جزئیات اختصاص یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی به هر نفر

aflatoon ghatar.com ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۲۸

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: در اجرای توزیع عادلانه یارانه ارز ۴۲۰۰ تومانی، ماهیانه ۴۰۰ هزار تومان به حساب هر نفر واریز می‌شود.

وبگردی: محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در گفتگو با اخبار ۲۱ شبکه اول سیما، گفت: در اجرای توزیع عادلانه یارانه ارز ۴۲۰۰ تومانی، ماهیانه ۴۰۰ هزار تومان به حساب هر نفر از سه دهک اول و ۳۰۰ هزار تومان به حساب پنج دهک بعدی واریز می‌شود.

محسن رضایی

وی افزود: قرار بر این شد تا ۲ ماه مبلغ حذف یارانه ارز ۴۲۰۰ تومانی به صورت نقدی و اعتباری به حساب افراد واریز شود، اما بعد از دو ماه این مبلغ به صورت کالابرگ در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور تصر یح کرد: اساس کار این است که ما به مردم کالابرگ می‌دهیم و قانون همین را می‌گوید، اما در دو ماه اول لازم است مبالغی به حساب مردم در حساب خودشان به صورت نقدی و اعتباری که معادله همان ارزش کالابرگ‌ها است، واریز شود، برآوردی که امشب شده بود، همین میزانی است که اعلام کرده‌ام.

رضایی ادامه داد: این رقم ۴۰۰ هزار تومان و ۳۰۰ هزار تومان با منابع بودجه کشور باید کاملاً بررسی و به محض اینکه نهایی شود، خودمان میزان قطعی را در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد، البته کارهای کارشناسی شده، اما اینکه قطعی شود و به آن عمل کنیم، بستگی به روزهای آینده دارد که منابع آن دیده شود و نیاز به بعضی نکات دیگر است که باید آن را نیز ملاحظه کنیم.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: مهرنیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx