راهنمای سفر به ییلاق های رامسر

dell ghatar.com ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ دیدگاه ۶۳

رامسر از شهرهای بسیار زیبای استان مازندران محسوب می‌شود که از آب و هوای بی‌نظیری برخوردار است. طبیعت این شهر خیره‌کننده و مثال‌زدنی است و همین مسئله موجب شده تا سالانه مسافران و گردشگران زیادی به این شهر شمالی سفر کنند.

ییلاق های رامسر یکی از مقاصدی هستند که شما را شگفت‌زده خواهند کرد. ارتفاعات رامسر با آب و هوای مطبوعی که دارند مقصد جذابی برای سفرهای شما در فصل بهار و تابستان است. در این مقاله قصد داریم تا راهنمای سفر به ییلاق های رامسر را به شما ارائه کنیم.
 
ییلاق های دیدنی‌ رامسر
رامسر یا عروس شهرهای ایران یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران بوده که در غرب استان مازندران واقع شده است. این شهر از شمال با دریای خزر، از جنوب با رشته کوه‌های البرز، از شرق با تنکابن و از غرب با شرقی‌ترین شهر گیلان یعنی چابکسر همجوار است. نام پیشین رامسر، سخت‌سر بوده و هم‌اکنون این شهر لقب عروس شهرهای ایران را به خود اختصاص داده است.

یکی از مشخصه‌های اصلی رامسر که آن را از سایر شهرهای شمال ایران متمایز می‌کند، فاصله بسیار نزدیک کوه با دریا است که به راحتی می‌توان در عرض چند دقیقه از ساحل به کوهپایه رسید. اجاره ویلا در ییلاق رامسر یکی از کارهایی است که می‌تواند سفر شما به رامسر را هیجان‌انگیزتر از همیشه کند.

اجاره ویلا در ییلاق رامسر

این شهر در تمام فصل‌های سال دیدنی و لذت‌بخش است، اما رامسر در پاییز و بهار را واقعا نمی‌توان از دست داد. تماشای کوه‌های سر به فلک کشیده البرز و سواحل زیبای دریای خزر از این شهر زیبا، آرامشی غیرقابل وصف به شما هدیه خواهد داد. البته نباید ییلاق های زیبای این شهر دوست داشتنی را فراموش کرد. در ادامه به معرفی ییلاق‌های زیبای رامسر خواهیم پرداخت.
 
جواهرده
جواهرده یکی از ییلاق های معروف رامسر که هرساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر ایران است. نام این روستا در قدیم جورده به معنای ده بالا بوده و از طبیعت بکری برخوردار است. جواهرده در فاصله ۲۶ کیلومتری شهرستان رامسر و در ارتفاع ۲۰۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. این روستا چشم‌اندازهای بکر و خارق‌العاده‌ای دارد و آب و هوای آن واقعا بی‌نظیر است. یکی از زیباترین راه‌هایی که ممکن است در طول زندگی خود طی کنید، بدون شک جاده جواهرده است که شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

جنگل‌های سرسبز و آبشارهای جذاب موجود در این جاده، زیبایی این روستا را دوچندان کرده است. طبیعت جواهرده کاملا طبیعی و دست نخورده بوده و سفر به آن، یقینا تجربه‌ای فراموش نشدنی برای شما رقم خواهد زد. این روستا در نیمی از سال با برف پوشانده شده و در تابستان هم دارای آب و هوای خنک و مطبوعی است. اگر می‌خواهید پس زمینه‌ای ناب و طبیعی برای عکس‌های خود انتخاب کنید، قطعا مسیر جواهرده با آبشارها و درختان زیبایش برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. جواهرده از آن دسته از دیدنی‌های رامسر است که در هر فصلی جذابیت خاص خودش را دارد.
 
منطقه ییلاقی گرسماسر
یکی از زیباترین مناطق ییلاقی و جذاب رامسر که هوایی خنک در تابستان دارد، منطقه ییلاقی گرسماسر است. قدمت این منطقه ییلاقی در حدود ۱۰ قرن تخمین زده شده و تقریبا ۴۰ کیلومتر با رامسر فاصله دارد. طبیعت گرسماسر بسیار زیبا و خارق‌العاده بوده و این ییلاق زیبا حدودا ۲۰۰۰ متر از دریا فاصله دارد که برای کوهنوردی بسیار مناسب است. آب و هوای این منطقه سرسبز بسیار دل‌چسب است و برای رهایی از هوای شرجی تابستان بسیار مناسب خواهد بود.

منطقه ییلاقی گرسماسر به دلیل ارتفاع قابل توجه آن، دارای طبیعتی بسیار زیبا و وصف‌ناپذیر بوده و پاییز و زمستان‌های بسیار سرد و پوشیده از برفی دارد. این منطقه در بهار و تابستان میزبان گردشگران بسیاری است که به سفر شمال می‌روند.

اجاره ویلا منطقه ییلاقی گرسماسر

دریاچه قو رامسر
یکی از دریاچه‌های بسیار زیبا و آرامش بخش شمال کشور، دریاچه قو رامسر بوده که در ییلاق‌های رامسر قرار گرفته است. امکانات تفریحی و رفاهی متعددی در اطراف این دریاچه نیمه‌ مصنوعی ایجاد شده تا مسافران و گردشگران علاوه بر تماشای این دریاچه زیبا از امکانات این مکان هم بهره‌مند شوند.

آب و هوای منطقه‌ای که این دریاچه در آن قرار گرفته فوق‌العاده بوده و شما را هیجان‌زده خواهد کرد. از امکانات موجود در اطراف این دریاچه می‌توان به سوییت و هتل‌های خوب جهت رفاه حال مسافران، قایق‌های پدالی و آلاچیق‌های زیبای آن اشاره کرد. با اجاره ویلا لاکچری در رامسر و در نزدیکی دریاچه قو می‌توانید سفر خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.
 
جنت رودبار
یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری و خاص‌ترین دیدنی‌های رامسر که در فاصله ۶۰ کیلومتری این شهر قرار گرفته، دهستان جنت رودبار است. زیبایی‌های جنت رودبار واقعا حیرت انگیز و مثال زدنی بوده و به همین دلیل گردشگران و مسافران زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. هر سال در این منطقه، جشنواره گل گاو زبان برگزار می‌شود و به همین علت به آن سرزمین گل گاو زبان نیز گفته می‌شود.

اجاره ویلا جنت رودبار

اکراسر، چاک، چرته، ایزکی، جیرود و نمکدره تنها برخی از مناطق ییلاقی جنت رودبار هستند که زیبایی آن را دوچندان خواهند کرد، البته وجود آبشارهای زیبایی مانند آبشار آزارک، حسینیه، چاردر، هیسیان، ریش بزار و خشکا هم بیش از پیش بر محبوبیت جنت رودبار افزوده و آن را در لیست پرطرفدارترین مناطق گردشگری شمال کشور قرار می‌دهند. طبیعت سرسبز توام با آب و هوای فوق‌العاده این دهستان موجب شده که نتوان از تماشای آن دست کشید.
 
برای اقامت در رامسر چه کنیم؟
اجاره ویلا در ییلاق های زیبای رامسر یکی از کارهایی است که می‌تواند سفر شما به رامسر را هیجان‌انگیزتر از همیشه کند. برای اجاره بهترین ویلاها و اقامتگاه‌های رامسر، پیشنهاد می‌کنیم به جاباما مراجعه نمایید. جاباما به عنوان بزرگ‌ترین وب‌سایت اجاره ویلا، اقامتگاه و رزرو هتل در ایران، مهم‌ترین دغدغه ایران‌گردان یعنی مطمئن بودن از محل اقامت را با ارائه اطلاعاتی کامل در مورد اقامتگاه‌ها و هتل‌های ایران و فرآیندی ساده برای رزرو آن‌ها برطرف کرده است.

ویلا شمال یا اقامتگاه‌های سنتی و حتی هتل های ایران را در جاباما رزرو و اجاره کنید. در این مقاله تلاش کردیم تا راهنمای سفر به ییلاق های رامسر را به شما ارائه دهیم.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx