قیمت هوزینگ ممبران صنعتی

dell ghatar.com ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۸

هوزینگ ممبران صنعتی که با نام های محفظه ممبران صنعتی یا پرشروسل نیز شناخته می شود، برای محافظت و نگهداری از ممبران صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت هوزینگ ممبران صنعتی به پارامترهای مختلفی از جمله برند، جنس، نوع هوزینگ و … بستگی دارد. البته با توجه به وارداتی بودن اغلب پرشروسل ها، قیمت این محصولات به روز اعلام می شود.
هوزینگ ممبران صنعتی می تواند از جنس های مختلفی شامل استیل، FRP و یا PVC تولید شود. استفاده از پرشروسل های FRP در دستگاه های تصفیه آب صنعتی، به دلیل مقاومت و استحکام بالا متداول تر از بقیه جنس هاست. پرشروسل ها از هر جنسی که تولید شده باشند، می توانند در دمای اتاق کار کنند.

پرشروسل های استیل و PVC نیز در درجه حرارت های پائین بسیار آسیب پذیرند، همین موضوع می تواند باعث آسیب رسیدن به ممبران صنعتی و کاهش طول عمر آن شود. پرشروسل باید به اندازه ای استحکام داشته باشد، که در برابر فشار بالای تامین شده توسط پمپ دستگاه و شرایط و دمای محیط بتواند از ممبران صنعتی محافظت کند.

قیمت هوزینگ ممبران صنعتی

پرشروسل

قیمت هوزینگ ممبران صنعتی به پارامترهای زیر بستگی دارد:
۱- برند: برند پرشروسل یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت هوزینگ ممبران صنعتی است. اغلب پرشروسل ها ساخت برندهای خارجی هستند، که با توجه به وارداتی بودن قیمت آنها به روز تعیین می شود.
۲- جنس هوزینگ صنعتی: جنس هوزینگ صنعتی می تواند از استیل، FRP و یا PVC باشد. قیمت هوزینگ ممبران صنعتی استیل نسبت به هوزینگ های صنعتی دیگر قیمت بالاتری دارد.
۳- تعداد المان یا ظرفیت: تعداد المان یا ظرفیت پرشروسل، تعداد فیلتر ممبرانی است که داخل آن قرار می گیرد. طبیعتا هر چه تعداد المان های پرشروسل بیش تر باشد، قیمت آن نیز به همان نسبت افزایش پیدا می کند.
۴- سایز: سایز که در واقع قطر هوزینگ ممبران صنعتی است، معمولا دو سایز ۴ و ۸ اینچ استاندارد دارد. واضح است که قیمت هوزینگ ممبران صنعتی ۸ اینچ نسبت به سایز ۴ اینچ آن بیش تر است.

بهترین برندهای هوزینگ ممبران صنعتی

ممبران صنعتی یا پرشروسل

پرشروسل های صنعتی با برندهای مختلف در بازار موجود می باشند. برترین برندهای هوزینگ ممبران صنعتی شامل موارد زیر هستند:

پرشروسل های هیدرو پی وی (Hydro PV):

پرشروسل های هیدرو پی وی از پر کاربرد ترین هوزینگ های تصفیه آب صنعتی هست. این پرشروسل های به دلیل سطح صافی که دارند، جا زدن ممبران در وسل را راحت کرده و باعث آب بندی آن نیز می شوند. پرشروسل های Hydro PV قابلیت تحمل فشار عملیاتی بالا برای اجرای درست فرایند اسمز معکوس در سیستم را دارند.

پرشروسل کنیچر (Canature):

پرشروسل های کنیچر با بدنه FRP روکش شده با پلی اورتان مقاومت بالایی در برابر فشار تامین شده توسط پمپ دارند. سطح صاف داخلی که باعث نصب راحت ممبران صنعتی می شود و مقاومت بالا در برابر فشار سیستم و شرایط محیطی از مزیت های پرشروسل های کنیچر است.

پرشروسل ROPV:

بدنه پرشروسل های ROPV در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد، که به دلیل استفاده از روکش PU در ساختار این هوزینگ ممبران صنعتی است. دیگر مزیت های پرشروسل های ROPV شامل آب بندی کامل، بهره مندی از استانداردهای بین المللی و نصب آسان می باشد.

پرشروسل ویو سایبر (Wave syber):

پرشروسل های ویو سایبر از با کیفیت ترین برندهای این محصول می باشند. استانداردهای بین المللی شامل NSF, ASME و CE نشان دهنده کیفیت و کارایی محصولات این برند هستند.

پرشروسل کدلاین (Codeline):

پرشروسل های کدلاین با کمترین میزان نشتی در سیستم، نصب آسان و مکانیسم قفل سریع از پرکاربردترین برندهای هوزینگ ممبران صنعتی به شمار می روند. کلیه قطعات پرشروسل های codeline با بالاترین سطح کیفی و بر مبنای استانداردهای بین المللی CE و NSF طراحی و تولید شده اند.

پرشروسل وایندر (Winder):

پرشروسل های وایندر برای آب بندی بهتر در دو انتها دارای head seal  می باشند. بدنه خارجی آنها نیز با فایبرگلاس پوشش داده شده با رزین اپوکسی تقویت شده است. بنابر این در برابر فشار بالای تامین شده توسط پمپ دستگاه مقاومت لازم را دارند و به خوبی از ممبران های صنعتی محافظت می کنند. علاوه بر تحمل فشار در برابر مواد اکسید کننده نیز مقاومت بالایی دارند.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx