امداد خودرو چیست و چه خدماتی را در شهر های مختلف ارائه میدهد

dell ghatar.com ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۲

زمانی که افراد ساکن در شهرهای مختلف مانند تهران، سمنان ، همدان و .... با استفاده از خودروی شخصی برای مسافرت اقدام می‌کنند، ممکن است خودروی آن‌ها در مسیر حرکت به مقصد مورد نظر خود، دچار سانحه رانندگی شود یا با مشکلات فنی متعددی مواجه شود‌.

در چنین شرایطی، خودرو دیگر قادر به حرکت نیست و گاهی حرکت دادن آن به تمام قطعات آسیب وارد می‌کند. بهترین اقدام در چنین شرایطی، برقراری تماس با یکی از تیم ‌های خودروبر در شهری که دچار مشکل فنی شده اید  و در خواست کمک می‌باشد. متخصصان خودروبر در اسرع وقت برای برطرف کردن نقص‌های فنی خودرو در محل توقف حضور پیدا می‌کنند و در صورت نیاز، با قرار دادن خودرو روی خودروبر، آن را به تعمیرگاه انتقال می‌دهند. در این مقاله قصد داریم درباره مزایا و خدمات خودروبر تهران صحبت کنیم.

چه زمانی باید با خودروبر تهران تماس گرفت؟

چه در حین رانندگی و چه در حالت توقف در مسیر، اگر حس کردید که خودرو دچار نقص فنی شده است و در نزدیکی آن منطقه، به تعمیرگاه دسترسی ندارید، باید با خودروبر تهران تماس بگیرید و از خدمات ارائه شده آن استفاده کنید.‌ با بروز هرگونه خرابی در خودرو برنامه‌های سفر و کارها به هم می‌ریزد و توقف خودرو باعث هدر رفتن زمان می‌شود. در چنین شرایطی خدمات خودروبر است که کمک افراد می‌آید و به آن‌ها کمک می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودروی خود را تعمیر کنند یا آن را به تعمیرگاه انتقال دهند. اکثر مردم ایران تعطیلات رسمی و تعطیلات آخرهفته را برای مسافرت و خروج از شهر انتخاب می‌کنند.

تیم‌های خدمات خودروبر در روزهای تعطیل نیز به خودروهای در راه مانده، خدمات ارائه می‌دهند. نکته مهمی که در رابطه با خراب شدن خودرو وجود دارد، این است که هرگز نباید خودتان برای برطرف کردن مشکل فنی خودروی خود دست به کاری بزنید؛ زیرا تعمیر خودرو یک کار کاملا تخصصی است و هرکسی از عهده آن بر نمی‌آید. گاهی اوقات دخالت افراد ناشی و غیر متخصص، نه‌تنها به درست شدن خودرو منجر نخواهد شد، بلکه میزان خرابی‌ها را نیز افزایش می‌دهد‌. بهترین کاری که راننده خودرو در چنین شرایطی باید انجام دهد، کشیدن خودرو از وسط مسیر به کنار جاده است. با این کار خودروهای دیگر جاده برای عبور و مرور با مشکل مواجه نمی‌شوند و راننده و سرنشینان تا رسیدن خودروبر تهران در کنار جاده منتظر می‌ماند‌.

در تیم‌های خودروبر تهران چه خدماتی ارائه می‌شود؟

در تیم‌های خودروبر تهران، خدمات عیب‌یابی گسترده و متنوعی مانند تعویض باتری، باتری به باتری، تعمیر موتور، پنجرگیری فوری، ارائه سوخت، ارسال یدک کش به محل، تعمیرات برق خودرو، تعمیر و تعویض قطعات، انتقال خودرو با استفاده از خودروبرهایی مانند نیسان چرخ‌گیر، کفی دکل‌دار، کفی خودروسوار و چرثقیل نیسان به تعمیرگاه و غیره، به خودروهای خراب و متوقف شده در جاده یا منزل ارائه می‌شود. اگر مشکل خودرو جزئی باشد، تعمیرکار خودروبر با تجهیزاتی که در اختیار دارد، در همان‌جا خودرو را تعمیر می‌کند؛ اما اگر مشکلات حادتر باشند، نمی‌توان برای تعمیر آن در محل اقدامی انجام داد و چاره‌ای جز انتقال خودرو به تعمیرگاه وجود ندارد. تمام تعمیرکاران خودروبر از تجربه و تخصص کافی برای تعمیر تمام خودروهای داخلی و خارجی برخوردار هستند. خودروهای خراب در شرایطی کاملا امن، با رعایت نکات ایمنی به تعمیرگاه انتقال می‌یابند. خدمات خودروبر فقط برای خودروهای متوقف شده در جاده‌ها نیست.حتی اگر خودرو در پارکینگ منازل نیز متوقف شده و به دلیل نقص فنی قادر به حرکت نباشد، می‌توان با خودروبر تماس گرفت.

خودروبر تهران

استفاده از خدمات خودروبر تهران چه مزایایی دارد؟

  • راحت بودن کار تعمیر خودرو در محل

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات خودروبر تهران، راحت بودن کار تعمیر خودرو در محل است. با خراب شدن خودرو دیگر نگرانی بابت دیر رسیدن یا تلف شدن وقت وجود ندارد؛ زیرا تنها با یک تماس تعمیرکاران متخصص بلافاصله در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل توقف خودرو حاضر شده و تعمیر خودرو را انجام می‌دهند. در بیشتر مواقع، خرابی‌ها در محل قابل تعمیر هستند‌.

  • دسترسی راحت حتی در ایام تعطیل

مردم در تعطیلات رسمی و پایان هفته معمولا برای سفر اقدام می‌کنند. در هنگام سفر امکان بروز هرگونه اتفاق، مانند خراب شدن قطعات خودرو، خاموش شدن باتری، خرابی موتور و غیره وجود دارد. اکثر تعمیرگاه‌ها در تعطیلات رسمی و روزهای تعطیل پایان هفته، خدماتی به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند. فقط تیم‌های خودروبر در روزهای تعطیل به کمک وسایل نقلیه خراب در جاده‌ها می‌شتابند و دسترسی به آن‌ها بسیار راحت است. کافیست با خودروبر تماس بگیرید و با ارائه آدرس، منتظر تعمیرکاران حرفه‌ای باشید که در اسرع وقت برای تعمیر خودرو به سوی شما اعزام می‌شوند.

  • ارائه خدمات تخصصی با بهترین کیفیت

خدماتی که توسط تعمیرکاران ماهر خودروبر تهران ارائه می‌شود، کاملا تخصصی و باکیفیت هستند. برای تعویض قطعات معیوب از قطعات اصل و اورجینال استفاده می‌شود. برای جابه‌جایی خودرو نیز از بهترین تجهیزات استفاده می‌شود تا هیچ آسیبی به خودروها در حین انتقال به تعمیرگاه وارد نشود. هزینه‌ای که برای خودروبر پرداخت می‌کنید، بسیار مقرون به صرفه است.

دریافت خدمات خودروبر تهران از تیم خودروبران آرش

خدمات خودروبر تهران

همه رانندگان در صورت خرابی و توقف خودروی خود می‌توانند پس از تماس  از خدمات خودروبر تهران که توسط تیم خودروبران آرش ارائه شده، استفاده کنند. این تیم از کادری مجرب و متخصص تشکیل شده است و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته تعمیرات خودرو را به صورت شبانه‌ روزی به هم‌وطنان ارائه می‌دهد. در صورت نیاز به خدمات خودرویی در شهر همدان میتوانید از خدمات تیم خودروبران ارش نیز در قالب امداد خودرو همدان بهره مند شوید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx