتر به آدرس (abantether.com) شوید و پس از ثبت نام، ارز (DAR) را انتخاب کنید و با شارژ ریالی حساب خود، هر مقدار ارز (DAR) را که مایل بودید، خریداری کنید. صرافی آبان تتر هیچ سقفی برای خرید این ارز دیجیتال قائل نیست و هر زمان که اراده کنید هم می‌توانید ارز دیجیتال DAR خود را بفروشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx