بهترین و جدیدترین مدل کولر گازی جنرال شکار اصل ۲۰۲۲

dell ghatar.com ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۶۶

در این مقاله میخواهیم درباره انواع کولر گازی صحبت کنیم. در دنیا شرکت های بزرکی همچون ال جی - سامسونگ - گری و جنرال کولر گازی تولید میکنند و اما برند جنرال یکی از برندهایی میباشد که تخصص اصلی ان تولید کولر گازی میباشد.

کولر گازی جنرال شکار یکی از بهترین زیر مجموعه های برند جنرال است  که حدود ۱۰ ساله در بازار های جهانی بفروش می‌رسند. جنرال شکار GENERAL SHKAR در دو مدل روتاری و پیستونی تولید شده که اگر در آب و هوای کمتر از ۵۰ درجه سانتی گراد زندگی می‌کنید، روتاری و اگر بالای ۶۰ درجه سانتی گراد ساکن هستید، پیستونی انتخاب کنید. روتاری ها هم باز به دو مدل گاز R22 و گاز R410a تقسیم شده اند که در سایز های ۱۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تولید شده اند. قدرت کولر گازی های روتاری گاز R22 قوی تر از R410a ها هستند اما گاز ۴۱۰ ها کم مصرف تر، جدیدتر و کاملا با محیط زیست سازگار هستند.کولر گازی های پیستونی شکار در سایز های ۱۲۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ تولید شده اند و گاز آنها R22 می‌باشد که مخصوص مناطق گرمسیر و مخصوص دمای بالای ۶۵ درجه سانتی گراد هستند.کولر گازی های شکار هر سال تولید می‌شوند و اصالتش را کاملا حفظ کرده و تنها کولر گازی است که تقلب نمی‌شود و به همان شکل لبخندی زیبای استیلی روانه بازار می‌شود در ادامه به بررسی دقیق تر بهترین و جدیدترین مدل کولر گازی جنرال شکار اصل ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت

عکس و تصویر بهترین و جدیدترین مدل کولر گازی جنرال شکار اصل 2022

محبوب ترین کولر گازی جنرال گلد ۲۴۰۰۰ مدل پلاتینیوم در ایران

برای معرفی بهترین کولر اسپلیت برای مناطق گرمسیری بهتر است که به نوع و قدرت کمپرسور توجه داشت. کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت ها شامل مدل های روتاری، پیستونی و اسکرول می شوند. کمپرسور های پیستونی و اسکرول به دلیل قدرت خنک کنندگی و بازدهی بالایی که دارند در مناطق گرمسیر و جنوب کشور بیشترین کاربرد را دارند. از نظر شرایط استفاده نیز با سه کلاس T1 مناسب آب و هوای معتدل، T2 خنک و T3 ویژه مناطق گرمسیری تقسیم بندی و عرضه می شوند.

کولر گازی جنرال شکار خوبه ؟

در مقایسه جنرال شکار با جنرال گلد، جنرال شکار حدود ۱۵ سال قدمت در تولید دستگاه های تهویه مطبوع دارد ولی جنرال گلد ۸ ساله که در این ضمینه فعالیت می‌کند. جنرال گلد طراحی زیباتر و بروزتری نسبت به جنرال شکار دارد، اما جنرال شکار قدرت سرمایش بهتری دارد. پس نتیجه میگیریم که جنرال شکار یکی از بهترین تولیدکنندگان کولر گازی میباشد در ادامه به بررسی دقیق بهترین و جدیدترین مدل کولر گازی جنرال شکار اصل ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت

کولر گازی جنرال شکار ۱۲۰۰۰

کولر گازی جنرال شکار ۱۲۰۰۰ در پنلی زیبا طراحی شده است . پنل به صورت صاف و بدون حاشیه طراحی شده است و از روکشی موازی و صاف بدون فرورفتگی ساخت شده است که یکپارچه تمام اجزای داخلی پنل و فیلترها را میپوشاند و ظاهری صاف و مدرن و لبخندی را در دید شما قرار میدهد . پنل کولرگازی جنرال شکار ۱۲۰۰۰ صاف و یکنواخت ساخت شده است .پره های فن پنل کولرگازی جنرال شکار ۱۲۰۰۰ در تمام قسمت خروجی هوا کار میکند و هوا را به میزان قابل توجهی پرتاب میکند . گار شرمایشی این مدل R410A میباشد

کمپرسور و موتور کولر گازی جنرال شکار ۱۲۰۰۰

کولرگازی جنرال شکار ۱۲۰۰۰ لبخندی از کمپرسور قوی PM بهره برداری میکند . کمپرسور قوی PM  به صورت اهنربایی کار میکند و طول عمر بالایی را دارد و هیچ گاه خرابی را احساس نمیکنید . دارای مصرف انرژی A+  میباشد که بسیار کم مصرف میباشد و در مصرف برق به صورت بهینه شده فناوری تعبیه شده است . موتور DC  با تنظیم دقیق و به ارامی کار خود را انجام میدهد و خدمت خود را در کولر گازی جنرال شکار ۱۲۰۰۰ لبخندی انجام میدهد.

جدیدترین مدل کولر گازی های جنرال شکار اصلی 2022

کولر گازی جنرال شکار ۱۸۰۰۰

کولر گازی جنرال شکار ۱۸۰۰۰ دارای کمپرسور روتاری است که علاوه بر ایجاد صدای کم، باعث کاهش مصرف انرژی نیز شده است. رادیات درون کولر گازی جنرال شکار لبخندی از جنس مس است و به رادیات طلایی مشهور است. این رادیات در طی مدت زمان طولانی ثابت کرده است که دارای مقاومت بالایی می باشد و در برابر رطوبت، گرما و سرما بسیار مستحکم است. از یونیت خارجی که بگذریم می رسیم به پنل داخلی که انتقال باد را مدیون آن هستیم. وجود پره ها در جلوی این محصول باد را ۴ بعدی پخش می کند. مجهز به گاز خنک کننده با کیفیت عالی و سازگار با محیط زیست به نام R410a می باشد. با قدرت موتور با کلاس T1 برای مناطق کوهستانی و مرطوب مناسب است.

عملکرد کولرگازی کولر گازی جنرال شکار ۱۸۰۰۰

با داشتن کولر گازی جنرال شکار ۱۸۰۰۰ BTU دیگر نیازی به خرید بخاری های گران قیمت نیست چرا که این محصول دارای دو عملکرد سرد و گرم است یعنی هم در فصل زمستان و هم در فصل تابستان می توانید از آن استفاده کنید و به دمای موردنیاز خود برسید. با پرتاب باد به ۴ طرف دمایی متعادل را در محیط احساس کنید. اسپلیت سرد و گرم جنرال شکار مدل لبخند، دارای ظرفیت های متنوع ۱۲، ۱۸، ۲۴، ۳۰ هزار است. کاربر با توجه به مساحت محیط خود و جدول استاندارد ها می تواند یکی از ظرفیت ها انتخاب کند. دارای قدرت پرتاب باد ۵ الی ۱۵ متر را دارا می باشد.

قیمت روز کولر گازی جنرال شکار ۲۴۰۰۰ بهتر از دیجی کالا و بانه

کولر های گازی ۲۴۰۰۰ جنرال لبخندی General GNRR-24GRAA با بهره گیری از گاز R410 در موتور خود به تولید سرمای بالا و سخت کاری شهره است و بدلیل قیمت مناسب، مصرف برق ایده آل وکارایی بسیار خوب در سالهای اخیر طرفداران بیشماری بدست آورده است.کولر جنرال شکار ساخت کشور چین با تکنولوژی تایلند می باشد این کولر به جنرال طرح لبخند معروف است و یکی از بهترین و مناسب ترین انتخابها برای خرید کولر گازی میباشد. گاز R410 موجود در موتور باعث افزایش طول عمر و کارایی موتور شده است و همچنین سرمای تولیدی آن نسبت به سایر رقبای هم قیمت بیشتر است.

رادیاتور مسی GOLDEN FIN جنرال شکار ۲۴۰۰۰ :

تمامی‌کولر گازی‌ها رادیاتور‌های مسی طلایی یا آلومنیومی‌دارند. شرکت جنرال شکار همیشه سعی کرده محصولاتش را با بهترین کیفیت و بروز ترین مشخصات فنی تولید و روانه بازار کند. رادیاتور کولر گازی شکار ۲۴۰۰۰ خوشبختانه مسی طلایی است که در برابر فرسایش مقاومت بالایی دارد و به راحتی قابل تعمیر هستند. رادیاتور مسی‌ها قدرت سرمایش بالاتری نسبت به رادیاتور آلومنیومی‌دارد و اگر در شمال کشور (گیلان و مازندران) و شهر‌های گرم و شرجی ساکن هستید، حتما کولر گازی از نوع رادیاتور مسی خرید کنید.

گاز R410A کولر ۲۴۰۰۰ جنرال شکار

یکی از مشخصه‌های مهم انتخاب کولر گازی، توجه به نوع گاز است. گاز؛ میزان و فشاری که در دستگاه استفاده می‌شود را مشخص می‌کند. اگر گاز کولر گازی پر مصرف باشد، شما مجبور می‌شوید که هر سال گاز کولر گازی را شارژ بزنید ولی اگر دستگاه کولر گازی نوع گازش بهینه باشد و مصرف پایینی داشته باشد، هر چند سال یکبار نیاز به شارژ کردن دارد. گاز R410a با ظرفیت ۱٫۵۸ کیلو گرم که در کولر شکار جنرال ۲۴۰۰۰ تعبیه شده، بسیار کم مصرف و بهینه است. گاز R410a برای محیط زیست و انسان هیچ ضرری ندارد و کاملا سازگار است. با خرید کولر جنرال شکار ۲۴۰۰۰، شما هر ۵ سال یکبار نیاز به شارژ گاز دارید.

قیمت روز کولر گازی جنرال شکار ۳۰۰۰۰ بهتر از دیجی کالا و بانه

کولر گازی جنرال شکار ۳۰۰۰۰ از قدرتمند ترین اسپلیت های عضو جنرال است که نام لبخندی به خود گرفته است. این اسپلیت به دلیل عملکرد ۲ گانه اش در دو سطح گرم و سرد کار می کند و برای فصل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از مزیت های قابل توجهی که این سری به خود گرفته این است کولر گازی جنرال شکار لبخندی برای خنک سازی محیط از موتور Rotary بهره برده است که از گاز R410A استفاده می کند. این نوع گاز در صنعت تهویه مطبوع بهترین نوع بوده و به سلامتی و تنفس انسان ضرر نمی رساند. به علاوه قدرت خنک کنندگی بالایی دارد و به طول عمر موتور نیز می افزاید و تا سالها دستگاه بدون عیب و نقص می تواند کار کند. کولر گازی روتاری دارای پره های یونیت بوده و باد را در ۴ جهت و کسری از ثانیه پرتاب می کند.

عکس و تصویر بهترین مدل کولر گازی های جنرال شکار اصلی

فیلتر هوا کولر جنرال شکار ۳۰۰۰۰

فیلتر های تصفیه هوا یکی از مهم ترین و کاربردی ترین اجزای تعریف شده برای این کولر گازی می باشد. دلیل اهمیت زیاد این فیلتر افزایش و رشد آلاینده های موجود در محیط منزل شما می باشد کودکان و افراد مسن در خانه ی شما به استشمام هوای پاکیزه و عاری از آلودگی نیاز دارند. در نتیجه اولین راه پیشگیری حذف و کنترل منابعی است که این آلاینده ها را تولید می کنند. با پیشرفت علم شرکت های تولید کننده دستگاه های تهویه این امکان را برای کاربران  فراهم آورده اند تا با افزودن فیلتر های هوای پیشرفته و مدرن به سیستم های سرمایشی و گرمایشی حداقل تصفیه هوای محیط داخل خانه شما را انجام هند.

فروشگاه اینترنتی تیک تاک کالا

فروشگاه اینترنتی تیک تاک کالا خدمتگذار شما عزیزان ایرانی میباشد.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx