حرکت سکرت فرهاد مجیدی/ماجرایی که در استقلال رسانه‌ای نشد

baran ghatar.com ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۱۳

تمام هزینه‌های پزشکی توسط فرهاد مجیدی پرداخت شده بود و کسی از این موضوع اطلاع نداشت.


فرهاد مجیدی

استقلال با فرهاد مجیدی صدرنشین لیگ برتر است. آبی ها در شرایطی صدرنشین مسابقات هستند که فرهاد مجیدی جلوی خیلی از حاشیه های این تیم را گرفته است. نمونه آن هم به مشکلات مالی و نداشتن زمین تمرین خوب و … برمی‌گردد که فرهاد مجیدی این مشکلات را جمع و جور کرده است. فرهاد مجیدی طی روزهای اخیر بازیکنانش را ممنوع المصاحبه کرده و طی هفته های اخیر فرهاد مجیدی برای آنکه تیمش دچار حواشی نشود هزینه های تامین اقلام کادر پزشکی که مورد نیاز تمرینات روزانه است را پرداخت کرده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که بازیکنان استقلال تا اینجای فصل ۵۰ درصد مطالبات خود را دریافت کردند و مسئولان باشگاه چند روز پیش به آنها وعده کردند تا قبل از پایان جام حذفی بخش دیگری از مطالبات آنها را پرداخت خواهند کرد.

فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با پیکان بازهم توفان به راه انداخت. کنفرانس خبری های فرهاد مجیدی در این فصل هر از گاهی جنجالی و پرحاشیه بوده است. فرهاد مجیدی گویی امسال کمر همت بسته تا با همه دعوا کند. فرهاد مجیدی در کنفرانس پس از تساوی برابر پیکان حرف های عجیب و قریبی زد. فرهاد مجیدی بازهم برای آخرین بار روز گذشته اعلام کرد که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود.

کمی پس از مصاحبه‌‌ سیدمجتبی حسینی، سرمربی پیکان که با نمایش قابل‌قبول شاگردانش، ورزشگاه آزادی را ترک کرده بود، فرهاد مجیدی برافروخته و عصبانی از تصمیم داور مبنی بر اخراج بازیکن تیمش روبه‌روی خبرنگاران نشست و جمله‌ کلیدی چهره‌های دسته اولِ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به زبان آورد؛ این‌که نمی‌خواهند قهرمان بشویم.

مجیدی صحبت‌هایش را از صحنه‌‌ اخراج سیلوا آغاز کرد و سپس با حوصله شروع به اعلام نکاتی کرد که طبق آن، اراده‌ای مبنی بر قهرمان نکردن استقلال در لیگ برتر وجود دارد.

جالب این‌که مدیران و مربیان باشگاه پرسپولیس هم چنین عقیده‌ای را درباره‌‌ بازی‌های لیگ دارند؛ این‌که نمی‌خواهند آن‌ها قهرمان لیگ بشوند!

متن صحبت‌های مجیدی را در ادامه می‌خوانید:

اتفاق دقیقه ۴۰ روند بازی را عوض کرد

در مورد بازی باید اول به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید بگویم، مخصوصا بازیکنان تیم خودم که حدود ۶۰ دقیقه را ۱۰ نفره و با تمام وجودشان بازی کردند. از همه آنها ممنونم. در نیمه اول همه چیز خوب بود، اختیار توپ، زمین، مالکیت، ایجاد موقعیت و همه چیز با استقلال بود که متأسفانه آن صحنه‌ای که در دقیقه ۴۰ اتفاق افتاد باعث شد تا روند بازی عوض شود. در نیمه دوم تعویض‌هایی را انجام دادیم و بازیکنان سرعتی را وارد زمین کردیم و به‌دنبال کسب پیروزی بودیم ولی متأسفانه نتوانستیم نتیجه لازم را به‌دست بیاوریم.

اگر این اتفاق برای ما رخ می‌داد، خطا نمی‌گرفتند

من نمی‌خواهم هر دفعه به اینجا بیایم و مانند بعضی‌ها داد و بیداد کنم و بهانه بیاورم. شما مطمئن باشید اگر این اتفاق برای استقلال رخ می‌داد، نه خطایی می‌گرفتند نه کارتی می‌دادند. من صحنه را بین دو نیم نگاه کردم. اولا که مهاجم پیکان به توپ نمی‌رسید و خطایی نبود و نهایتا یک کارت زرد داشت.

  ماجرای پرسپولیسی شدن مهاجم مازاد استقلالی‌ها

ما ضرر می‌کنیم، بقیه داد و بیداد می‌کنند

اگر بازی‌های ما را آنالیز کنید، می‌بینید که از داوری خیلی ضربه خورده‌ایم که البته نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. فکر می‌کنم این یک چیزی کلی است. نمی‌دانم، احساسم این است که ما ضرر می‌کنیم، بقیه داد و بیداد می‌کنند و اصلا این برای من خنده دار و بابت تأسف است. ما ضربه می‌بینیم و تیم‌های دیگر اعتراض می‌کنند.

احساس می‌کنم دوست ندارند استقلال قهرمان شود

اتفاقاتی برای استقلال افتاده که من به‌عنوان سرمربی، احساس می‌کنم که اصلا دوست ندارند استقلال قهرمان شود. اگر بخواهید، ۱۰ مورد در این‌باره به شما می‌گویم. شما فیلم مارمولک را دیده‌اید؟ راه‌های رسیدن به خدا را دیده‌اید که یکی یکی نام می‌برد؟ می‌خواهید من به شما راه‌های اینکه استقلال قهرمان نشود را یکی یکی به شما بگویم. قصد داشتم در آخر فصل بگویم که الآن می‌گویم.

عین بازی‌های محلی گفتند ۲ بازیکن شما بازی نکنند

مورد اول: ساعت ۳ بعد از ظهر بازی داریم و ساعت یک بعد از ظهر از فدراسیون به ما نامه می‌زنند که ۲ بازیکن شما نمی‌توانند بازی کنند. یعنی اینقدر هماهنگ و برنامه ریزی شده که حتی به ما فرصت ندهند که ما به فکر جایگزین باشیم. اصلا من ترکیب را اعلام کرده بودم و گفتند این ۲ بازیکن نمی‌توانند بازی کنند. عین بازی‌های محلی.

مسئولین ساعت ۸ صبح دنبال ۲ تا سرباز هستند

مورد دوم: الآن در این کشور افراد فاسد، جاعلین، دزدها از جمله دزدهای خانه خود من تحت تعقیب نیستند. ولی مسئولین دست و صورت نشسته و مسواک نزده، ساعت ۸ صبح پریده‌اند در برنامه‌های تلویزیونی دنبال ۲ تا سرباز هستند. همه دنبال ۲ تا سرباز هستند. غیر از این است؟ ساعت ۸ صبح رفته‌اند توی تلویزیون و می‌گویند این دو بازیکن باید سرباز شوند.

چطوری می‌توانید شب‌ها بخوابید؟

این همه آدم در این مملکت هزار میلیارد، هزار میلیارد پول بردند و یک نفر آنها را تعقیب نمی‌کند. همه بسیج شدند که این دو بازیکن سرباز هستند. چیکار کردید با این ۲ جوان؟ جام جهانی را از آنها گرفتید. چطوری دلتان می‌آید که شب بخوابید؟ اصلا کسی می‌داند وضعیت روحی سیاوش و حسین چگونه است؟ اینها بهانه نیست و یکی یکی می‌گویم تا یادداشت کنید.

تیم مجیدی ۱۰ نفره هم نمی‌بازد

مورد سوم: تیم استقلال را نیمه اول ۱۰ نفره کنید تا ببازد. من الان پیشنهاد می‌کنم تا راه دیگری پیدا کنید. تیم مجیدی حتی ۱۰ نفره هم نمی‌بازد. من باز هم می‌گویم و بهانه نمی‌آورم و اصلا دنبال بهانه نیستم و فردا نگویند مجیدی فرار رو به جلو کرده است.

  خرید جدید استقلال؛ یک بازیکن برای ۱۰ پست/ مجیدی آچار فرانسه پیدا کرد!

حرکت سکرت فرهاد مجیدی | ماجرایی که در استقلال رسانه‌ای نشد۱۳

من کارهای مربیان دیگر را می‌کردم، دارم می‌زدید

این صحنه برای تیم دیگری اتفاق بیفتد…. اصلا کارهایی را که مربیان دیگر کردند؛ من انجام داده بودم، به قرآن مجید ساعت ۱۲ ظهر در میدان آزادی دارم زده بودند، همان روز! من یک مصاحبه کردم و گفتم دکان باز کرده‌اند، دیدید برای من چه‌کار کردند؟ ساعت ۸ صبح زنگ می‌زنند و می‌گویند آقا ۵۰ میلیون به حساب واریز کنید چون جریمه شدید. فرقش چیست؟ من نمی‌دانم. اگر این کارهایی که با داور شده را من انجام می‌دادم، با من چه‌کار می‌کردید؟ به خدا ساعت ۱۲ ظهر من را در میدان آزادی دار زده بودید.

دفعه بعد ما را ۹ نفره کنید، ۱۰ نفره جواب نمی‌دهد

اصلا من می‌گویم اتفاقی که امروز رخ داد؛ می‌گوییم داوری، ولی من احساس می‌کنم کسی که باید معترض و طلبکار باشد ما هستیم. رفت و برگشت در دربی پنالتی ما را نگرفتند. ما باید طلبکار باشیم ولی بقیه صحبت می‌کنند. اصلا من نمی‌فهمم. با چه رویی صحبت می‌کنند؟ تیم من را در نیمه اول ۱۰ نفره می‌کنند. حالا یک راه دیگر پیدا کنید. مثلا ۹ نفره کنید. ۱۰ نفره جواب نمی‌دهد.

من هیچ اطلاعی از وضعیت مرادمند ندارم

بازگشت مرادمند به استقلال؟ من نمی‌دانم شما چطوری این سوال را از من می‌پرسید؟ من می‌گویم وارد استادیوم شده‌ام و به من گفته‌اند این بازیکن شما نمی‌تواند بازی کند. من الآن هر حرفی به شما بزنم اصلا سندیت ندارد چون قانونی وجود ندارد و هر کی هر کاری دوست دارد انجام می‌دهد. هر کاری! هر جوری دوست دارند برنامه می‌دهند، هر جوری دوست دارند بازی می‌گذارند و هر جوری دوست دارند محروم می‌کنند. به محض اینکه اطلاعاتی را به‌دست آوردم، شما را در جریان می‌گذارم. به‌خدا من هیچ اطلاعی ندارم.

تا مرادمند را در تمرینات نبینم، چیزی را باور نمی‌کنم

من با باشگاه صحبت کردم و گفتند مراحل معافیت او تمام شده و به‌زودی به تمرینات اضافه می‌شود ولی تا زمانی‌که مرادمند نیاید و در تمرینات او را نبینم، چیزی را باور نمی‌کنم.

بازیکنان استقلال، شایسته‌ترین افراد برای کسب قهرمانی هستند

به بازیکنانم نیز گفته‌ام، آنها شایسته‌ترین بازیکنان برای قهرمانی هستند. الکی شلوغش نکنید، بازیکنان من در ایران بهترین هستند. تیم استقلال ۲۴ هفته نشان داده که بهترین است. پس الکی دنبال داستان نباشید. نمی‌دانم در سال‌های دیگر این مسائل نبوده؟ فقط امسال اتفاق افتاده؟ سال‌های پیش که تیم‌های دیگر قهرمان شده‌اند، هیچی نبوده؟ بازیکنان استقلال شایسته‌ترین افراد برای کسب قهرمانی هستند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: نامه نیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx