جنجال رابطه امبرهرد و ایلان ماسک/تصاویر

lokomotive ghatar.com ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۵۸

انتشار تصاویری از امبر هرد، همسر سابق جانی دپ، بازیگر مشهور هالیوود و ایلان ماسک مرد سرشناس دنیای تکنولوژی در فضای مجازی خبرساز شده است.

امبر هرد همسر سابق جانی دپ که چندی پیش به دلیل کتک خوردن از وی جدا شد اکنون در استرالیا با ایلان ماسک مرد سرشناس دنیای تکنولوژی در حال وقت گذراندن هست.

رابطه عاشقانه امبر هرد همسر سابق جانی دپ با میلیاردر سرشناس فاش شد.امبر هرد بازیگر آمریکایی و همسر سابق جانی دپ با ایلان ماسک میلیاردر پرآوازه عکس هایی را در اینستاگرام خودمنتشر کردند که نشان از ارتباط نزدیک و صمیمانه آنها دارد.

ایلان ماسک و امبرهرد

امبرهرد و ایلان ماسک

پس از موافقت هیات مدیره توییتر با خریداری کل سهام این شرکت به وسیله ایلان ماسک به بهای ۴۴ میلیارد دلار که بازتاب گسترده‌ای داشته است، بنیانگذار تسلا با انتشار توئیتی در این رابطه اظهارنظر کرد.

ایلان ماسک در توئیتر خود نوشت:آزادی بیان سنگ بستر یک دموکراسی کارآمد است و توییتر میدانی است که در آن موضوعاتی که برای آینده بشریت حیاتی هستند، به گفت‌و‌گو گذاشته می‌شوند.ایلان ماسک دو هفته پیش با پیشنهاد خریداری کل سهام این شرکت به قیمتی بالاتر از بهای بازار، خواهان مالکیت آن شده بود. هیات مدیره توییتر پیش از این با پیشنهاد آقای ماسک مخالفت کرده بود.

  سرویس اینترنت ماهواره‌ای ایلان ماسک در اوکراین فعال شد

آقای ماسک که با بیشتر از ۲۷۳ میلیارد دلار دارایی ثروتمندترین مرد جهان شناخته شده، بنیانگذار تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس است.ماسک که یکی از کاربران فعال توییتر است بارها تاکید کرده بود که توییتر برای تبدیل شدن به یک پلتفرم واقعی برای آزادی بیان باید از بازار بورس شود.

این کارآفرین ۵۰ ساله که مدیرعامل شرکت اسپیس‌ایکس نیز هست گفته که می‌خواهد با ترول‌ها در توییتر مبارزه کند و پیشنهاد تغییراتی را در سرویس اشتراک توییتر از جمله کاهش قیمت و ممنوعیت تبلیغات ارائه کرده است.
این میلیاردر طرفدار ارزهای دیجیتال همچنین پیشنهاد کرده است دوج‌کوین به‌عنوان گزینه پرداخت در توییتر اضافه شود.

این منابع که به‌طور ناشناس سخن گفته‌اند تصریح کرده‌اند توییتر می‌خواهد درباره هرگونه تحقیقات نهادهای ناظر در مورد ماسک، از جمله تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، که ممکن است تهدیدی برای تکمیل معامله باشد، اطلاعات بیشتری کسب کند.در حال حاضر ایلان ماسک بیش از ۹ درصد از سهام توییتر را در اختیار دارد اما از حضور در هیات مدیره توییتر خودداری کرده است. در صورتی که او به عضویت هیات مدیره توییتر درمی‌آمد نمی‌توانست بیش از ۱۵ درصد سهام این شرکت را در اختیار بگیرد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  تست موفقیت‌آمیز ماهواره استارلینک در اوکراین+عکس
منبع: بهارنیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx