اجاره خودرو تهران رنتینال

dell ghatar.com ۲۲ دی ۱۴۰۰ دیدگاه ۹۶۲

یکی از درخواست های اصلی مشتریان برای اجاره خودرو تهران و سایر کلان شهرها، اجاره ی خودروی ارزان است. اجاره ی ماشین ارزان به عوامل وفاکتورهای زیادی از جمله: زمان اجاره خودرو، مدل اجاره خودرو.. بستگی دارد.

در رابطه با خدمات اجاره ی ارزان خودرو در تهران باید گفت، شرکت اجاره خودرو رنتینال یک شرکت رنت خودروی بسیار معتبر در تهران است که ارائه دهنده ی مجموعه ی کاملی از اتومبیل های مدل بالا و لوکس میباشد.

رنتینال با سابقه درخشان خود توانسته بهترین قیمت اجاره ماشین در تهران را ارائه دهد در ادامه با ما همراه باشید تا هزینه اجاره خودرو در تهران را مطلع شوید.

اجاره ماشین در تهران

اجاره خودرو تهران

اجاره خودرو در تهران یکی از دغدغه های مردم شریف تهرانی میباشد که ایا با قیمت کم میتوانند اجاره کنند یا خیر ؟ رنتینال با ارائه خدمات اجاره خودرو با کمترین هزینه همچنین با پشتیبانی ۲۴ ساعته در خدمت شما دوستان میباشد

شرکت رنتینال تمامی ماشین های لوکس خارجی و ایرانی را به شما پیشنهاد میدهد شما میتوانید با قیمت مناسب کرایه کنید

یکی از کلان شهر ها و پایتخت کشورما شهر تهران است. این شهر پانزدهمین شهر پرجمعیت دنیا با مساحتی حدود ۷۳۰ کیلومتر مربع می باشد که بیشتر از ۱۴ میلیون نفر جمعیت دارد.

به دلیل این که شهر تهران یکی از اصلی ترین قطب های تجارت و پایتخت اقتصادی ایران به حساب می آید، رفت و آمد های اقتصادی بسیار زیاد شده است و این موضوع موجب ایجاد نیاز به خدمات اجاره خودرو در این کلان شهر می باشد.
بطور معمول قرارداد های کرایه خودرو در تهران در شرکت رنتینال به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه یا بعضی مواقع سالانه می باشد و معمولا هر چه مدت زمان آن بیشتر باشد ، قیمت قرارداد اجاره خودرو در شرکت اجاره خودرو رنتینال نیز ارزان تر و به صرفه تر خواهد بود.

اجاره خودرو تهران

اجاره خودرو ارزان تهران

معمولا اکثر افرادی که قصد اجاره ماشین از شرکت رنتینال را دارند، پیش از این سایت ها و موسسه های مختلف را بررسی می کنند تا اجاره خودرو ارزان تهران را پیدا کنند تا اتومبیل مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت کرایه کنند. اما همین موضوع باعث شده بعضی از شرکت های رنت اتومبیل قیمت های غیر واقعی را داخل سایت خود اعلام کنند و از این طریق از اعتماد افراد سوء استفاده کنند. اما شرکت رنتینال با هدف احترام به هموطنان عزیز قیمت خودرو های اجاره ای خود را بطور دقیق و بروز بر روی سایت اعلام می کند و همواره تلاش دارد ارزان ترین و مناسب ترین نرخ ها را برای ماشین های خود در نظر بگیرد.

بهتر است چه خودرویی را برای اجاره ی ارزان قیمت در شرکت رنتینال انتخاب کنیم ؟

انتخاب خودروی اجاره ای ارزان قیمت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، مهم ترین فاکتور در انتخاب خودروی اجاره ای، هدف و نوع استفاده شما از ماشین اجاره ای می باشد. برای مثال اگر قصد انجام امور روزانه را در شهر تهران دارید بهتر است خودرویی با قیمت مناسب و مصرف سوخت پایین تر برای انجام کارهایتان انتخاب کنید. اما اگر قصد مسافرت با خودروی اجاره ای را دارید توصیه ما این است یک خودرو شاسی بلند لوکس و تقریبا گران قیمت کرایه کنید که هم فضای مناسبی برای سرنشینان و چمدان هایتان در اختیار داشته باشید هم از امنیت کافی برخوردار باشید. یا اگر قصد رفتن به مراسم مجلل و تشریفاتی را دارید خوب بهترین پیشنهاد، اجاره خودرو لوکس در تهران از شرکت اجاره خودرو رنتینال است.

اجاره خودرو ارزان تهران

قیمت اجاره خودرو لوکس

قیمت اجاره خودرو لوکس شرکت رنتینال با توجه به فاکتورهایی مانند: نوع ماشین، مدت زمان کرایه و مناسبت های خاص مثل تعطیلات یا ایام نوروز بستگی دارد. یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر روی قیمت کرایه خودرو شرکت رنتینال ، میزان کیلومتر رانندگی با اتومبیل می باشد. معمولا شرکت های رنت خودرو حتی شرکت رنتینال نیز از این قانون تبعیت می کنند که شما بابت اجاره خودرو مجاز به طی مسافت مشخصی هستید که معمولا حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ کیلومتر به ازای هر روز می باشد. و برای کیلومتر اضافه می بایست مبلغی طبق تعرفه پرداخت کنید. بطور مثال شما اگر برای مسافرت از تهران به اصفهان به مدت ۴ روز ماشین اجاره کنید در کل می توانید ۱۲۰۰ کیلومتر با اتومبیل رانندگی کنید.

نحوه ی انتخاب ماشین اجاره ای ارزان در تهران در شرکت رنتینال

قطعا برای اکثر ما شرایط مختلفی به وجود آمده است که در این شرایط احتیاج به یک ماشین عادی و یا یک ماشین مدل بالا داشته ایم اما بنا به دلایلی ، در آن لحظه ماشین شخصی در اختیار نداشته ایم ، فرض کنید اتومبیلی را از یکی از شرکت های خودرو سازی پیش خرید کردید اما به موقع تحویل داده نشده و شما برای مسافرت ، امور روزمره ، مهمانی یا هر کار دیگری نیاز به خودرو ی شخصی دارید و یا حتی اتومبیل شخصی شما برای انجام سرویس داخل تعمیرگاه می باشد. بهترین روش برای رفع نیاز خودرو در چنین شرایطی اجاره کردن ماشین از شرکت  اجاره خودرو رنتینال می باشد.

قیمت اجاره خودرو لوکس

چرا برای اجاره ماشین بدون راننده رنتینال را انتخاب کنیم؟

رنتینال یکی از اولین موسسات ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران ، فعالیت خود را از دهه ۸۰ شمسی آغاز کرد و با داشتن سال ها تجربه در ارائه خدمات کرایه اتومبیل ، یکی از مورد اعتمادترین و شناخته شده ترین مراکز برای اجاره انواع خودرو می باشد.  رنتینال دارای ناوگان متنوعی مشتمل بر انواع خودرو های ایرانی و خارجی می باشد.

اجاره رنت ماشین در تهران چه کاربردی دارد ؟

  •  ممکن است قصد سفر دسته جمعی با خانواده یا دوستان را داشته باشید و به دلیل کمبود وسیله نقلیه شخصی، مایل باشید یک خودرو بدون راننده در اختیار داشته باشید.
  • ممکن است خودروی شخصی شما به دلیل خرابی غیر قابل استفاده شده و تا زمان تعمیر آن قصد اجاره ماشین داشته باشید.
  • ممکن است صاحب خودرویی لوکس باشید، اما به دلیل ایجاد سانحه و تصادف، موقتا نتوانید از آن استفاده کنید.
  • می توانید تا زمان انجام کامل تعمیرات خودروی شخصی یک اتومبیل لوکس و رده بالا را از مجموعه رنتینال کرایه کنید.
  • شاید هم اتومبیل جدیدی خریداری کرده اید ولی هنوز به دستتان نرسیده است، در این شرایط نیز رنت ماشین تهران یا کرایه خودرو بدون راننده می تواند مشکلاتی که موقتا برای شما پیش آمده را حل و فصل کند.
  • یا زمانی شما شرکتی دارید و میزبان مهمانهای خارج از کشور هستید و نیاز به اجاره خودرو دارید و یا جشن عروسی در بیش دارید و برای ماشین عرو س نیاز به خودرو لوکس دارید کافی است با یک مرکز اجاره خودرو تماس بگیرید و ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

 اجاره ماشین بدون راننده رنتینال

پیشنهاد ما استفاده از خدمات اجاره خودرو تهران رنتینال است.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx