عکس/ پیام احساسی دروازه بان پرسپولیس

kaboos ghatar.com ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۸۵

حامد لک، دروازه بان پرسپولیس، بعد از بازی با نساجی، پیامی احساسی منتشر کرد.

پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد در مشهد با نتیجه ۳ بر یک از سد نساجی عبور کند و در جدول رده بندی ۳۸ امتیازی شود. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات خوب عمل نکرده و یحیی گل محمدی از دست مدیران باشگاه شاکی بود.

با این حال به غیر از نتیجه، بازی با نساجی برای یکی از بازیکنان پرسپولیس خاص‌تر از همیشه شد؛ حامد لک، دروازه بان این تیم، برای اولین بار بعد از پیوستنش به این باشگاه بازوبند کاپیتانی را برای دقایقی بر بازو بست تا اتفاق مهمی رقم بخورد. در بازی با نساجی در غیاب کاپیتان‌های اول و دوم، بازوبند به دستان کمال کامیابی نیا بسته شده بود که بعد از تعویض، این بازوبند به حامد لک رسید.

  نامه رسمی پرسپولیس؛ این ۳ ستاره سپاهان را می‌خواهیم

حامد لک

دروازه بان پرسپولیس هم بعد از بازی، با انتشار تصویری در اینستاگرام که بازوبند را بر دست دارد، متنی احساسی نوشت. سال‌ها برای رسیدن به تیم محبوبم انتظار کشیدم و تلاش کردم و در این ۵۳۰ روز هر روز خدا را شکر کردم که پیراهن مقدس پرسپولیس را پوشیدم. امروز هم یک اتفاق ویژه برای من افتاد که تا آخرین روز عمرم فراموش نخواهم کرد.

یک ثانیه، یک بازی یا یک فصل تفاوتی ندارد. بستن بازوبند کاپیتانی تیم بزرگ پرسپولیس (حتی برای یک ثانیه)، افتخار بسیار ارزشمند و بزرگی بود که نصیبم شد. اینکه در لحظات آخر بازی با نساجی این اتفاق افتاد، غیرقابل پیش‌بینی و انتظار بود و نمی‌دانستم ممکن است این شرایط پیش بیایید تا کسب تکلیف کنم، اما همین حالا باید از تمام پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس که یک‌روز کاپیتان تیم محبوبم بودند، یاد کنم و بگویم قدردان زحمات‌شان هستم.

  وقتی به خاطر مو‌های «آرفی» پیامک بدحجابی آمد! +عکس

از آقا یحیی، مربیان تیم و هم‌تیمی‌های عزیزم به‌ویژه آقا سید جلال ممنون هستم که این شرایط را در پرسپولیس به وجود آورده‌اند. از آقا کمال هم تشکر می‌کنم که امروز باعث شد حتی برای چند دقیقه این افتخار بزرگ نصیبم شود و خدا را شکر این اتفاق، با برد تیم همراه شد.

امیدوارم دوباره در کنار هم به قهرمانی برسیم

کوچک و عاشق همه هواداران پرسپولیس. حامد لک»

 

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: فرارونیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx