دانلود بهترین فیلم های جنگ جهانی با زیرنویس فارسی

dell ghatar.com ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۲۶

ژانر جنگی تقریباً هم سال صنعت سینماست، درست از شروع جنگ جهانی اول بود که کسانی که تمایل به ساخت تئاتر داشتند نیز سرشان پر از ایده های جنگی شد، جنگ های جهانی دوم و اول اینقد پر از ماجرا و حادثه بود که میتوان میلیون ها اثر هنری ساخت.

فیلم های جنگ جهانی

فیلم های جنگی و کمی دقیق تر فیلم های جنگ جهانی با نمایش جنگ و مشکلات و عشق و دلتنگی هایش توانسته سبک خاصی از ساخت فیلم را در بین بینندگان را در پیش بگیرد، هم اکنون برای دانلود فیلم های جنگ جهانی در رسانه نیکی دیلی همراه ما هستید.

بهترین فیلم های جنگ جهانی

۱- خشم
خشم یا فیوری (Fury) فیلمی در ژانر جنگی است که اتفاقات آن در زمان جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد؛ کارگردان و نویسنده این فیلم، دیوید آیر است. ستارگانی چون جیسون ایساکس، مایکل پنیا، لوگن لرمان، شایا لابوف، جان برنثال و برد پیت در این فیلم به ایفای نقش می‌ پردازند. این فیلم قرار بود در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۴ اکران شود ولی تاریخ اکران آن به ۱۷ اکتبر ۲۰۱۴ تغییر یافت. داستان فیلم در ماه‌های آخر جنگ جهانی دوم در آوریل ۱۹۴۵ واقع می‌شود. در شرایطی که متفقین آخرین ضربات خود را به European Theater (بخش اروپای جنگ جهانی) وارد می‌کنند، یک گروهبان آموزش دیده در لشکر دوم زرهی نیروی زمینی ایالات متحده آمریکا به نام واردَدی(پیت) فرماندهی یک تانک شِرمن مدلM4A2 به نام فیوری با پنج نفر افراد آن را برای یک مأموریت مرگبار در خط مقدم دشمن برعهده دارد. واردَدی و افرادش که تعدادشان کم است و گلوله‌هایشان هم تمام شده حالا با مشکلات زیادی برای زدن به قلب نازی‌ها روبرو هستند.

دانلود فیلم Fury
 
۲- ۲۸ مرد پانفلیف

28 مرد پانفلیف

فیلم سینمایی ۲۸ مرد پانفلیف یا نبرد پانفیلف (Panfilov’s 28 Men) یک فیلم جنگی به کارگردانی Kim Druzhinin و Andrey Shalopa و نویسندگی Andrey Shalopa است که در سال ۲۰۱۶ در روسیه منتشر شد. موسیقی متن این فیلم اثری از Mikhail Kostylev می باشد. از بازیگران فیلم میتوان به Aleksandr Ustyugov، Yakov Kucherevskiy، Azamat Nigmanov، Oleg Fyodorov و Aleksey Morozov اشاره کرد. فیلم درمورد عملیات شجاعانه ی یک گروه ۲۸ نفره از سربازان شوروی است که به مدت چند روز جلوی پیش روی ۵۴ تانک نازی به مُسکو را گرفتند و این اتفاق در اواخر ماه نوامبر ۱۹۴۱ رخ داده…
 
۳- نجات سرباز رایان
نجات سرباز رایان (Saving Private Ryan) فیلمی درام و جنگی محصول سال ۱۹۹۸ کشور آمریکا به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است؛ بازیگرانی چون تام هنکس، مت دیمن، وین دیزل، تام سایزمور، ادوارد برنز، بری پپر و جیووانی ریبیسی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. استیون اسپیلبرگ برای ساخت این فیلم برنده جایزه بهترین کارگردان در مراسم اسکار شد؛ هزینه ساخت این فیلم هفتاد میلیون دلار و فروش آن چهارصد و هشتاد و دو میلیون دلار اعلام شده‌است؛ داستان این فیلم در طول نبرد نرماندی در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. ۲۷ دقیقه آغازین فیلم که رسیدن نیروهای متفقین به فرانسه در ۶ ژوئن ۱۹۴۴ را نشان می‌دهد، بسیار مشهور است؛ تام هنکس در نقش کاپیتان جان میلر به همراه هفت سرباز دیگر ماموریت می‌گیرند تا سرباز جیمز فرانسیس رایان را پیدا کنند و به خانه برگردانند؛ او سه برادر داشته که همگی در جنگ کشته شده‌اند و به دستور فرمانده کل ارتش، رایان می‌تواند به پیش مادرش بازگردد؛ آکادمی علوم و هنرهای سینما این فیلم را نامزد ۱۱ جایزه اسکار کرد، از جمله اسپیلبرگ که جایزه بهترین کارگردانی را برد؛ نجات سرباز رایان در سال ۱۹۹۹، وارد شبکه ویدئویی خانگی شد که ۴۴ میلیون دلار فروخت.
 
۴- تا جایی که پاهایم توان رفتن دارد
تا جایی که پاهایم توان رفتن دارد (As Far as My Feet Will Carry Me) فیلمی در ژانر درام و جنگی، به کارگردانی هاردی مارتینس است که به فرار یک اسیر جنگی جنگ جهانی دوم از گولاگی در سیبری در زمان اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی و بازگشتش به آلمان می‌پردازد. این فیلم بر پایه رمانی از یوزف مارتین باور در سال ۲۰۰۱ میلادی ساخته شد. در این فیلم شخصیت اصلی داستان که به دست روس ها اسیر شده است اقدام به فرار می کند و سعی می کند از شرق روسیه پیاده به آلمان سفر کند که طی این سفر چندین ساله با خطرات بسیاری رو به رو می شود. همچنین دقایقی از فیلم در ایران نیز اتفاق می افتد.
 
۵- پشت خط: فـرار به دانکرک

پشت خط: فـرار به دانکرک

فیلم سینمایی پشت خط: فـرار به دانکرک (Behind the Line: Escape to Dunkirk) فیلمی جنگی، اکشن و درام محصول سال ۲۰۲۰ کشور انگلستان به کارگردانی بن مول است که توسط Picture Perfect منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز بن مول برعهده داشته و بازیگرانی چون سام گیتینز، جو ایگن، جنیفر مارتین، جوئل فیلیمور، کریس سیمونز، آنتونیو باستورف در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۲۰ در آمریکا منتشر شد. داستان فیلم در مورد گروهی از سربازان انگلیسی است که با عقب نشینی در جنگ جهانی دوم و فرار به سمت دانکرک، اسیر آلمان ها میشوند. در این میان، یک بوکسور مشهور انگلیسی که در بین فراری ها است مجبور میشود در حالی که برای فرار تلاش میکند با یک بوکسور آلمانی با استعداد برابر مبارزه کرده..

دانلود فیلم با زیرنویس فارسی

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx