پخش عمده پیچ و مهره در سراسر ایران

dell ghatar.com ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۱

پیچ و مهره‌ها ابزارهایی کوچک، ساده و در عین حال بسیار کاربردی هستند که مسئولیت ایجاد اتصالات موقت را برعهده دارند. پیچ و مهره‌ها به دلیل کاربردهای بسیار زیادی که در مصارف صنعتی و حتی خانگی دارند، در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. هر نوع پیچ و مهره ویژگی‌هایی دارد که آن را برای استفاده در کاربردی خاص مناسب کرده است.

تقاضای زیاد این محصول سبب شده است که مجموعه‌های زیادی در زمینه عرضه عمده آن در سراسر کشور فعالیت داشته باشند. اما مهم‌ترین نکته هنگام خرید عمده پیچ و مهره، خرید از مرکزی معتبر است که خیالتان از کیفیت و قیمت محصولی که می‌خرید راحت باشد، بخصوص اگر به عرضه کنندگان عمده دسترسی ندارید و یا زمان خرید کردن حضوری را ندارید و قرار است پیچ و مهره را بصورت اینترنتی سفارش دهید. مجموعه سات پیچ از مجموعه‌های معتبر در پخش عمده پیچ و مهره در سراسر ایران است که شما می‌توانید انواع پیچ مهره‌ را در جنس‌های مختلف و سایزهای متفاوت، با خیالی آسوده از کیفیت و قیمت محصول، از این فروشگاه اینترنتی سفارش دهید.

پخش عمده پیچ و مهره در سراسر ایران

پخش عمده پیچ و مهره در سراسر ایران
پیچ و مهره‌ها از کاربردی‌ترین ابزارها هستند که مصارف صنعتی و خانگی زیادی دارند. پیچ و مهره اتصالات موقت در کاربردهایی که نیاز به باز و بسته کردن اتصال برای تعمیر، تعویض و نگهداری و مراقبت دارند، استفاده می‌شوند. معمولا مصرف‌کنندگان جزیی پیچ و مهره درحد مصارف خانگی، پیچ و مهره مورد نیاز خود را از ابزار فروشی‌ها تهیه می‌کنند. اما  مصرف کنندگان بزرگ صنعتی و کارگاهی و یا خود عرضه‌کنندگان جزیی که همان مغازه‌های ابزار فروشی هستند، نیاز به خرید عمده پیچ و مهره دارند. از آنجا که پیچ و مهره‌ها نقشی کلیدی و بسیار حساس دارند، هرگونه مشکل در آن‌ها می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. از اینرو کیفیت پیچ و مهره مهم‌ترین فاکتوری است که شما هنگام خرید این محصول باید در نظر بگیرید. برای تهیه محصول با کیفیت، باید آن را از مراکز معتبر خریداری کنید. مراکز معتبر پیچ و مهره‌ها را از برندهای باکیفیت عرضه می‌کنند.
 
آشنایی با انواع پیچ و مهره مجموعه سات پیچ
سات پیچ عرضه کننده انواع مختلف پیچ و مهره به صورت عمده است. منظور از انواع مختلف پیچ و مهره، انواع مدل‌های پیچ و مهره از جنس‌های مختلف و در سایزهای متنوع است. بنابراین می توانید برای خرید پیچ و مهره به صورت عمده با قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی سات پیچ مراجعه کنید. در زیر به برخی از انواع محصولاتی که بصورت عمده عرضه و پخش می‌کند، اشاره کرده‌ایم.
 
پخش عمده پیچ خودکار
پیچ خودکار به گروهی از پیچ‌ها گفته می‌شود که برای اتصال آن‌ها در سطح مورد نظر، نیازی به سوراخکاری اولیه نیست. این نوع پیچ در دو مدل نوک تیز و سرمته‌ای موجود هستند. پیچ‌های خودکار نوک تیز که معمولا برای سطوحی مانند سطوح چوبی، پلاستیکی، گچی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند، به واسطه نوک تیزی که دارند و توسط اعمال گشتاور مناسب توسط پیچ گوشتی یا هر ابزار مناسب دیگری، در سطح مورد نظر مستقیما و بدون نیاز به سوراخکاری اولیه، وارد می‌شوند. پیچ سرمته‌ای نوع دیگری از پیچ‌ خودکار است که دارای انتهای مته مانند است. این نوع پیچ هم برای اتصال به سوراخکاری اولیه یا پیش حفاری نیازی ندارد. نحوه اتصال پیچ سرمته این به این صورت است که محل این پیچ در سطح موردنظر مشخص می‌شود. سپس پیچ در سر ابزار مخصوصی مانند مته یا دریل قرار می‌گیرد و مستقیما در سطح وارد می‌شود.
 
پخش عمده پیچ آهنی
پیچ آهنی اولین نوع پیچ و مهره ساخته شده به دست بشر است. این نوع پیچ خواص مکانیکی معمولی دارند. همچنین آن‌‌ها در مجاورت رطوبت ب دچار خوردگی و زنگ زدگی می‌شوند. اما همواره در کاربردهای معمولی بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربردهای زیادی در صنعت دارند. دلیل استفاده زیاد از این پیچ در کاربردهای معمولی یعنی کاربردهایی که نه خواص مکانیکی عالی نیاز است و نه نیاز به مقاومت به خوردگی داریم، قیمت مناسب این نوع پیچ است.
 
پخش عمده پیچ خشکه
پیچ خشکه همان پیچ فولادی است که در صنعت با نام پیچ خشکه شناخته می‌شود. این پیچ یکی از پرکاربردترین انواع پیچ و مهره در صنعت است. پیچ‌های خشکه در گریدهای مختلف استحکامی تولید می‌شوند. این گریدها از گرید ۳۰ تا ۱۲۰ را شامل می‌شوند. هر گرید پیچ خشکه برای کاربردی خاص مناسب است.منظور از این گریدهای استحکامی، استحکام کششی و تسلیمی پیچ است که این دو فاکتور از مهم‌ترین فاکتورهای خواص مکانیکی پیچ و مهره‌ها هستند که کاربرد پیچ و مهره را تعیین می‌کنند. پرکاربردترین گریدهای پیچ خشکه گریدهای ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ هستند. گرید ۸۰ در کاربردهای معمولی که تا حدودی استحکام اتصال هم می تواند مهم باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. گرید ۱۰۰ برای کاربردهایی است که قطعه تحت بارگزاری و تنش است و گرید ۱۲۰ در کاربردهایی استفاده می‌شود که اتصال نیاز به استحکام بسیار بالا دارد. مانند ساخت انواع ماشین آلات صنعتی سنگین، انواع سازه‌های سنگین مانند پل‌ها، جاده‌های روگذر و زیرگذر و…
 
پخش عمده پیچ ام دی اف و کناف
پیچ کناف و پیچ ام دی اف دو نوع پیچ تخصصی هستند که شما می‌توانید آن را به صورت عمده از مراکز معتبر ابزارفروشی خریداری کنید. پیچ کناف نوعی پیچ سا سرتخت چهارسو و نوک تیز است که در نماکاری‌های کناف و گچبری در دکوراسیون داخلی، برای اتصال قطعات یا پانل‌های گچی به بخش‌های سازه‌ای زیرین این نماها مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیچ ام دی اف هم پیچی سر تخت با نوکی تیز است که در ساخت تجهیزات چوبی به ویژه اتصال صفحات ام دی اف به یکدیگر استفاده می‌شود. این دو نوع پیچ در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند.

پخش عمده پیچ متری

پخش عمده پیچ متری
یکی از محصولاتی پرفروش مجموعه ما پیچ متری است. پیچ متری نوعی پیچ بدون سر یا گل پیچ است. این پیچ به شکل یک استوانه یا میله رزوه شده است. این پیچ‌ها در طول مورد نظر مشتری برش داده می‌شوند. این پیچ معمولا به عنوان رابط بین بخش‌های مختلف اتصال قطعات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.
 
جنس انواع پیچ و مهره
یکی از دسته‌بندی‌های پیچ و مهره، تقسیم‌بندی آن‌ها بر اساس جنس پیچ و مهره است. با توجه به اینکه پیچ و مهره‌ها کاربردهای مختلفی دارند و شرایط هر کاربرد متفاوت است، بنابراین نیازهای کاربردهای مختلف با هم متفاوت است. از اینرو برای پاسخگویی به این نیازها، پیچ و مهره‌ها علاوه بر تنوع در مدل آن، از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند.
 
پیچ فولادی
پیچ فولادی پرکاربردترین نوع پیچ است که بطور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. فولادها آلیاژی از آهن و کربن هستند که نسبت به آهن خالص خواصی مطلوب‌تر دارند. فولادها دارای خواص مکانیکی قابل قبولی هستند و می‌توانند اتصالی با استحکام بالا فراهم کنند. آن‌ها همچنین مقاومت به سایش و سختی مناسبی هم دارند.
 
پیچ روکش گالوانیزه
نوع دیگری از پیچ‌ها که شما می‌توانید به صورت عمده از مجموعه ما سفارش دهید، پیچ‌ روکش گالوانیزه است. پیچ روکش گالوانیزه درواقع پیچ فولادی است که روی سطح آن یک روکش گالوانیزه اعمال شده است. گالوانیزه کردن یک فرایند پوشش دهی است که با هدف بهبود خواصی همچون خواص مکانیکی و مقاومت به خوردگی بر روی فلزاتی همچون فولاد و آهن انجام می‌شود. بنابراین این نوع پیچ در کاربردهایی که پیچ فولادی به تنهایی پاسخگوی نیاز نیست به عنوان مثال کاربردهایی که احتمال خوردگی آن وجود دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
پیچ استیل
منظور از پیچ استیل همان پیچ استینلس استیل یا فولاد زنگ نزن است. فرق این گرید از فولاد که جز فولادهای آلیاژی است و در ساخت پیچ و مهره‌ها استفاده می‌شود، در ترکیب آن است. استیل در ساخنار خود درصد بالایی (بیش از ۵/۱۰ درصد) کروم دارد. این درصد بالای کروم سبب تشکیل لایه اکسیدی اکسید کروم روی سطح این نوع فولاد می‌شود. اکسید کروم یک اکسید مقاوم در برابر خوردگی است. بنابراین پیچ استیل دارای مقاومت به خوردگی و زنگ زدگی بالایی است و در کاربردهایی که نیاز به این ویژگی داریم، یعنی در کاربردهایی که اتصال در معرض رطوبت، مواد خورنده شیمیایی و… است، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لیست قیمت پیچ و مهره

لیست قیمت پیچ و مهره چگونه محاسبه می‌شود؟
شاید این سوال برای شما پیش آید که چه عواملی تعیین کننده قیمت پیچ و مهره در بازار هستند یا لیست قیمت پیچ و مهره چگونه محاسبه می‌شود؟ قیمت پیچ و مهره همانند سایر محصولات صنعتی متاثر از چند فاکتور مختلف است. اولین فاکتور موثر در قیمت پیچ و مهره نوع پیچ و مهره است. به عنوان مثال قیمت پیچ آلن متفاوت از پیچ فولادی است. فاکتور موثر دیگر برند تولید کننده این محصول است. برند مستقیما با کیفیت پیچ و مهره در ارتباط است. برندهای معتبر از مواد اولیه با کیفیت در ساخت پیچ و مهره استفاده می‌کنند. همچنین فرایند ساخت آن‌ها بسیار دقیق و مهندسی شده است، بنابراین بدیهی است که قیمت بالاتری هم دارند. جنس پیچ و مهره عامل تاثیرگذار دیگر در قیمت آن است. طبیعی است که برخی مواد اولیه نسبت به برخی دیگران گران‌تر هستند و درنهایت محصولات تولید شده با آن هم قیمت بالاتری خواهد داشت. سایز پیچ و مهره هم در قیمت این محصول موثر است. در این بین نوسانات ارزی بازار هم بر قیمت پیچ و مهره همانند سایر محصولات و قطعات صنعتی موثر است.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx