معرفی انواع دستگاه لیزر مو ۲۰۲۲ با خدمات پش از فروش

dell ghatar.com ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۸

معرفی انواع دستگاه لیزر

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و فناوری، دستگاه های مختلفی در زمینه حذف موهای زائد ساخته شد که بعضی از ما با بسیاری از آنها آشناییت داریم اما اطلاعات کافی در مورد استفاده درست از دستگاه ها و اینکه هر یک از آنها برای چه پوست و مو و حتی رنگی مناسب است نداریم. به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم در این مقاله چند نمونه از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد را به شما معرفی کرده و شما را با آنها آشنا کنیم.

دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر دارای یک پرتوی نور است، ولی نوری که ویژگی‌های فیزیکی بسیار خاصی دارد و انرژی بالایی دارد. لیزر در پزشکی و صنعت کاربرد فراوان دارد، کاربرد آن در صنعت برای برش و حکاکی و از لیزر در پزشکی برای جراحی‌های گوناگون مانند جراحی چشم استفاده می‌شود. لیزر یک فناوری و دانش است که یعنی بستگی به کاربرد آن دارد و ویژگی های فراوانی می توان از دل آن بیرون کشید و برای یک کار مناسب آن را بهینه سازی کرد. لیزر طوری طراحی شده که در نواحی های دیگر اثری بر جای نمی گذارد و فقط باعث حذف موهای زائد ناحیه مشخص شده می شود. دستگاه لیزر تنها روی فولیکول های مو اثر می گذارد و باعث داغ شدن پیاز مو و آسیب رسیدن به آن می شود.

فولیکول‌ها ارگان بسیار کوچکی درون پوست هستند که موهای بدن را به وجود می آورند. با آسیب رساندن به فولیکول و پیاز مو، رشد مو به طور کامل و برای همیشه متوقف می‌شود.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

یکی از بهترین دستگاه های لیزر در بین دستگاه های دیگر لیزر پلاتینیوم است که تکنولوژی آن به شدت پیشرفته است. باید بدانید که این دستگاه از دو لیزر الکساندرایت و لیزر دایود تشکیل شده است و باید گفت که با استفاده از تکنولوژی و فناوری دو دستگاه دیگر سعی شده تا  معایب موجود در دستگاه پلاتینیوم کاملا رفع شود. به همین خاطر است که این دستگاه بسیار محبوب است و ویژگی های آن موجب شده که این دستگاه یکی از موثر ترین و بهترین دستگاه ها به شمار برود در ادامه با دو مورد از ویژگی های آن آشنا خواهیم شد.

وجود سیستم و فناوری خنک کننده در این دستگاه

دستگاه لیزر پلاتینیوم

یک مزیت بسیار مهمی که این دستگاه دارد و مورد توجه قرار می گیرد وجود سیستم خنک کننده پیشرفته آن است که باعث شده علاوه بر راحتی بیمار در مدت زمان  لیزر، میزان اتفاق افتادن حادثه و عوارض مانند سوختگی و سوزش و درد  بسیار کاهش یابد و کم شود.

استفاده برای انواع مختلف تیپ پوست و مو
به خاطر اینکه این دستگاه از دو دستگاه دیگر تولید شده تا حد زیادی معایب آن حذف شده و یک دستگاه بی نقص و عالی وارد بازار شده و به فروش می رسد، ولی توجه کنید که  حضور هم زمان این دو تکنولوژی و فناوری در یک دستگاه باعث شده تا آن برای انواع پوست ها و موها مناسب شود.

دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود طوری طراحی شده که طول موج مورد استفاده آن  برابر با ۸۱۰ نانومتر است، طول موج نام برده برای از بین بردن موهای زائد بدن بسیار استاندارد و موثر است.  نور و انرژی این دستگاه  با طول موج ۸۱۰ نانومتر توسط ملانینی که در فولیکول های پوست بدن موجود است جذب می شود و باعث جذب آب و کاهش هماتگلوبین پوست می شود. طول موجی که این دستگاه دارد از دستگاه لیزر دایود برای اپیدرم پوست بسیار بی­‌خطرتر است و هیچ گونه تاثیر منفی بر روی سطح پوست بیمار نخواهد گذاشت. ویژگی های این دستگاه آن را به یک دستگاه ممتاز و محبوب برای حذف موهای زائد بدن تبدیل کرده است. در ادامه با انواعی از قابلیت های آن آشنا خواهیم شد.

  • قابلیت جذب بسیار مناسب توسط رنگدانه های پوستی بدن
  • با فناوری خنک کننده ای که در خود دارد خطر سوختگی بر روی پوست بدن هنگام انجام لیزر کاهش می یابد.
  • خنک نگه داشتن سطح پوست برای مدت زمان بسیار طولانی
  • دارای قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو و از بین بردن آن برای همیشه و مدت طولانی.
  • عمق نفوذ بسیار بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی در پوست مراجعه کننده.
  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر
  • درمان موثر ضایعات مرتبط به رنگدانه ها
  • درمان موثر ضایعات عروقی
  • توانایی جوانسازی پوست و همچنین مو زدایی با دستگاه لیزر الکس دایود در نواحی مختلف بدن

دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم از طول موج های زیاد و کم ساخته شده است و باید بدانید که موج کم برای حذف موهای زائد نازک مانند صورت موثر است و طول موج زیاد برای از بین بردن موهای زائد ضخیم انواع نواحی بدن موثر است. این دستگاه بسیار پیشرفته و فوق العاده به دلیل اینکه دارای سیستم خنک کننده است از بروز مشکلات پوستی مثل سوختگی و کهیر و درد جلوگیری می کند. افراد و مراجعه کنندگان چه خانم و چه آقا با در نظر گرفتن ویژگی های این دستگاه از آن استفاده خواهند کرد. این دستگاه در کلینیک ها موجود است و زیر دست متخصصین حذف موهای زائد استفاده می شود به طوری که مراجعه کنندگان با استفاده از لیزر تیتانیوم از نتیجه ی مطلوبی برخوردار شده اند. اما در واقع افراد بسیار زیادی از کار کرد و ویژگی های این دستگاه آگاه نیستند و به طور غلط آن را انتخاب می کنند اما توجه داشته باشید برای انتخاب دستگاه لیزر مناسب با پوست و موی خود باید به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

دستگاه لیزر تیتانیوم

جمع بندی نهایی

امروزه یک راهکار بسیار مناسبی برای از بین بردن موی زائد بدن به وجود آمده و از گذشته تا الان پیشرفت‌ چشمگیری داشته و از آن استقبال گرمی شده این راهکار لیزر مو است که به وسیله تابیدن نور با دستگاه لیزر به رنگدانه‌های مو، باعث کم شدن و حتی متوقف شدن رشد مو در ناحیه تحت درمان می‌شود.

اطلاعات بیشتر https://platinumpluslaser.com/

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx