بهترین ارقام تجاری نهال بادام که توسط باغداران باتجربه پیشنهاد میگردد

dell ghatar.com ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۰

خرید نهال بادام از بهترین ارقام تجاری با کیفیت عالی، انتخاب هوشمندانه ای است که باغداران نیاز به انجام آن دارند.

همه ما می‌دانیم که مراقبت از درختان بادام برای به دست آوردن میوه های مرغوب ضرورت دارد. تمام کارهایی که برای کاشت نهال بادام، آبیاری و کوددهی، هرس کردن و کنترل آفات و بیماری های درخت بادام انجام می دهید، از نظر کیفیت و کمیت تولید بسیار مهم است. اگر چه بیشترین هزینه ها را شامل می‌شود، اما در نهایت، برداشت محصول مرغوب را برای شما در پی خواهد داشت.

اگر یکی از انواع ارقام نهال بادام با ویژگی های تجاری و قابلیت صادرات را بخرید و در این زمینه تمام توصیه های فوق را به کار بگیرید، موفقیت شما قطعی خواهد بود.

درختان بادام در سال پنجمین یا هفتمین سال پس از کاشت به دوران بلوغ می رسند و می توانند حداکثر باردهی را داشته باشند بسته به اینکه نهال بادام از چه نوع ارقامی باشد، طول عمر باردهی آن حدود ۷۰ سال تخمین زده شده است. از نظر ویژگی های فیزیکی و ژنتیکی، درختان بادام، درختان خزان کننده هستند؛ یعنی برگ های درخت در هر فصل نسبت به شرایط آب و هوایی تغییر پیدا می کند.

هم اکنون تولید بادام، پرورش نهال های بادام در باغ و صادرات این آجیل خوشمزه در تمام جهان رونق دارد. ایران نیز یکی از کشورهایی است که در صادرات بادام فعالیت می کند. بادام به صورت مغز بادام، خلال بادام و بادام همراه با پوسته به فروش می رسد؛ خواص زیادی برای سلامتی دارد و برای تهیه انواع غذاها، شیرینی و کیک و سایر خوراکی ها استفاده می شود. تمام کاربردهای خوراکی و تغذیه ای که بادام ارائه داده است باعث شده که خرید نهال بادام از نهالستان معتبر در دستور کار باغداران قرار بگیرد.

اگر شما هم صاحب باغ بادام هستید و می خواهید بهترین ارقام نهال بادام را بخرید، پیشنهاد می دهیم تا انتهای بحث ما را همراهی کنید. تصمیم داریم دو نمونه از ارقام تجاری نهال بادام را معرفی کنیم که محصول دهی خوبی دارند و قطعاً به سودآوری خوبی دست پیدا می کنید.

خرید نهال بادام اصلاح شده و شرایط نگهداری از آن

خرید و فروش نهال بادام عمده

اولین ارقام تجاری نهال بادام که می توانید بخرید و نسبت به آن سرمایه‌گذاری کنید، نهال بادام اصلاح شده نام دارد. این درختان بادام از لحاظ ویژگی های ژنتیکی و شرایط فیزیکی به گونه ای طراحی شده اند که با اقلیم گرم و خشک سازگار باشند و بتوانند کم آبی را تحمل کنند.

یکی از مهمترین مزایای خرید نهال بادام اصلاح شده این است که عمر اقتصادی بالاتری نسبت به سایر ارقام نهال بادام دارد. اگر بتوانید بر حسب شرایط باغ خود، یکی از انواع نهال های اصلاح شده بادام را بخرید و به خوبی از آن مراقبت کنید، سطح زیر کشت بادام افزایش پیدا می کند و محصولات پربارتری خواهید داشت.

از دیگر مزایای خرید نهال بادام اصلاح شده از نهالستان معتبر این است که به شما اطمینان می دهد این نوع ارقام نهال در برابر بیماری ها و آفت های درخت بادام مقاوم هستند. خوشبختانه بهترین نهالستان در ایران که نهال های اصلاح شده بادام را پرورش می دهد و به فروش می رساند، مجوزها و گواهینامه های لازم را از جهاد کشاورزی دریافت کرده است. در ادامه بحث شما را با این مرجع معتبر آشنا خواهیم کرد.

نهال بادام اصلاح شده، آسیب پذیری کمتری نسبت به تغییرات شرایط محیطی دارد. می‌توانید در هر هکتار از باغ بادام حداکثر ۵ تن بادام مرغوب برداشت کنید. این نوع نهال های بادام در ارتفاعات ۱۰۰ تا ۲۵۰۰ متری از سطح دریا به خوبی رشد می کنند.

یکی از مهمترین دلایلی که از مزایای خرید نهال بادام اصلاح شده عنوان می گردد، تنوع ارقام آن است؛ یعنی شما می‌توانید نهال های اصلاح شده را بخرید، در حالتی که مقاوم به سرما هستند، یا زود بازده هستند یا نسبت به خشکی هوا مقاوم تر می باشند. هر کدام از این نهال ها انواع مختلفی دارند.

به طور مثال، نهال بادام آذر، نهال بادام سوپرنوا، نهال بادام مامایی، نهال بادام تونو، نهال بادام فرانیس و نهال بادام نون پاریل از بهترین ارقامی هستند که برای شما سودآوری خوبی دارند. این نهال های بادام از ارقام تجاری بوده و قطعاً از خرید آنها رضایت خواهید داشت.

خرید نهال بادام زودبازده خوشه ای برای سودآوری باغ

نهال بادام شناسنامه دار جهادکشاورزی

دومین ارقام تجاری نهال بادام که توصیه می کنیم حتماً درباره خرید آن تحقیق کنید، نهال بادام زودبازده نام دارد. این نهال ها هم مانند نهال بادام اصلاح شده به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

خرید نهال بادام خوشه ای  از بسیاری جهات مزایای زیادی دارد؛ مثلاً هم قیمت خرید نهال مناسب است؛ هم جزو ارقام سودآور و تجاری محسوب می‌شوند؛ عمر اقتصادی خوب برای این نهال ها مزیت دیگری است که به دست می آورید.

خرید نهال بادام زودبازده از ارقام مامایی، فرانیس، تونو، آذر، شاهرودی، سوپرنوا و نون پاریل از بهترین نهالستان در ایران امکان پذیر است؛ کافیست شرایط باغ بادام را متناسب با ارقام نهال که میخرید تنظیم کنید؛ نهال ها را بکارید و به خوبی از آنها مراقبت نمایید.

برخی از انواع نهال های زودبازده بادام برای مناطق سردسیر مناسب تر هستند و با آن شرایط اقلیمی به خوبی سازگار خواهند بود. آنچه مسلم است اینکه نهال های بادام زودبازده از همان سال‌های ابتدایی پس از کاشت به محصول دهی می رسند و این برای باغداران یک مزیت بزرگ است.

نکات مهم برای خرید نهال بادام

اکنون که با دو نمونه از ارقام تجاری نهال بادام آشنا شدید، بهتر است نگاه مختصری داشته باشیم بر مهم ترین نکاتی که برای خرید نهال بادام نیاز دارید بدانید. به موارد زیر توجه کنید اگر نیاز به مشاوره دارید حتماً از کارشناسان نهالستان معتبر کمک بگیرید:

  • نهال های بادام را از مراجع یا مراکزی بخرید که مطمئن هستید فعالیت معتبری دارند و نهال های را در سلامت کامل به شما تحویل می دهند.
  • هنگام خرید نهال بادام حتماً آنها را بازرسی کنید و مطمئن شوید که تمام قسمت های گیاه سالم است و هیچ آفت زدگی یا بیماری ندارد.
  • پس از خرید نهال های بادام، آنها را به درستی در باغ بکارید؛ آبیاری کنید؛ مراقبت به عمل بیاورید؛ کوددهی را به موقع انجام دهید تا بهترین نتیجه را داشته باشید.
  • قیمت خرید بهترین ارقام نهال بادام اهمیت دارد. معمولاً قیمت نهال ها در ثبت سفارش عمده مقرون به صرفه تر تمام می شود. برای توسعه باغ بادام حتماً این نکته را در نظر بگیرید. بهتر است بودجه مالی را برای خرید عمده نهال بادام تعیین کنید تا کارتان راحت تر باشد.

خرید نهال بادام مرغوب صادراتی شناسنامه دار از نهالستان پالیز

نهال بادام لیبل دار

اکنون که با اطلاعات مهمی درباره انواع نهال بادام اصلاح شده و نهال بادام زودبازده آشنا شدید، نوبت به آن می‌رسد که شما را با یک نهالستان معتبر در کشور آشنا کنیم. نهالستان پالیز، یک مرجع معتبر است که انواع نهال بادام، نهال گردو و نهال های میوه را با کیفیت عالی برای باغداران عزیز فراهم نموده است.

سابقه بیشتر از ۵۰ سال، پشتوانه نهالستان پالیز می باشد. با اطمینان خاطر با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید و برای خرید نهال بادام از ارقام مختلف هماهنگ نمایید. می‌توانید به وبسایت نهالستان به آدرس https://www.paliznahal.ir مراجعه کرده و محصولات و ویژگی های آنها را بررسی فرمایید.

شماره تماس: واحد پشتیبانی و فروش نهالستان پالیز  ۰۹۰۲۱۸۳۲۳۹۳ – ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳

آدرس دفتر: آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان ۱۷ شهریور، نرسیده به تقاطع خیابان شهدا، شرکت پالیز

آدرس گلخانه: آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب؛ کمربندی شمالی؛ میدان ولایت؛ اتوبان ولایت

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx