آنچه که باید در مورد جراحی زیبایی بینی بدانید!

dell ghatar.com ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ دیدگاه ۸۲

احتمالاً یا دچار مشکل تنفسی هستید یا از ظاهر بینی خود ناراضی هستید. رینوپلاستی یا بدشکلی بینی به عنوان رایج ترین جراحی زیبایی در کشور شناخته می شود که حتی با افزایش تورم و هزینه های درمانی همچنان ادامه دارد. انتخاب جراح اولین و مهمترین مرحله قبل از جراحی بینی است.

در واقع، انتخاب بهترین جراح بینی برای به دست آوردن نتیجه رضایت بخش بسیار مهم است. از آنجایی که این نوع جراحی یک عمل اورژانسی نیست، بنابراین بیشترین زمان را برای انتخاب جراح اختصاص دهید و تحقیقات خوبی را انجام دهید .

دکتر اکبر اعتمادی یکی از بهترین جراحان بینی می باشد که دارای سابقه درخشان در این زمینه است. همچنین دکتر اکبر اعتمادی دارای تخصص در زمینه جراحی انواع بینی می باشد. اگر قصد انجام جراحی بینی را دارید می توانید به دکتر اکبر اعتمادی که یکی از بهترین جراحان بینی در کشور است مراجعه فرمایید.

جراحی زیبایی بینی

کدام پزشکان را برای جراحی بینی انتخاب کنیم؟
به طور کلی رینوپلاستی یک عمل تهاجمی است که نتیجه مشخصی دارد و افراد با دیدن ظاهر بینی بعد از عمل به راحتی می توانند مهارت پزشک را ببینند. البته در برخی موارد حتی ماهرترین جراحان نیز به دلیل نارسایی کلی بینی قادر به انجام عمل های موفقیت آمیز نخواهند بود که می تواند بر رزومه آنها تأثیر منفی بگذارد. به همین دلیل است که اکثر جراحان معتبر از پذیرش بیماران با فرم نامناسب بینی خودداری می کنند.  دکتر اکبر اعتمادی یکی از این جراحان است که شما می توانید برای جراحی بینی نزد ایشان بروید و از نتیجه جراحی اطمینان داشته باشید. به طور کلی راه های شناسایی یک جراح خوب عبارتند از:
 

  • رزومه پزشک
  • پرس و جو از بیماران قبلی
  • موقعیت مکانی کلینیک
  • تعداد مراجعه کنندگان
  • میزان رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان قبلی
  • و …

برای مراجعه به پیج اینستاگرام دکتر اکبر اعتمادی می توانید بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید .

پیج اینستاگرام دکتر اکبر اعتمادی

انواع مشکلات زیبایی بینی
در جراحی بینی، پزشک سعی در رفع مشکلات زیبایی بینی فرد دارد که در زیر به آنها اشاره می شود :
 

  • نوک بینی غیرمعمول در برخی افراد یک طرف نوک بینی با طرف دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، یک طرف بینی می تواند بزرگتر، کوچکتر یا  منحرف باشد. شکل نوک بینی عمدتاً مربوط به غضروف زیرین است.
  • بینی کجی: کجی بینی به دلیل ناهماهنگی استخوان های بینی یا سپتوم در خط وسط صورت ایجاد می شود که باعث کج شدن بینی به یک طرف می شود.
  • بینی پهن: بینی پهن می تواند ناشی از پوست ضخیم اطراف بینی یا شکل ساختار استخوانی آن باشد.
  • اندازه بینی: بیشتر بینی های بزرگ ساختار استخوانی دارند و به همین دلیل به راحتی تغییر شکل می دهند. البته نباید از جراح انتظار داشت که بینی خیلی کوچکی داشته باشد. برخی از افراد نیز ممکن است در مراحل بعدی زندگی خود بزرگ شده باشند، برای مثال به دلیل مراحل پیشرفته روزاسه. در این موارد، جراحی بینی برای تغییر شکل آن بیشتر ضروری است.
  • بینی کوچک: همه نمی خواهند بینی کوچک داشته باشند. ممکن است پل بینی شما به طور تصادفی شکسته شود، یا ممکن است طبیعتا بینی بسیار کوچکی داشته باشید، در این صورت هر چه بزرگتر شوید زیباتر به نظر می رسید.
  • بینی بلند: بینی بلند معمولاً از جلو طبیعی به نظر می رسد، اما ارتفاع آن زمانی که شخصی به صورت نیم رخ به شما نگاه می کند کاملاً مشخص است. جراح می تواند طول بینی را با کاهش طول غضروف زیرین، کوتاه کردن سپتوم بینی یا برداشتن پوست داخل سوراخ های بینی کاهش دهد.
  • وجود برآمدگی در بینی: برآمدگی های روی بینی نتیجه آسیب بینی یا ژنتیکی است. بیرون زدگی بینی برای هر نوع و شکل بینی ایجاد می شود.

 
برای داشتن بینی زیبا بعد از عمل و حل مشکلات گفته شده در بالای این مطالب باید بهترین جراح بینی را برای خود انتخاب کنید ، دکتر اکبر اعتمادی یکی از این پزشکان هستند که شما می توانید با خیال به آن اطمینان کنید و می دانید که می توانید نتیجه مطلوبی از جراحی خود بگیرید . . برای مشاهده نمونه کار های دکتر اکبر اعتمادی می توانید به لینک مورد نظر مراجعه فرمایید .

مراقبت های بعد از عمل بینی

مراقبت های بعد از عمل بینی 
دکتر اکبر اعتمادی  یکی از فعال ترین و بهترین پزشکان جراحی پلاستیک در کشور و یکی از جراحان بینی در تهران می باشد ، این پزشک جراحی بینی یک پزشک هنرمند که سابقه بسیار درخشانی در زمینه زیبایی دارد ، یکی از مهم ترین هدف های دکتر اکبر اعتمادی مراقبت های پی در پی افراد مراجعه کننده می باشد و حس مسئولیت پذیری این جراح باعث شده تمامی افراد مراجعه کننده با رضایت کامل خود از خدمات مجموعه بهره مند شوند . دکتر اکبر اعتمادی با دارا بودن از بهترین تیم درمان آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان عزیز می باشد ، مطب دکتر اکبر اعتمادی با بهره گیری از جدید ترین و بهترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا همه روزه سعی دارد بهترین کیفیت را برای مراجعه کنندگان خود به ارمغان آورد . بهبودی جراحی بینی چندین هفته طول می کشد و بیمار باید کارهای خاصی را انجام دهد تا بهبودی را تسریع کند و به نتیجه مطلوب برسد ،استراحت مطلق در ۴۸ ساعت اول بعد از جراحی بینی بسیار مهم است. بیماران به ویژه باید:
 

  • هنگام خواب سر خود را بالا نگه دارید.
  • لباس های باز بپوشید تا مجبور نشوند دوباره آن را بپوشند.
  • یک کمپرس سرد به صورت بمالید.
  • غذاهای نرم حاوی مواد مغذی و فیبر بخورید.
  • در حالی که بینی تان پانسمان شده است از دوش گرفتن و شستن صورت خودداری کنید.
  • باندها و گازهای استریل را طبق توصیه پزشک تعویض کنید.
  • تا زمانی که پزشک به شما دستور دهد از ورزش شدید خودداری کنید.
  • برای کاهش تورم بعد از عمل، مصرف سدیم را کاهش دهید.
  • از استفاده از ضد آفتاب های قوی غافل نشوید.
  • حداقل به مدت چهار هفته از عینک یا عینک آفتابی استفاده نکنید

 
کلام آخر 
هر فردی که تصمیم به عمل بینی دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراحان بینی می‌کند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین عمل بینی دارد.  انتخاب بهترین جراح بینی به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید. دکتر اکبر اعتمادی به عنوان بهترین پزشک جراحی بینی  با دانش، تخصص و تجربه خود در این زمینه به شما کمک می کند تا زیباترین بینی را داشته باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx