مونا فرجاد با لباس عروس به کمک گلاب آدینه رفت +عکس

suzan ghatar.com ۱۹ دی ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۵۸

مونا فرجاد وقتی متوجه شد یکی از بازیگران تئاتر «بانوی محبوب من»، امکان حضور در صحنه را ندارد، بی‌درنگ به کمک گلاب آدینه شتافت.

وبگردی: گلاب آدینه که این روزها نمایش «بانوی محبوب من» را در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه برده است، در یک پست اینستاگرامی درباره رفاقت مونا فرجاد و حرکت تحسین برانگیزش نوشت که جای خالی یکی از بازیگرانش را پر کرده است.

گلاب آدینه در این باره در نوشت: «رفاقت و عزت نفس یعنی این که مونا فرجاد باشی و وقتی می‌شنوی بازیگر نقش چند دقیقه‌ای عروس نمی‌تونه بیاد، بدون لحظه‌ای تردید بگه من میام. با سرعت خودشو به تئاتر شهر برسونه، لباس بپوشه و با توضیحی مختصر به صحنه بیاد.»

مونا فرجاد و گلاب آدینه

نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی و بازنگری گلاب آدینه و تهیه‌کنندگی حمیدرضا علی نژاد در حال اجرا می‌باشد. این نمایش بر اساس فیلم «بانوی زیبای من» به کارگردانی جرج کیوکر و فیلم‌نامه‌ای از آلن جی لرنر با اقتباس از نمایشنامه «پیگمالیون» اثر جرج برنارد شاو به روی صحنه می‌رود.
این نمایش در ژانر کلاسیک، کمدی، عاشقانه و موزیکال دسته بندی می‌شود و کاری پر بازیگر است و حدود پنجاه هنرمند تئاتر و موسیقی دارد.

تئاتر گلاب آدینه با هنرمندی بازیگرانی همچون رضا عمرانی، نورا هاشمی، جلیل فرجاد، امیر غفارمنش، میلاد رمضانی (ورجاوند)، شبیر پرستار، سامان کرمی، مرتضی امینی تبار، گلشید بحرایی و … هر روز ساعت عصر ساعت ۱۸:۴۵ در تالار اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

نمایش بانوی محبوب من تا اول بهمن ۱۴۰۰ روی صحنه خواهد بود. برای تهیه بلیت می‌توانید به سایت تیوال مراجعه نمایید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: پیج اینستاگرام گلاب آدینه

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx