توئیت معنی‌دار رونالدو؛ وقت بر هم زدن توازن ترازو رسیده است!

suzan ghatar.com ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۶۵

کریستیانو رونالدو می‌خواهد قدرت خود را با وجود بالا رفتن سن به رخ بکشد و رکوردهای خود را افزایش دهد.

کریستیانو رونالدو با انتشار یک پیام کوتاه به هت‌تریک اخیرش واکنش نشان داد. فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد شتبه برابر نوریچ سیتی توانست هت‌تریک کند و نقش اصلی را در برد ۳-۲ تیمش ایفا کند.

ین شصتمین هت‌تریک تمام دوران حرفه‌ای او بود. کریس بعد از یک هفته سخت که با حاشیه‌های فراوانی برای او همراه بود پا به این مسابقه گذاشت. حاشیه‌های ایجاد شده بابت برخوردی بود که او در بازی یونایتد با اورتون با یک هوادار نوجوان مبتلا به اوتیسم داشت و منجر به شکسته شدن گوشی آن پسر شد. بعد از آن بازی انتقادهای زیادی از رونالدو شد، ضمن اینکه از ابتدای فصل با وجود آمار خوبی کریس در گلزنی ثبت کرده انتقادها از او با توجه به نتیجه نگرفتن تیم بالا بوده است.

کریستیانو بعد از هت‌تریک مقابل نوریچ که دومین سه گله او در این فصل بود در اینستاگرام از این گفت که او و هم‌تیمی‌هایش در منچستریونایتد تسلیم نمی‌شوند و تا آخر فصل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگند.

  عاشقانه‌های رونالدو با جورجینا +تصاویر

حالا او دوباره به هت‌تریک خود واکنش نشان داده و این بار در توئیتر و فیسبوک خود چنین پیامی را منتشر کرد: «۳۰ هت تریک قبل از ۳۰ سالگی؛ و ۳۰ هت‌تریک بعد از ۳۰ سالگی. زمان آن رسیده است که توازن این ترازو به هم بخورد.»

توئیت رونالدو

او به تعداد هت‌تریک‌های خود قبل و بعد از ۳۰ سالگی اشاره کرده تا به آمادگی خود با وجود بالا رفتن سن اشاره کند. فوق ستاره پرتغالی می‌خواهد تعداد هت‌تریک‌های بعد از ۳۰ سالگی خود را از عدد ۳۰ رد کند تا نشان دهد تا چه حد آماده است و سن برای او فقط یک عدد به حساب می‌آید و بس.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx