واکنش پسر قالیباف به سفر مادر و خواهرش به ترکیه برای خرید سیسمونی

lokomotive ghatar.com ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ یک دیدگاه ۲۷۱

در پی انتشار چند عکس‌‌ از یک خانواده چادری که روز سه‌شنبه از استانبول به همراه حجم بالای بار وارد «فرودگاه امام خمینی» شده بودند مشخص شد آنها زهرا مشیر و مریم قالیباف همسر و دختر محمدباقر قالیباف و امیررضا بحیرایی داماد او هستند که برای خرید سیسمونی به ترکیه سفر کرده بودند.

وحید اشتری، فعال رسانه‌ای که پیشتر نیز جزییات چند پرونده فساد را فاش کرده است، در واکنش به سفر اعضای خانواده رییس مجلس شورای اسلامی برای خرید سیسمونی به ترکیه، نوشت: «نمی‌شود آن بالا نشست و با چفیه برای مردم از تولد ملی و اشتغال و ممنوعیت ورود لوازم خانگی و خودروی ملی سخنرانی کرد و خانواده را برای خرید سیسمونی بدرقه ترکیه کرد.»

در همین حال الیاس قالیباف، فرزند محمدباقر قالیباف، در صفحه اینستاگرام خود با تایید سفر اعضای خانواده‌اش به ترکیه نوشت:
«خواهرم و همسرش کاری انجام دادند که حتما غلط است. این سفر آن هم در این شرایط اقتصادی مردم یقینا اشتباه است‌‌.

آن ها برای خرید سیسمونی نرفته بودند و ناراستی ها و بزرگ نمایی هایی در متن های منتشر شده وجود دارد اما به هر صورت انجام این سفر خطایی نابخشودنی است، چرا که باعث می شود همه تهمت هایی که در گذشته به پدرم و خود آنها زده شده است را صحیح جلوه دهد. آنچه این خطا را نابخشودنی تر می کند آن است که به امید و اعتماد مردم ضربه می زند و زبان ضد انقلاب و بدخواهان را دراز می کند.
این رفتار حتما مخالف نظر و مشی و مرام پدرم است. آنان که می خواهند خطای فرزند را به پای پدر بنویسند، بدانند که این کار از قبل مورد مخالفت ایشان قرار گرفته بود ولی متاسفانه نادیده گرفته شد.
بنده به سهم خودم از همه مردم عذرخواهی می کنم و آن ها هم حتما باید عذرخواهی نمایند.
انشاالله خدا در این شب های قدر همه قصور ها و خطاهای ما را ببخشد.»

پسر قالیباف سفر ترکیه

این سفر برای خرید در حالی صورت گرفته است که قالیباف در جریان مناظره انتخاباتی سال ۹۶ به شدت از واردات سیسمونی و لباس بچه از خارج از کشور انتقاد کرده بود.

قالیباف در همان مناظره گفته بود: «وزیر آموزش و پرورش(دولت روحانی) می‌رود لباس بچه از ایتالیا می‌آورد، مردم شما فکر می‌کنید اقتصاد ما درست می‌شود، هرگز.»

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: اینستاگرام الیاس قالیباف

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx