بهترین قیمت بلیط پروازهای عراق، فلای تودی

dell ghatar.com ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۳

کشور عراق مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی است و از این رو در تمام سال تقاضا برای خرید بلیط و رزرو هتل در این کشور وجود دارد. با اینکه نجف و کربلا مقصد اصلی زائرین هستند، ولی بغداد و اربیل نیز از جمله مکان‌های پر رفت و آمد برای مسافران محسوب می‌شوند.

بهترین قیمت بلیط پروازهای عراق

پایتخت عراق شهری قدیمی با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مختلف است. اربیل نیز یکی از محبوب‌ترین مقاصد جهت تفریح، خرید و تجارت به حساب می‌آید. اگر شما هم قصد بازدید از این جاذبه‌ها را دارید، می‌توانید پرواز تهران بغداد فلای تودی را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

در ضمن جهت تهیه بلیط بهتر است به دنبال بهترین قیمت بلیط پروازهای عراق باشید تا در بودجه شما صرفه‌جویی شود. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا درباره قیمت مناسب ترین بلیط عراق، اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذاریم.

قیمت بلیط هواپیماهای عراق

عوامل مختلفی بر قیمت بلیط هواپیماهای عراق تاثیرگذار است. این عوامل عبارتند از کیفیت پرواز، نوع پرواز، کلاس پرواز، ایرلاین و نوع هواپیما. در بین این موارد مهم ترین عامل افزایش یا کاهش قیمت بلیط در مسیرهای پرتردد، عامل زمان است.

این عامل به قدری تاثیر دارد که بلیط های اکونومی در مناسبت‌های مذهبی نسبت به بلیط های فرست کلاس در همان مسیر گران‌تر می‌شود. دلیل این امر نیز افزایش تقاضای سفر در این ایام است. شما در فلای تودی می‌توانید به راحتی ارزان ترین قیمت بلیط را جستجو کنید و به صورت آنلاین و با کارت شتاب پرداخت خود را انجام دهید.

ارزان ترین بلیط پروازهای عراق

اگر شما بخواهید سفر مفصل‌تری به یکی از شهرهای عراق داشته باشید، قطعا باید هزینه زیادتری را بپردازید. ولی با وضعیت فعلی ارز ممکن است هر لحظه قیمت‌ها تا حد زیادی شما را شگفت‌زده کنند، بنابراین باید راهی برای کاهش هر چه بیشتر هزینه سفر پیدا کنید. معمولا خارج از اعیاد مذهبی یا در فصول تابستان و زمستان، قیمت پروازهای عراق به ایران و بالعکس، کمتر است. همچنین برای خرید ارزان ترین بلیط باید به فکر کلاس اکونومی باشید.

بهترین زمان برای سفر به عراق

با توجه به نکات گفته شده، اگر در فصل‌های مختلف لیست پروازهای عراق به ایران را چک کنید، متوجه می‌شوید که در هر زمان قیمت‌ها کمی متفاوت است. در واقع این موضوع به تقاضا برای بازدید از این کشور بستگی دارد. بهترین زمان سفر به عراق از نظر آب و هوایی، بهار و پاییز است، اما برای سفر ارزان در این کشور شرایط فرق دارد.

اگر برای شرکت در مراسم‌های مذهبی به عراق سفر می‌کنید، در مناسبت‌ها و مراسم مذهبی خاص این شهرها بسیار شلوغ هستند و تقاضا برای خرید بلیط بالا می‌رود. در اواسط هفته یا روزهای عادی برای خرید بلیط ارزان اقدام کنید.

اگر مقصد شما پایتخت عراق است، می‌توانید به راحتی بلیط هواپیمای ارزان بغداد را در تابستان از فلای تودی دریافت کنید اما باید تحمل گرمای بسیار زیاد را در این کشور داشته باشید. البته به طور کلی در این فصل بلیط‌ها ارزان هستند. در ضمن بهار و پاییز بهترین فصل‌ها برای سفر به اربیل عراق محسوب می‌شوند.

ارزان ترین بلیط پروازهای عراق فلای تودی

انواع بلیط پروازهای عراق

به طور کلی انواع بلیط‌های خارجی و داخلی را می‌توان به سه گروه چارتر، سیستمی و لحظه آخر تقسیم کرد که هر کدام ویژگی‌های خود را دارند. پروازهای عراق نیز همین به همین ترتیب به چندین نوع بلیط تقسیم می‌شوند و در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

۱٫ بلیط چارتر عراق

بلیط چارتر نوعی بلیط هواپیما است که قبلا از یک شرکت هواپیمایی خریداری شده و پس از قیمت‌گذاری به مسافران فروخته می‌شود. این بلیط معمولا برای مسیرهای پر رفت و آمدی مانند پرواز مشهد نجف فلای تودی ارائه می‌شود. به این ترتیب چارترکنندکان سعی می‌کنند با اجاره هواپیما برای خدمات‌رسانی به مسافران در ایام مذهبی مانند محرم، صفر و … درآمد خوبی داشته باشند.

قیمت بلیط چارتر بر اساس کیفیت پرواز، قیمت سایر ایرلاین‌ها، مدت زمان سفر و زمان سفر تعیین می‌شود. یعنی قیمت بلیط چارتر عراق بسته به بازه زمانی و حتی ساعت خرید در نوسان است و افزایش یا کاهش می‌یابد.

۲٫ بلیط سیستمی عراق

بلیط سیستمی این مسیر دارای ویژگی‌های مثبت بسیاری است، به همین دلیل خرید آن را به مسافران توصیه می‌کنیم. اول اینکه برنامه پروازهای سیستمی چند ماه قبل از ساعت پرواز تنظیم می‌شود و می‌توانید این بلیط‌ها را خریداری کنید تا خیالتان راحت شود.

ثانیا این بلیط‌‌ها در همان ابتدای دوره فروش ارزان‌تر هستند. در نهایت قیمت بلیط سیستمی برای کودکان ۷۵ درصد و برای نوزادان ۱۰ درصد قیمت بزرگسالان است. در پایان لازم به ذکر است که اکثر پروازهای سیستمی نسبت به سایر بلیط ها کمتر کنسل می‌شوند یا تاخیر دارند.

بلیط لحظه آخری عراق

۳٫ بلیط لحظه آخری عراق

تمامی بلیط‌های فروخته نشده تا زمان بسته شدن پرواز در رده لحظه آخری قرار دارند. این قانون برای بلیط‌های داخلی و خارجی اعمال می‌شود. قیمت بلیط لحظه آخری توسط مجری آن، چارترکننده یا شرکت هواپیمایی تعیین می‌شود و بستگی به نوع بلیط دارد.

ناگفته نماند که تقاضای بلیط لحظه آخری نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. پس از آنجایی که نمی‌توانید به موجود بودن این بلیط اطمینان کنید، اگر تاریخ پرواز خود را مشخص کرده‌اید، تا آخرین لحظه معطل نکنید.

رزرو آنلاین بلیط پروازهای عراق از فلای تودی

بهترین راه برای خرید بلیط عراق، خرید اینترنتی است. فلای تودی با سابقه‌ای درخشان در زمینه فروش اینترنتی بلیط هواپیما و خدمات گردشگری، سامانه‌ای معتبر برای خرید مستقیم و ارزان بلیط محسوب می‌شود. بنابراین اگر تصمیم به خرید بلیط پرواز اربیل تهران و شهرهای دیگر را دارید، کافیست وارد سایت فلای تودی شوید.

در صفحه جستجو پس از تعیین زمان سفر و تعداد مسافران، بر روی دکمه جستجو کلیک کنید. پس از چند ثانیه، تمام انواع بلیط های موجود برای تاریخ مورد نظرتان نمایش داده می‌شود. اگر می‌خواهید انتخاب‌های سریع‌تر و دقیق‌تری داشته باشید، می‌توانید از فیلتر داخل صفحه کمک بگیرید. برای مثال این امکان برایتان فراهم شده که محدوده قیمت و نوع پرواز را به صورت دستی انتخاب کنید. در ضمن شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با شماره ۰۲۱۴۲۴۰۵۰۰۰ تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx