بیوگرافی علیرضا طلیسچی + دانلود جدیدترین آهنگ‌ های این خواننده

dell ghatar.com ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ دیدگاه ۶۳

این خواننده عزیز متولد ۷ مهر ۱۳۶۴ شمسی در شهر تهران است. ایشان دارای مدرک فوق دیپلم عمران و لیسانس موسقی با گرایش سازهای جهانی است. او یک برادر به نام عرفان دارد که حرفه‌اش عکاسی است. این خواننده عزیز بسیار اهل مد و پوشیدن لباس‌های مارک دار است.

علیرضا طلیسچی

  • نحوه شروع فعالیت

علیرضا طلیسچی به صورت حرفه‌ای کار کردن در حیطه موسیقی را در ۱۸ سالگی آغاز کرد. او در ابتدا با یکی از دوستانش به نام حمید رضا یک گروه دو نفره به نام علیرضا و حمیدرضا درست کردند. آنها با هم چند قطعه آهنگ را تولید و منتشر کردند و مردم هم از این قطعات استقبال کردند. بعد از این بود که علیرضا طلیسچی تصمیم گرفت فعالیت‌اش در حیطه خوانندگی را به صورت جداگانه ادامه دهد.

  • ویدئو موزیک برای ماهواره

او در یک مقطع زمانی تعدادی موزیک ویدئو تولید کرد و آنها را برای پخش تنها در اختیار شبکه ماهواره‌ای pmc قرار می‌داد اما سایر شبکه‌های ماهواره ای موزیک‌های ایشان را خودشان به صورت خود سر پخش می‌کردند.
 
بعد از منتشر کردن چند عدد کلیپ از طریق شبکه ماهواره‌ای ایشان تصمیم گرفتند که دیگر این کار را نکنند و طبق قوانین موجود در کشور پیش بروند. اما متاسفانه بعد از مدت ها هنوز نتوانستند از وزارت ارشاد مجوز لازم را دریافت کنند.

  • ساز تخصصی و سال ورود

ساز تخصصی علیرضا طلیسچی پیانو است. او در بهمن ماه سال ۱۳۸۴ شمسی به طور حرفه‌ای وارد دنیای موسیقی شد و با همکاری دوستش (حمیدرضا) یک گروه دو نفره تشکیل دادند. آنها با هم دو آلبوم به نام‌های رفیق ۱ و رفیق ۲ را تولید و منتشر کردند. او در سال ۱۳۸۶ شمسی از دوستش جدا شد و البوم حلقه را تولید کرد اما برای گرفتن مجوز پخش دچار مشکلاتی شد.

  • حمایت خانواده

خانواده او علیرضا را در وران کودکی جدی نمی‌گرفتند، اما در هیچ زمانی هم جلوی علاقه او را نگرفتند. اما بعد از موفقیت ایشان در حیطه موسیقی خانواده‌اش او را جدی گرفتند. در کل هیچ کس مشوقش نبوده و در خانواده‌اش فقط او بوده که به موسیقی علاقه داشته است.
 

  • اهل غذا و آشپزی

به گفته خودش او در آشپزی افتضاح است. تنها غذایی که او درست می‌کند پیتزا است، زیرا طرز تهیه آن آسان است. او عاشق زرشک پلو با مرغ است و کلا فرآورده‌ها و غذاهای درست شده از مرغ را دوست دارد.

  • اهل برند

او اهل مدلینگ و پوشیدن لباس‌های مارک است. او بیشتر از عطر های مارک بلو شنل و لباس‌های برند ریبوک و منگو استفاده می‌کند.
 

  • شکست عشقی

علیرضا طلیسچی یک انسان احساسی است اما به گفته خودش تا به حال دچار شکست عشقی نشده است. درون مایه و بطن آهنگ‌های او دیس لاو است و این موضوع به این خاطر است که به این نوع موسیقی علاقه‌مند است. علیرضا طلیسچی هنوز ازدواج نکرده اما این موضوع را در برنامه‌های خودش گنجانده است.

  • ورزش و سفر

او قبلا دچار اضافه وزن بود، اما در حال حاضر مشغول به بدنسازی است. ایشان سفر کردن را دوست دارد و سفر به خارج یا سفر درون کشور برایش فرقی ندارد. بیشترین جایی که در هنگام سفر به او خوش گذشته است شهر ایلام بوده و در عین حال هم شهر کرمانشاه را دوست دارد.

بیوگرافی علیرضا طلیسچی

  • شهرت

شهرت برای علیرضا طلیسچی هیچ اهمیتی ندارد. به نظر او آنچه باعث ماندگاری یک هنرمند و خواننده می‌شود، محبوبیت او در بین مردم یک جامعه و صد البته طرفدارانش است.

  • انتشار اولین آلبوم

او اولین آلبوم رسمی‌اش به نام دقیقه‌هام را در فروردین ماه سال ۱۳۹۵ شمسی منتشر کرد. در این آلبوم هنرمندان سرشناسی مانند اشکان آبرون، امیر بهادر دهقان و مهران خلیلی با او همکاری داشتند. کلیه ملودی‌ها و شعرهای آهنگ‌هایش را خودش ساخته است.

  • خلق ترانه

او بیان کرده که متن‌های آهنگ‌هایش را به صورت تدریجی در گوشی موبایلش یادداشت می‌کند و در طی چند روز متن ترانه‌ها کامل می‌شود. او برای یافتن واژه های مورد استفاده در ترانه‌هایش اصلا مطالعه نمی‌کند. به گفته خودش هر ترانه‌ای که او می‌گوید داستان زندگی یک فرد است، به این صورت که خودش را جای فرد مورد نظر می‌گذارد و سعی می‌کند که ترانه‌اش را بر حسب حال و هوای آن شخص بسراید.

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی

اگر شما هم جزء طرفداران علیرضا طلیسچی هستید می‌توانید و به پلتفرم هایی مانند موزیکفا، آپ موزیک و یا شهر آهنگ دسترسی ندارید میتوانید به راحتی از طریق سایت دانلود آهنگ ، آهنگ ‌های این خواننده عزیز را دانلود کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx