قبل از کاشت مو چه چیزهایی باید بدانیم؟

dell ghatar.com ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۸

اگر قصد کاشت مو دارید نکاتی وجود دارد که باید قبل از اقدام به کاشت مو انجام دهید از تغذیه قبل از کاشت گرفته تا آزمایشات و مراقبت‌های کاشت مو که همه و همه قبل از کاشت مو حائز اهمیت است در ادامه با مطالب این صفحه همراه باشید تا شما را به طور کامل با اقدامات قبل از کاشت مو آشنا کنیم.

کاشت مو

از مصرف دخانیات قبل از کاشت مو پرهیز کنید
اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که عادت به مصرف دخانیات دارید باید در جریان باشید نیکوتین و سایر مواد شیمیایی موجود در دخانیات روی گردش خون شما تاثیر گذاشته و سبب افزایش خونریزی و کاهش خون‌رسانی به موهای تازه کاشته شده می‌شود. همچنین سیگار به علت داشتن نیکوتین باعث تشکیل لخته‌های خون شده و کم شدن میزان گردش خون نیز از آسیب‌های این ماده می‌باشد.

متخصصین همواره توصیه می‌کنند قبل از انجام کاشت مو به مدت یک ماه از مصرف دخانیات جلوگیری کنید زیرا در غیر این صورت پروسه کاشت موی شما تاثیر مطلوبی نخواهد داشت و هزینه‌های انجام شده به کلی هدر می‌رود. همچنین همه‌ی این عوامل در روند بهبودی شما تاثیر منفی گذاشته و خطر بروز عفونت را نیز افزایش می‌دهد.
 
اگر از مشروبات الکی استفاده می‌کنید مو نکارید!
باید آگاه باشید مصرف مشروبات الکی مانند اتانول و آبجو هنگام عمل جراحی باعث خون‌ریزی شدید می‌شود به این صورت که این نوشیدنی‌ها با تاثیر بر پلاکت‌های خونی از لخته شدن خون جلوگیری می‌کنند و نتیجه‌ی این امر خون‌ریزی شدید می‌باشد.
 
بررسی برای کاشت مو
یکی دیگر از موارد مهم کاشت مو بررسی نیاز به کاشت است. به این صورت که شما باید به یک کلینیک معتبر مانند کلینیک تخصصی کاشت موی ساعی مراجعه کنید تا متخصصان آن کلینیک با مشاوره صحیح مشخص کنند که آیا اصلا کاشت مو برای شما نیاز است یا خیر که در صورت نیاز این متخصصین بهترین روش کاشت مو را به شما پیشنهاد می‌کنند.
 
بررسی دلایل ریزش مو
ریزش مو دلایل بسیاری دارد از استرس و کم خوابی گرفته تا تغذیه نامناسب، ریزش موی ارثی، طاسی سر وغیره که در این زمینه باید دلایل ریزش مو مشخص شود تا بهترین روش کاشت توسط متخصصان این حوزه پیشنهاد گردد.
 
تحقیق درباره‌ی هزینه‌ی کاشت مو
یکی دیگر از مواردی که باید قبل از کاشت مو مورد توجه قرار گیرد بررسی هزینه‌های کاشت مو است. باید بدانید هزینه‌های کاشت مو تعرفه‌ی خاصی نداشته و هر کلینیک باتوجه به تجربه‌ی متخصصان خود و دستگاه‌ها و تجهیزات استفاده شده تعرفه‌ی مخصوص به خود را دارد و معمولا هزینه‌ی کاشت موی طبیعی و یا کاشت ابروی طبیعی چندان پایین نبود اما نتایج این نوع کاشت بسیار ماندگارتر است.
 
آگاهی از عوارض بعد از عمل کاشت مو
عموم متخصصان حوزه کاشت براین باورند که کاشت به روش SUT یک روش تضمین شده است و درصد موفقیت آن بسیار بالاست و همچنین این روش عوارضی نداشته و دوره نقاهتی نیز ندارد .از طرفی اگر قصد کاشت مو به روش FIT یا FUT را دارید باید از برخی عوارض این دو روش کاشت مانند تورم، سردرد و سوزش مطلع باشید و در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از تمامی جوانب روش کاشت با یک متخصص مجرب در باره‌ی این موضوع مشورت کنید.
 
۶ نکته طلایی از اقدامات قبل از کاشت مو

  • افرادی که قصد کاشت به روش FUT را دارند بهتر است بدانند قبل از کاشت، موهای خود را باید در طول ۲ تا ۳ سانتی‌متری نگه دارند این کار به مخفی کردن بخیه‌ها بعد از عمل کمک می‌کند.
  • گروهی از متخصصان برای کسانی که قصد کاشت مو به روش FUT را دارند ورزش‌های کششی را یک ماه قبل از عمل کاشت پیشنهاد می‌کنند.
  • اگر قصد کاشت مو به روش FUE را دارید باید بدانید قبل از روز عمل باید کل موهای سر خود را بتراشید.
  • اگر از روگین استفاده می‌کنید بهتر است یک روز قبل از کاشت مو استفاده از روگین (Regaine) را متوقف کنید.
  • لطفا استفاده از ویتامین‌ها و مکمل‌ها را یک هفته قبل از کاشت مو به طور کامل کنار بگذارید.
  • باید بدانید در هنگام کاشت مو آرام بخشی خفیف به شما داده خواهد شد و بعد از کاشت مو باید از کارهایی که نیازمند دقت بالاست پرهیز کنید.

 
چه کسانی برای کاشت مو مناسب نیستند؟
باید بدانید افرادی که مشکلات قلبی دارند یا قبلا تحت هرنوع عمل جراحی قلب قرار گرفته‌اند به هیچ عنوان مناسب کاشت مو نیستند در ضمن افرادی که نارسایی کلیه و کبد دارند برای کاشت مو مناسب نیستند.

کاشت مو در کلینیک ساعیهزینه‌ی کاشت مو با روش‌های مختلف اطلاع کسب کنید و با متخصصان این مجموعه به مشاوره بپردازید و بهترین روش کاشت مو را انتخاب کنید همچین لازم است بدانید کلینیک ساعی با داشتن کادری مجرب و تجهیزاتی بروز و مدرن توانسته همواره رضایت مراجعه‌کنندگان خود را جلب کند و کلینیکی مفید برای کاشت مو باشد.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx