طرح تخفیف در ۴۰۰۰ فروشگاه ایرانی دارای چه جزئیاتی است ؟!

dell ghatar.com ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ دیدگاه ۶۵

شاید بتوان گفت گرفتن تخفیف یکی از لذت بخش‌ترین قسمت‌های هر خرید است. گاهی هم فروشنده‌ها از این اشتیاق مشتریان خود سوءاستفاده می‌کنند و در فصل‌های مختلف قیمت کالای خود را بالا می‌برند و بعد طرح تخفیف می‌گذارند. اما آسا کارت این مشکل را برای خریداران حل کرده است و مشترکان آن می‌توانند بدون نیاز به کد تخفیف یا چانه زدن با فروشنده بلافاصله تخفیف بگیرند.

سرویس آسا کارت چطور کار میکند؟

آسا کارت یکی از خدمات سوپر مارکت مالی iBshop است. مشترکان این خدمت با پرداخت تنها ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان می‌توانند از بیش از ۴۰۰۰ فروشگاه آنلاین یا حضوری در سراسر کشور خرید کرده و در همان لحظه پرداخت تخفیف دریافت کنند.

برای دریافت این خدمات کافی است یک‌بار به سایت iBshop.ir  مراجعه کنید و پس از ثبت نام، حساب بانکی خود را به این سایت معرفی کنید، خیلی زود این قابلیت برای کارت شما فعال می‌شود و می-توانید با مراجعه به بیش از ۴۰۰۰ فروشگاه طرف قرارداد با این استارت آپ تا ۵۰ درصد تخفیف در لحظه خرید دریافت کنید.

آسا کارت از خدمات سوپر مارکت مالی iBshop

iBshop موفق شده است با امضا توافقنامه با دو شرکت اصلی ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک یعنی به¬پرداخت ملت و سامان کیش به عنوان واسط بین دو رقیب قرار گیرد و خدمات گسترده‌تری به مشتریان خود ارائه کند. اگر هم از مشتریان سوپرمارکت مالی باشید ۶۶ درصد تخفیف بیشتر برای خرید آسا کارت دریافت خواهید کرد و می‌توانید از آسا کارت تنها با پرداخت ۲۰ هزار تومان استفاده کنید.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل افق کوروش و جامبو نیز به این طرح پیوسته‌اند در نتیجه مشترکان iBshop  می‌توانند برای خریدهای روزانه خود نیز از آسا کارت استفاده و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.
 
از iBshop چه می دانیم؟
ای بی شاپ یک استارت آپ موفق در حوزه خدمات مالی است که کار خود را از سال ۱۳۹۶ و با حمایت تأمین سرمایه تمدن آغاز کرده است. این استارت آپ برای اولین بار سوپر مارکت مالی را در ایران افتتاح کرد و همچنان در این مسیر یکه تاز است. اولین خدمت ibshop.ir فروش واحدهای صندوق سرمایه گذاری بود. استقبال بالای مشتریان موجب شده است صندوق گنجینه زرین شهر با بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان بزرگ‌ترین صندوق سرمایه گذاری کشور شود.

ای بی شاپ

در مرحله بعدی شعب سوپر مارکت مالی در سرتاسر ایران گسترده شد و مدیران شرکت شروع به طراحی و ارائه محصولات جدید کردند. به عنوان مثال کاربران می‌توانند در این سایت از بین شرکت‌های مختلف بیمه بهترین و ارزان‌ترین بیمه را خریداری کنند، بدون نیاز به ضامن وام بگیرند و یا با ثبت نام در طرح آسا کارت بدون نیاز به کد تخفیف در هر خرید خود از تخفیف استفاده کنند.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx