پسر کریس رونالدو به منچستر یونایتد پیوست +عکس

aflatoon ghatar.com ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۱۱

کریس جونیور، فرزند ارشد کریستیانو رونالدو به تیم زیر ۱۱ ساله های منچستریونایتد پیوست.

وبگردی: شب گذشته منچستر یونایتد رسما خبر از جذب کریس جونیور فرزند ارشد کریستیانو رونالدو داد. جونیور همراه با گابریل، بازیکنی با استعداد و آینده دار، به تیم زیر ۱۱ سال های منچستریونایتد ملحق شدند.

کریس جونیور

اخیرا تصاویری از تمرین کردن جونیور همراه با پدرش در کمپ منچستریونایتد منتشر شده بود و حالا مشخص شده است که او رسما عضو تیم زیر ۱۱ ساله های شیاطین سرخ است. جالب اینکه جونیور نیز همچون پدرش، پیراهن شماره ۷ را به تن خواهد کرد.

گابریل با پیراهن شماره ۱۰، دیگر بازیکن بااستعدادی بود که همراه با جونیور معرفی شد، کسی که از همین حالا با کمپانی نایکی قرارداد همکاری بسته است. گابریل در اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر نوشت: «خوشحالم بالاخره چنین روزی رسید و خوشحال تر چون در کنارم کریس جونیور را دارم.»

  عاشقانه‌های رونالدو با جورجینا +تصاویر

گابریل و کریس جونیور رونالدو

هنوز رونالدو به این خبر واکنشی نشان نداده ولی جورجینا نامزد رونالدو در اینستاگرام خود تصاویر معارفه کریس جونیور را منتشر کرده است.

رونالدو اخیرا در مستند “من جورجینا هستم” که از شبکه نت فلیکس پخش شده، در مورد آینده فرزندش گفته است:« تنها زمان نشان خواهد داد. من هرگز به او فشار وارد نخواهم کرد و او خودش در مورد آینده تصمیم خواهد گرفت.»

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرآنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx