گفتگو با خوش شانس ترین نجات یافته در گروگانگیری ایلام +تصویر گروگانگیر و قربانیان

aflatoon ghatar.com ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۷۵

عامل قتل عام ایلام قبل از فاجعه تهدید کرده بود.

شیوا محمدی نان آور خانواده بود، سرپرست مادر و ۳ خواهرش. او در گروگانگیری ایلام جان خود را از دست داد. شاید امروز صبح زمانی که راهی محل کارش شد، مادرش نمی‌دانست که چشم و چراغ خانه اش دیگر هرگز به خانه برنمی‌گردد.

دختر ۳۳ ساله ایلامی از قبل احساس خطر کرده بود.تهدید های همکارش باعث شده بود نزدیکان شیوا هم نگران او باشند و به او می گفتند مراقب خودش باشد تا همکارش به او آسیبی نرساند.

زمانی که با خانواده او تماس می گیریم بالای سر جسد شیوا هستند و در حال انتقال جسد از بیمارستان به آرامستان با آمبولانس هستند. یکی از بستگان شیوا که با او همکار هم بود، به خبرنگار رکنا می گوید: «از مدتی قبل همکارمان سعید رستمی با یکی از مدیران به نام اختلاف پیدا کرد.

  اولین فیلم‌ها از محل گروگانگیری امروز ایلام +جزئیات / ۴ کشته و ۶ زخمی

رستمی شب قبل تهدید کرده بود که در اداره بلایی سر همکاران می آورد و نزدیکان شیوا به او می گفتند مراقب خود باشد. شیوا یکی از بهترین کارمندان اداره بود. صبح امروز من در اداره نبودم که رستمی با اسلحه وارد اداره شد. او به مدیری که با او اختلاف داشت شلیک و او را زخمی کرد. بعد مدیر زخمی شده برای اینکه همکاران آسیب نبینند سعی می کرد آنها را در اتاق پنهان کند. رستمی یک نارنجک به سمت یکی از اتاق ها پرتاب کرده بود که شیوا در آن اتاق بود. بعد از اینکه شیوا را به بیمارستان منتقل کردند، همسرم بالای سر او رفت و می گفت صورتش به شدت زخمی شده بود.دقایقی بعد هم جان خود را از دست داد.»

گروگانگیری ایلام

گفتنی است، قاتل با ورود ماموران انتظامی و رهایی گروگان یگان ویژه، عرصه را بر خود تنگ دید و اقدام به خودکشی کرد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  اولین فیلم‌ها از محل گروگانگیری امروز ایلام +جزئیات / ۴ کشته و ۶ زخمی
منبع: رکنا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx