قبل از جراحی بینی حتما بخوانید

dell ghatar.com ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۷

در صورتی که نکات ضروری پیش از جراحی بینی را بدانید با اطمینان خاطر بیشتری می توانید، به بهترین پزشک برای عمل زیبایی بینی خود مراجعه کنید. به طور کلی نکات ضروری وجود دارد که پیش از انجام دادن عمل بینی اگر آنها را بررسی نکنید رضایت کافی از عمل خود به دست نمی آورید.

بنابراین نیاز است که هر یک از نکات ضروری را پیش از عمل زیبایی بینی بررسی نمایید و سپس به بهترین پزشک برای عمل مراجعه کنید.

جراحی بینی

چه نکاتی را پیش از جراحی بینی باید بررسی نمایید ؟

از جمله مهمترین و اصلی ترین نکاتی که پیش از جراحی بینی اعمم از عمل بینی استخوانی و جراحی بینی گوشتی باید با آنها آشنا باشید عبارت است از :

۱- انجام دادن آزمایش های ضروری پیش از عمل

یکی از مهمترین نکات قبل از عمل زیبایی بینی این است که شما آزمایش های ضروری را به طور دقیق و کامل انجام دهید. برخی از افرادی که دارای پولیپ بینی هستند ابتدا باید این مشکل بینی ‌شان حل شود و سپس برای جراحی زیبایی بینی اقدام نمایند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که جراحی زیبایی بینی بر اساس آزمایش های متفاوت انجام می گردد. پزشک مشکلات و سابقه بیماری هر یک از افراد متقاضی را مورد بررسی قرار می دهد و سپس برای جراحی زیبایی بینی اقدامات لازم را انجام می دهد. توجه داشته باشید که اگر بدون توجه به مشکلات ساختاری بیرونی و درونی بینی جراحی آغاز شود نتیجه مناسبی از جراحی به دست نمی آورید. بنابراین این نکته ضروری را پیش از جراحی باید به خوبی در نظر بگیرید.

۲- مشخص کردن انگیزه تان برای عمل

یکی دیگر از نکاتی که قبل از عمل زیبایی بینی اهمیت زیادی دارد این است که شما هدف تان را برای جراحی مشخص کنید. بسیاری از افراد تنها هدفشان این است که بینی خود را کوچک تر و زیباتر نمایند. اینکه نوع بینی شما مورد بررسی قرار بگیرد بسیار مهم است. در واقع برخی از افراد بینی های گوشتی دارند  و به دنبال یک رئش خوب برای جراحی بینی گوشتی هستند و برخی دیگر از افراد بینی شان استخوانی است. در صورتی که بینی های افراد استخوانی باشد عمل آنها آسان تر انجام می گردد و بینی های استخوانی کوچکتر می شوند. اما بینی های گوشتی پروسه دشوارتری را برای زیبایی طی می ‌کنند. به همین دلیل هدفتان را از انجام دادن عمل بینی باید مشخص کنید و سپس به پزشک مراجعه نمایید.

عمل بینی

۳- سن مناسب برای جراحی زیبایی بینی

از دیگر نکاتی که پیش از جراحی بینی اهمیت دارد این است که سن خود را برای جراحی در نظر بگیرید. خانم ها باید بالاتر از ۱۵ سال باشند و آقایان سن شان باید بالاتر از ۱۷ سال باشد تا بتوانند این عمل زیبایی را انجام دهند. از نظر جسمی هر یک از خانم ها و آقایان باید به رشد کافی رسیده باشند. اینکه آنها انگیزه کافی برای جراحی کسب کنند بسیار مهم است. به همین دلیل یکی از مهمترین نکاتی که پیش از عمل باید بررسی شود سن افراد است.

۴- بررسی هزینه های عمل

یکی از دیگر نکاتی که پیش از عمل زیبایی بینی باید به آن دقت داشته باشید این است که هزینه های مربوط به جراحی را مورد بررسی قرار دهید. هر یک از پزشکان بر اساس تخصص و تجربه ای که دارند هزینه متفاوتی را از بیمار دریافت می کنند. شما باید به خوبی بدانید که که تنها دستمزد پزشک برای بررسی هزینه عمل، اهمیت ندارد. بلکه هزینه های دیگر مانند هزینه آزمایش ها، هزینه بیمارستان و غیره را باید بررسی کنید. برخی از پزشکان که تجربه و تخصص بیشتری در زمینه جراحی دارند هزینه بیشتری را از افراد متقاضی دریافت می کنند. پیش از اینکه جراحی زیبایی بینی خود را انجام دهید می توانید به مطب پزشک مراجعه کنید تا هزینه دریافتی پزشکی را به خوبی بررسی نمایید.

۵- انتخاب بهترین پزشک برای جراحی زیبایی بینی

از دیگر نکاتی که قبل از جراحی بینی باید به آن دقت داشته باشید این است که بهترین پزشک را برای جراحی انتخاب کنید. امروزه تعداد پزشک هایی که جراحی زیبایی بینی را انجام می دهند افزایش پیدا کرده است. اما هر یک از آنها تخصص و تجربه لازم برای جراحی را ندارند. به همین دلیل باید تمامی پزشکان را از نظر تخصص و تجربه ای که دارند مورد بررسی قرار دهید. نمونه کارهای پزشکان را مشاهده کنید و سپس بهترین پزشک را برای عمل زیبایی بینی خود انتخاب نمایید. جراح بینی متخصص تکنیک منحصر به فردی در عمل بینی اجرا می کند. به همین دلیل آن دسته از پزشکانی که تجربه زیادی به دست نیاورده اند نمی توانند به بهترین نحو ممکن عمل بینی را انجام دهند. اگر شما به مطب و کلینیک پزشکان مراجعه کنید می توانید نمونه کارهای پزشک را مشاهده نمایید و سپس بهترین پزشک را برای عمل انتخاب کنید.

بهترین جراح بینی

۶- انتخاب بهترین محل برای عمل بینی

یکی از نکات ضروری که بسیاری از افراد زمان عمل زیبایی بینی به آن دقت نمی ‌کنند محل جراحی می باشد. اینکه پزشک بیمارستان، کلینیک و یا مطب خود را برای جراحی انتخاب کند بسیار مهم است. هر یک از پزشکان مکان مشخص شده ای را جهت جراحی انتخاب می نمایند. اگر مکان جراحی در بیمارستان باشد شما با خیال آسوده می توانید جراحی بینی خود را انجام دهید. اما اگر پزشک بخواهد در مطب یا کلینیک جراحی را انجام دهد تجهیزات کمتری در اختیار دارد. به همین دلیل بهتر است که بهترین پزشک را جهت عمل زیبایی بینی خود انتخاب کنید تا در بیمارستان عمل بینی شما را انجام دهد.

۷- رعایت کردن نکات مراقبتی برای جراحی زیبایی بینی

از دیگر نکاتی که پیش از انجام دادن عمل زیبایی بینی اهمیت زیادی دارد این است که شما تمامی نکات سلامتی و مراقبتی عمل را بررسی کنید. اینکه بدانید شب قبل از عمل باید چه چیزهایی بخورید و همچنین چه اقداماتی انجام دهید بسیار مهم است. از خوردن قرص هایی که رقیق کننده خون هستند باید به صورت جدی خودداری نمایید. برای اینکه با اقدامات پیش از عمل آشنایی داشته باشید بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. پزشک هر یک از نکاتی که پیش از عمل باید رعایت نمایید را اعلام می ‌کند تا شما آنها را انجام دهید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشد. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را رد وب سایت دکتر محسن اسدی به آدرس  www.drmohsenasadi.com مطرح کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx