خبر غیرمنتظره برای مجیدی؛ سردسته جدایی‌طلبان استقلال مشخص شد

kaboos ghatar.com ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۹۷

ستاره خارجی استقلال اگر چه با این تیم قرارداد دارد اما تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است.

آرتور کوین یامگا

آرتور کوین یامگا یکی از بازیکنان مؤثر استقلال در این فصل بوده که تا پایان هفته بیست‌وهشتم ۱۰گل برای این تیم به ثمر رسانده، ولی خبر بد برای آبی‌ها این است که او قصد جدایی از استقلال را دارد. یامگا یک فصل دیگر با آبی‌پوشان قرارداد دارد ولی او بیشتر به‌خاطر برخی مسائل غیرفوتبالی قصد ماندن در ایران را ندارد. اگر استقلالی‌ها نتوانند این بازیکن را برای ماندن راضی کنند، احتمالا یامگا را از دست خواهند داد.

حتی این بازیکن به برخی از هم‌تیمی‌هایش هم گفته که شرایط ماندن در ایران را ندارد و می‌خواهد استقلال را ترک کند؛ اتفاقی که اصلا برای فرهاد مجیدی و هواداران استقلال خوشایند نیست. البته او حق و حقوقش را در این فصل دریافت کرده و به هیچ عنوان حق ندارد قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کند. با این حال یامگا می خواهد به صورت توافقی قرارداد خود را فسخ کند و جدا شود.

  پرسپولیس - استقلال ۳ بر صفر می‌شود؟/ شکایت پرسپولیس از سه بازیکن استقلال

باید دید استقلالی‌ها می‌توانند یامگا را برای ماندن در ایران راضی کنند یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد. حتی بعد از مسجل‌شدن قهرمانی استقلال در لیگ برتر، خبرهایی هم درخصوص جدایی گابریل پین از استقلال مطرح شده که البته این مربی ایتالیایی چنین خبری را تأیید یا تکذیب نکرده است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبر ورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx