mahdi click.ir ۰۷ دی ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۰

وزیری که اهل شبکه‌های اجتماعی نبود
عیسی زارع‌پور که حالا یکی دو هفته‌ای می‌شود صفحه اینستاگرامش را راه‌اندازی کرده و بیش از ۱۰ پست هم منتشر کرده است، در روزهای آغاز به کارش در وزارتخانه اعلام کرده بود که تمایلی به عضویت و حضور در شبکه‌های اجتماعی گوناگون ندارد و ترجیح می‌دهد تمرکزش را معطوف کارش کند.

این نکته به اولین انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی از او تبدیل شد و در روزهایی که تصویب طرح صیانت هم حسابی داغ بود، کاربران نوشتند وزیری که در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد و از جریانات این شبکه‌ها بی‌خبر است، چطور می‌تواند در خصوص شبکه‌های اجتماعی تصمیم‌گیری کرده و از حقوق کاربران این فضاها دفاع کند.

زارع‌پور در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی خود در مقام وزیر وزارتخانه ارتباطات، در پاسخ به این انتقادات گفت: «در شبکه‌های اجتماعی هستم اما ترجیح می‌دهم وزیر برقراری ارتباطات باشم تا وزیر رسانه.»

  تمجید بی‌سابقه وزیر دولت رئیسی از وزیر دولت روحانی

وی افزود: «برای ارتباط خانوادگی و برقراری ارتباط با دانشجویان همه‌ساعته آنلاین هستم و پاسخگوی ایمیل نیز هستم. اما فرصت زیادی برای حضور در شبکه‌های اجتماعی ندارم. نباید توقع داشت که در همه ساعت‌ها در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشم و پاسخ بدهم. در حال حاضر نیز روزانه پیام‌های بسیاری از اکانت‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی دارم دریافت می‌کنم. اگر بخواهم به تمام پیام‌ها پاسخ بدهم و حضور مداوم داشته باشم، باید کل کارم را تعطیل کنم. اما نگاه منفی به شبکه‌های اجتماعی ندارم.»

زارع‌پور در این گفت‌وگو با اعلام شماره تلفن شخصی‌اش از مردم خواست که برای برقراری ارتباط با او و بیان مشکلاتشان، برایش پیامک ارسال کنند.

همچنین مدتی بعد لینک گفت‌وگوی مستقیم صوتی مردم با وزیر ارتباطات در پرتال اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزوده شد تا مردم با ثبت‌نام در این بخش بتوانند برای گفت‌وگو با وزیر وقت بگیرند.

  ۱۷ ضربه مرگبار تبر به خاطر کری خوانی در اینستاگرام

مقاومت شکست؛ عضویت در ۹ شبکه مجازی
با وجود مخالفت اولیه وزیر ارتباطات مبنی بر عضویت در شبکه‌های مجازی، او از اواخر ماه گذشته در ۹ شبکه مجازی عضو شد تا هم بتواند ارتباط بی‌واسطه‌تری با مخاطبان داشته باشد و هم خودش به عنوان وزیر ارتباطات، بیشتر در جریان مقتضیات ارتباط در این شبکه‌ها قرار بگیرد.

آی‌گپ، ایتا، بله، روبیکا، سروش، گپ، روبینو، لینکدین و اینستاگرام ۹ شبکه‌ مجازی بودند که وزیر ارتباطات با شناسه EisaZarepour در آن‌ها اکانت ساخت که در این بین اینستاگرام پرمخاطب‌ترین این شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx