بزرگترین سایت فروش پیچ و مهره

dell ghatar.com ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۵

پیچ و مهره‌ها ابزارهایی ساده هستند که کاربردهایی بسیار گسترده دارند، بطوریکه اگر ادعا کنیم پیچ و مهره پرکاربردترین ابزار در صنعت و حتی مصارف خانگی هستند، به هیچ عنوان اغراق نکرده‌ایم و با نگاهی گذرا به محیط اطراف و مشاهده کاربرد پیچ و مهره‌ها در دنیای اطرافمان، این ادعا ثابت می‌شود.

کاربرد زیاد پیچ و مهره‌ها، سبب تقاضای زیاد این محصول شده است. برای پاسخ به نیاز تامین پیچ و مهره بازار، مجموعه‌های زیادی در زمینه عرضه انواع پیچ و مهره فعالیت دارند. مگا پیچ یکی از معتبرترین مراکز عرضه انواع پیچ و مهره با کیفیت است که در قالب یک فروشگاه اینترنتی فعالیت دارد و جز بزرگترین سایت‌های فروش پیچ و مهره محسوب می‌شود. زیرا این روزها به دلیل مشغله زیاد افراد و همچنین دور بودن بسیاری مصرف کنندگان از محل‌های عرضه پیچ و مهره متنوع و با کیفیت، خرید اینترنتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم جهت افزایش آگاهی شما به عنوان مصرف کننده یا خریدار این محصول، به معرفی انواع پیچ و مهره‌ای که این سایت عرضه می‌کند و همچنین برخی از حوزه‌های کاربرد پیچ و مهره پرداخته‌اند.
 
کاربرد پیچ و مهره در صنایع مختلف
پیچ و مهره‌ها ابزارآلاتی هستند که با وجود ساختار ساده‌ای که دارند، به عنوان اتصالات موقت، دارای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف هستند. در واقع پیچ و مهره‌ها نقش‌هایی کلیدی در این صنایع به عهده دارند و از مهم‌ترین بخش‌های آن هستند. در زیر به سه صنعت مهم که جز حوزه‌های کاربری مهم پیچ و مهره‌ها است، اشاره کرده‌ایم.

مگاپیچ بزرگترین سایت فروش پیچ و مهره

پیچ و مهره در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز
صنایع پتروشیمی، نفت و گاز که مهم‌ترین صنعت کشور ما هستند و اقتصاد ایران بر پایه این صنایع است، از مهم‌ترین حوزه‌های کاربری پیچ و مهره است. در واقع پیچ و مهره‌ها در بخش‌های مختلف این صنعت ایفای نقش می‌کنند و وظایفی خطیر به عهده دارند. پیچ و مهره‌ها در ساخت و اتصال سازه‌های مختلف این صنایع مانند ساختمان‌های اداری، انبارها و سوله‌های نگهداری، ساختمان‌های اصلی بهره برداری، اسکله‌های استخراج و…، در مونتاژ ماشین‌ها و دستگاه‌های صنایع پتروشیمی، نفت و گاز مانند ماشین آلات حفاری، استخراج و… کاربرد دارد. با توجه به آنچه که گفته شد، مطمعنا متوجه نقش مهم پیچ و مهره در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز شده‌اید. از اینرو باید پیچ و مهره‌هایی با کیفیت و مناسب از نظر نوع پیچ و مهره، جنس و ابعاد آن و همچنین تولید شده بر اساس آخرین استانداردهای بین‌المللی، در این صنایع استفاده شود.
 
پیچ و مهره در صنایع ساختمان سازی
صنعت ساختمان سازی از بزرگترین صنایع است که همه افراد جامعه به نحوی با آن سروکار دارند. پیچ و مهره‌ها در بخش‌های مختلف این صنعت کاربرد دارند. این ابزار از ابتدای ساخت یک ساختمان که بخش فاندامنتال یا اسکلت ساختمان است تا بخش‌های نمای داخلی ساختمان، سیم کشی، لوله کشی، نصب کابینت و… کاربرد دارند. در هر یک از این بخش‌ها پیچ و مهره‌هایی خاص با ویژگی‌های مناسب آن بخش مورد استفاده قرار می‌گیرند.
 
پیچ و مهره در صنایع خودرو سازی
خودرو سیستمی است که از کنار هم قرار گرفتن قطعات ریز و درشت  بسیار زیادی تشکیل شده است. این بخش‌ها به یکدیگر متصل هستند. اتصالات خودرویی یا به صورت دائمی هستند که جوشکاری یا لحیم کاری می‌شوند و یا اتصالات موقتی که پیچ و مهره‌ها مسئول ایجاد این اتصالات هستند. اتضالات موقت در بخش‌هایی از خودرو استفاده می‌شوند که نیاز به باز و بسته کردن جهت تعمیر و یا تعویض دارند. در هر قسمت خودرو پیچی با ویژگی‌های مناسب آن بخش استفاده می‌شود. از اینرو انواع مختلفی از پیچ و مهره‌ها در ساخت و مونتاژ یک خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.
 
انواع پیچ و مهره
پیچ و مهره‌ها کاربردهای بسیار گسترده‌ای دارند و در تمام صنایع چه به صورت مستقیم چه غیر مستقیم به نحوی تاثیر می‌گذارند و استفاده می‌شوند، از آنجا که که هر کاربرد نیاز به پیچی با شرایط و ویژگی‌های مناسب آن کاربرد دارد، انواع محتلفی از پیچ‌ها طراحی و به بازار مصرف عرضه شده‌اند. در زیر انواع پیچ و مهره که شما می‌توانید از سایت مگا پیچ، مناسب با کاربرد خود سفارش دهید را معرفی کرده‌ایم.

  • پیچ خشکه

پیچ خشکه یا پیچ فولادی پرکاربردترین پیچ در صنایع ختلف است. پیچ خشکه پیچی با گریدهای استحکامی مختلف است. منظور از گرید استحکامی، استحکام کششی و استحکام تسلیم پیچ است که جز مهم‌ترین پارامترهای مربوط به خواص مکانیکی پیچ‌ها است و از پارامترهای تعیین کننده کاربرد این محصولات است. پرکاربردترین گریدهای استحکامی پیچ خشکه سه گرید ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ هستند. پیچ خشکه گرید ۸۰ برای کاربردهای معمولی که نیاز به استحکام نسبتا بالا داریم ولی اتصال تحت نیرو و بارگذاری زیادی نیست استفاده می‌شود. اما گریدهای ۱۰۰ و ۱۲۰ برای کاربردهای سنگین که اتصال تحت نیرو و فشار زیادی است، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • پیچ آهنی

پیچ آهنی پیچی است که از جنس آهن ساخته شده است و اولین پیچ‌هایی است که توسط بشر ساخته و استفاده شدند. این نوع پیچ دارای خواصی معمولی و نسبتا ضعیف هستند، بنابراین در کاربردهایی که نیازی به استحکام بالا، سختی و مقاومت به سایش داریم، نمی‌توان از پیچ آهنی استفاده کرد. پیچ آهنی در کاربردهای معمولی استفاده زیادی دارند.
 

  • پیچ آلن

پیچ آلن، پیچی تخصصی است که دارای سر استوانه‌ای است که دارای یک سوکت است. ویژگی‌های خاص پیچ آلن سبب شد با معرفی پیچ‌های آلن در صنعت، این پیچ جایگزین پیچ‌های زیادی شوند که قبل از آن استفاده می‌شوند. پیچ آلن استحکام بالایی را در کاربرد فراهم می‌کند. برای باز و بسته کردن پیچ آلن از آچار مخصوص آلن استفاده می‌شود. این آچار در داخل حفره پیچ قرار گرفته و آن را باز و بسته می‌کند. بنابراین نیازی به استفاده از آچار معمولی و چرخاندن آن که نیاز به فضای زیاد دارد نیست. از اینرو  پیچ آلن بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای تنگ است. جهت استعلام قیمت و خرید عمده پیچ آلن می توانید با کارشناسان بخش فروش مگاپیچ تماس بگیرید.

خرید پیچ آلن از سایت مگاپیچ

  • پیچ و مهره پلاستیکی

پیچ و مهره‌های پلاستیکی نسلی جدیدتر از پیچ و مهره‌های فلزی هستند که در صنعت استفاده می‌شوند. ویژگی‌های خاص پلاستیک‌ها همچون وزن سبک، مقاومت به خوردگی و محیطی خوب، عایق بودن، قیمت مناسب و… سبب استفاده از این مواد در ساخت پیچ و مهره‌ها شد. در بسیاری کاربردها که پیچ و مهره پلاستیکی بتوانند پاسخگوی نیاز کاربرد باشند، از این نوع پیچ و مهره استفاده می‌شود. مدل‌های مختلف پیچ و مهره فلزی را از جنس پلاستیک هم موجود است و در کاربرد خاص خود استفاده می‌شوند. نقطه ضعف پیچ و مهره پلاستیکی، خواص مکانیکی ضعیف آن است. بنابراین در کابردهایی که نیاز به خواص مکانیکی بالا داریم استفاده از پیچ و مهره‌های پلاستیکی توصیه نمی‌شود.

 

  • پیچ شیروانی

پیچ شیروانی نوعی پیچ با سر شش گوش و شیار دار است که در زیر سر آن یک قسمت اضافی شبیه واشر متصل وجود دارد. این پیچ به سبب استفتده در نصب شیروانی‌ها به پیچ شیروانی شهرت یافته است. پیچ شیروانی برای نصب انواع سقف‌ها، پانل‌ها، دیوارها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد و از مهم‌ترین پیچ‌های صنعت ساختمان سازی به شمار می‌رود. قسمت اضافی واشر نقش درزبند و یا نشتی گیر را ایفا می‌کند. به عنوان مثال هنگامی که این پیچ در نصب شیروانی استفاده می‌شود از نشت آب باران از محل اتصال به داخل و زیر شیروانی جلوگیری می‌کند. جهت اطلاع از آخرین قیمت و خرید اینترنتی پیچ شیروانی به سایت رسمی مگاپیچ مراجعه کنید.
 

  • پیچ سرمته ای

پیچ سرمته پیچی است که دارای انتهای مته مانند است. انواع مختلفی از پیچ‌های سرمته‌ای برای کاربردهای متفاوت، طراحی و عرضه شده‌اند. این نوع پیچ برای نصب نیازی به پیش حفاری یا سوراخکاری ندارد و با قرار گرفتن در سر ابزاری همچون دریل یا مته در سطح مورد نظر مستقیما وارد می‌شود. پیچ‌های سرمته‌ای در کاربردهایی که به یک سمت اتصال دسترسی داریم استفاده می‌شوند و استحکامی بالا در کاربرد ایجاد می‌کنند.
 

  • پیچ خودکار

پیچ خودکار به گروهی از پیچ‌ها اطلاق می‌شود که برای نصب نیازی به پیش حفاری ندارند. پیچ‌های خودکار خود به دو نوع پیچ نوک تیز و پیچ سرمته‌ای تقسیم بندی می‌شوند، درحالی که معمولا پیچ‌های نوک تیز را به عنوان پیچ خودکار می‌شناسند. این پیچ‌ها بطور مستقیم در سطح مورد نظر در محل اتصال وارد می‌شوند. پیچ‌های جوب، ام دی اف، کناف و… از جمله پیچ‌های خودکار به شمار می‌روند.

  • مهره استیل

مهره استیل، مهره‌ای شش گوش است که از جنس استیل یا همان فولاد زنگ نزن ساخته شده است. این مدل مهره پرکاربردترین مهره‌هایی هستند که در کنار پیچ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهره استیل به دلیل داشتن مقاومت به خوردگی بالایی که دارد در کاربردهایی که اتصال تحت رطوبت و حتی مواد خورنده و شیمیایی است، کاربرد دارند.
 
آشنایی با بزرگترین سایت فروش پیچ و مهره
پیچ و مهره‌ها در عین سادگی ابزارهایی با کاربردهای بسیار حساس و تعیین کننده هستند. بنابراین کیفیت، استاندارد و ایمنی بودن آن‌ها در کاربرد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین پیچ و مهره‌ها را از مراکزی معتبر با محصولات با کیفیت بخرید. مگا پیچ بزرگترین سایت فروش پیچ و مهره است که شما می‌توانید انواع مختلف پیچ و مهره از نظر مدل، جنس و سایز را در بالاترین کیفیت و از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی، از این سایت معتبر به صورت سفارش دهید. خرید از شرکت مگا این مزیت را دارد که شما از سراسر کشور بدون نیاز به صرف وقت و هزینه و با خیالی آسوده از کیفیت و قیمت، پیچ و مهره مورد نظر خود را به صورت جزیی و عمده از مگا پیچ بخرید. شما می‌توانید برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر از محصولات مگا و راهنمای خرید از سایت مگا، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx