نوید محمدزاده و فرشته حسینی ممنوع الکار شدند

afra ghatar.com ۰۱ تیر ۱۴۰۱ (۳) دیدگاه ۴۲۳۷

گفته می شود که نویدمحمدزاده و فرشته حسینی به خاطر بوسه جنجالی روی فرش قرمز کن ممنوع‌الکار شدند!

روز گذشته بود که سازمان سینمایی اعلام کرد: پروانه نمایش فیلم سینمایی “برادران لیلا” به دلیل تخلفات و سرپیچی از مقررات از سوی تهیه‌کننده و کارگردان آن صادر نمی‌شود.

فرشته حسینی و نوید محمدزاده

برادران لیلا با بازی سعید پورصمیمی، ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی و…در جشنواره کن جایزه فیپرشی را دریافت کرد.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ممنوع الکار شدند

انتشار این خبر کافی بود که به سرعت ماجرای بوسه جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فرش قرمز کن دوباره داغ شود. خبرهایی در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است که دلیل توقیف برداران لیلا را ممنوع‌الکاری نویدمحمدزاده و فرشته حسینی به دلیل بوسه در فرانسه اعلام کرده اند.

پاسخ نوید محمدزاده به بوسه روی فرش قرمز کن

پیش از این نوید محمدزاده درباره دلیل کارش گفته بود: زنمه دوست داشتم ماچش کنم. واکنش‌ها خیلی مثبت بوده. ضمن اینکه لازم است در این دنیا به عشق احترام بگذاریم.

  دو عکس از باران کوثری در فیلم «چرا گریه نمی کنی؟»

واکنش کیهان به بوسه جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی

کیهان نیز در این باره نوشته بود: رفتار یک بازیگر پرهیاهو و همسرش در حاشیه جشنواره فیلم کن با حجب و حیای انسان ایرانی در تضاد است. نمایش «فرهنگ ایرانی- اسلامی» هنر می‌خواهد که شما ندارید!

بازیگران و فیلم‌ســازان ایرانی حاضر در هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن، با پوشش، اظهارات و رفتار‌های مشمئزکننده و دور از شأن هنرمند ایرانی، آبروی خود را بردند.

فرش قرمز برادران لیلا

بوسه جنجالی نوید محمدزاده برایش گران تمام می شود!

رییس سازمان سینمایی با انتقاد از آن‌ چه به گفته او ژست اپوزیسیونی و رفتار هنجارشکنانه هنرمندانِ ایرانی در جشنواره کن بوده است، از مدیرعامل خانه سینما خواست تا به این حواشی رسیدگی و نتیجه را به شورای اخلاق حرفه‌ای ارائه کند.
محمد خزاعی گفته بود: «قطعاً، نمودهای رفتاری و گفتاری سینماگران نه تنها تاثیرات مثبت و منفی بر طیف‌های مختلف جامعه دارد، بلکه به عنوان نمایندگان سینمای ایران، رفتار آن‌ها، آینه هویت فرهنگی جامعه و ساحت سینمای نجیب ماست و حضور بین‌المللی عوامل سینما باید در تمامی ساحت‌ها، از گفتار و رفتار تا پوشش، جلوه‌ای از فرهنگ و زیست عفیفانه، مومنانه، نجیبانه و غنی مردم ایران زمین باشد. فرهنگی که ریشه در تمدن کهن ایرانی و اسلامی این مرز و بوم دارد.»

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  عکس/واکنش‌های متفاوت به بوسه جنجالی نوید و فرشته
منبع: اقتصاد آنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
3
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx