آخرین خبر از حادثه متروپل آبادان؛ مالک ساختمان جان خود را از دست داد!

kaboos ghatar.com ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۶۷

بر اثر فروریختن بخشی از ساختمان ۱۰طبقه تجاری-اداری متروپل در حال ساخت در خیابان امیری آبادان ۱۱هموطن فوت و ۳۹ نفر مصدوم شدند و همچنین ۵۰ نفر کماکان در زیر آوار هستند و گفته می شود مالک و پیمانکار ساختمان متروپل در این حادثه جان خود را از دست داده است.

*استاندار خوزستان: بر اساس برآوردهای اولیه رعایت نکردن قوانین و مقررات و اصول فنی در ساخت مجتمع طبقاتی متروپل آبادان دلیل اولیه ریزش این بناست.

*رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه باید با رعایت استانداردها و اصول ایمنی در امدادرسانی و آواربرداری کار در متروپل انجام شود، گفت: احتمال اینکه افرادی که زیر آوار هستند زنده خارج شوند وجود دارد اما هر ساعتی که می‌گذرد این احتمال کمتر می‌شود.

*با کشف یک جسد دیگر تعداد کشته ها به ۱۱ نفر رسید.

* دادستان عمومی و انقلاب خوزستان گفت: ۱۰ نفر از عوامل دخیل در حادثه متروپل دستگیر شدند که حسین حمیدپور شهردار فعلی و دو شهردار قبلی در بین ۱۰ فرد دستگیر شده هستند.

*رئیس جمعیت هلال احمر کشور  تعداد کشته ‎شدگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان را تاکنون ۱۰ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد مصدومان این حادثه به ۳۹ نفر افزایش یافته است.

  آسمان آبادان نارنجی شد +عکس

* معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: پس از ساعت‌ها تلاش امدادگران، خوشبختانه سه مفقودی دیگر که در زیر آوار گرفتار شده بودند زنده خارج شدند.

*رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌ احمر از نجات ۶ نفر توسط سگ‌ها و دستگاه‌های زنده‌یاب هلال‌احمر خبر داد. مهدی ولیپور درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مصدومان حادثه ریزش ساختمان در آبادان که ظهر امروز اتفاق افتاد گفت: ساعتی پیش عملیات امدادونجات در طبقات ساختمان متروپل تمام شده اما عملیات جست‌وجو و نجات توسط نیروهای امدادی و عملیاتی هلال احمر در زیرزمین ادامه دارد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: آخرین خبر

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx