با تور فرانسه در کدام هتل‌ها اقامت کنیم؟ + معرفی ۶ هتل برتر

dell ghatar.com ۰۲ تیر ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۲

بهترین هتل‌های فرانسه

وقتی با تور فرانسه سفر می‌کنید، باید در بهترین هتل‌های این کشور نیز اقامت داشته باشید. بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد، فرانسه برای بیش از ۲۵ سال محبوب‌ترین مقصد گردشگری جهان بوده است.

برخی از مردم فقط به این دلیل فرانسه را یکی از زیباترین کشورهای جهان می‌دانند که دارای قدمت و آثار تاریخی زیادی است و با غذاهای خوشمزه و فرهنگی پیچیده تمایل دارند از فرانسه دیدن کنند. برخی دیگر به خاطر فروشگاه‌های معروف، جاذبه‌های گردشگری متنوع، سواحل زیبا یا رویدادهای فصلی خاص مانند بازار کریسمس استراسبورگ از فرانسه دیدن می‌کنند.

این کشور باشکوه همچنین دارای مجموعه‌ای از هتل‌های فوق لوکس است که با میراث فرهنگی و طبیعی آن مطابقت دارد.

در اینجا انتخاب من از بهترین هتل‌ها و استراحتگاه‌های لوکس در La Douce فرانسه است. هتل مورد علاقه شما در فرانسه کدام است؟ نظر بدهید یا در نظرسنجی سفیران گشت شرکت کنید!

تور فرانسه با سفیران گشت

Hôtel de la Cité Carcassonne

شهر محصور شده Carcassonne بر فراز تپه‌ای بر فراز رودخانه Aude، مشرف به دره Laurageais و تاکستان‌های سرسبز Minervois قرار دارد. این بزرگ‌ترین قلعه مستحکم اروپا است که هر سنگی گواه گذشته رمانتیک آن است.

هتل د لا سیت که بین دو بنای تاریخی، قلعه رومی کامتال و کلیسای گوتیک سنت نازایر قرار دارد، در باغ‌های باشکوهی واقع شده است. هر یک از ۶۰ اتاق و سوئیت آن به طور جداگانه مبله و به سبک سنتی تزئین شده است – این هتل بسیار راحت و مدرن است و در تور فرانسه می‌تواند یکی از بهترین هتل‌ها برای انتخاب باشد.

همه اتاق‌ها دارای به روزترین امکانات از جمله تهویه مطبوع، عایق صدا، خط تلفن مستقیم و تلویزیون هستند. دکور هتل توسط طراحان مشهور جرارد گال و ژان میشل لی طراحی شده است.
 
وب سایت هتل: Hôtel de la Cité Carcassonne – MGallery By Sofitel
افتخارات دیگر: Hotel de la Cité Carcassonne در لیست ۱۰ بهترین هتل‌های قلعه جهان قرار دارد.

نکته: هنگام رزرو از طریق Virtuoso، هدیه‌های VIP رایگان دریافت کنید (مانند ارتقاء اتاق، ورود زودهنگام، خروج دیرهنگام، صبحانه روزانه، و اعتبار ۱۰۰ دلاری اسپا).

LE CHALET ZANNIER، MEGEVE

Le Chalet Zannier که در بخشی زیبا از آلپ واقع شده است، یک هتل کوهستانی لذت بخش در فرانسه است که تجربه ای واقعاً عالی را ارائه می دهد.

هتلی زیبا است و دارای اقامتگاه مجلل – همه چیزهایی که برای یک زمان فراموش نشدنی نیاز دارید در اینجا پیدا می شود. این هتل که در یک منطقه وسیع واقع شده است، دارای سه کلبه به سبک آلپاین است که دکوراسیون آن‌ها ماهیت و پیچیدگی پروژه را در زمانی که به عنوان یک “مکانی استثنایی” برای اقامت ساخته شد، بیان می‌کند.

همه متفاوت، هر یک از ۱۲ اتاق خواب تداعی کننده سبک، زیبایی و طرح‌های جذاب است. مرکز سلامتی با استخر سرپوشیده، سونا، حمام و دو اتاق درمان مکانی مناسب برای استراحت پس از یک روز لذت بخش در دامنه است.

HOTEL DU PALAIS، BIARRITZ

این یک واقعیت شناخته شده است که ویلایی که هتل دو پاله در بیاریتز را در خود جای داده است، توسط ناپلئون سوم برای همسرش اوژنی ساخته شده است. با این حال، تعداد کمی از مسافران متوجه می شوند که زیبای اسپانیایی الاصل قبلاً در بیاریتز بوده است و این او بود که شوهرش را متقاعد کرد که در وهله اول از این شهر تفریحی دیدن کند.

امروزه، هتل ساحلی مایل به قرمز و کرم – بخشی از مجموعه هتل‌های پیشرو جهان – هنوز میراث بزرگ خود را در اختیار دارد. اتاق‌ها مجلل هستند و سقف‌های بلند، حال و هوای دلپذیر و مناسب برای فرد مسافر ایجاد می‌کنند. رستوران La Rotunda نیز به همان اندازه مجلل است، امکانات

رفاهی گسترده، کامل با اسپا گرلن و مناطق استراحت با چشم‌انداز دریا، از آن دسته مکان‌هایی است که مطمئنا همه دوست خواهند داشت.
 
وب سایت هتل: Hotel Du Palais
نکته: هنگام رزرو از طریق Virtuoso، هدیه‌های VIP رایگان دریافت کنید (مانند ارتقاء اتاق، ورود زودهنگام، خروج دیرهنگام، صبحانه روزانه، و اعتبار ۱۰۰ دلاری اسپا).
 
وب سایت هتل: Le Chalet Zannier
افتخارات دیگر: Le Chalet Zannier همچنین در ۱۰ لیست برتر من از بهترین هتل‌های اسکی در جهان و بهترین هتل‌های اسکی در اروپا قرار دارد.

تور فرانسه با سفیران

GRAND HOTEL DU CAP FERRAT

هتل Grand-Hôtel du Cap-Ferrat، یک هتل چهار فصل، بین نیس و موناکو، در نوک شبه جزیره زیبای Cap-Ferrat واقع شده است. این ملک رو به دریای مدیترانه است و توسط یک ملک خصوصی ۱۷ هکتاری از درختان کاج و باغ‌هایی با گل های هزار رنگ احاطه شده است.

این ملک که به عنوان یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های فرانسه شناخته می‌شود، دارای ۷۴ اتاق و سوئیت است که توسط Pierre-Yves Rochon به طور کامل بازسازی و تزئین شده‌اند.

هتل، دارای اتاق‌هایی روبروی دریا و باغ با هشت سوئیت استخر و شانزده اتاق لوکس و تراس خصوصی است. کلوپ ساحلی از آوریل تا اکتبر باز است و دارای یک استخر آب گرم آب دریا به اندازه المپیک، کابانا، سکوی لبه آب و یک تله کابین خصوصی برای رسیدن به این مرکز دیدنی است.
 
وب سایت هتل: Grand-Hôtel du Cap-Ferrat، A Four Seasons Hotel
نکته: هنگام رزرو از طریق Virtuoso، هدیه‌های VIP رایگان دریافت کنید (مثلاً ارتقاء اتاق، ورود زودهنگام، خروج دیرهنگام، صبحانه روزانه، و اعتبار استراحتگاه ۱۰۰ دلاری).

هتل شبه جزیره پاریس

در آگوست ۲۰۱۴، با افتتاح هتل معروف Peninsula Paris (البته با دو سال تاخیر) به شهر نور نقل مکان کرد. این اولین ملک اروپایی گروه هتل‌های پنینسولا است که به طور گسترده به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین برندهای هتل در جهان تحسین شده است.

شبه جزیره پاریس در یک ساختمان کلاسیک هاوسمانی اواخر قرن نوزدهم واقع شده است که برای اولین بار به عنوان یکی از مجلل ترین “هتل‌های بزرگ” پاریس در سال ۱۹۰۸ افتتاح شد.

این ملک تاریخی، با دقت بازسازی شده و با احتیاط در قرن بیست و یکم مدرن سازی شده است. شبه جزیره ۲۰۰ اتاق مجلل از جمله ۳۴ سوئیت را در خود جای داده است. شش سال پس از ساخت این هتل، برخی از بهترین صنعت‌گران فرانسه برای انجام این بازسازی خیره‌کننده انتخاب شدند.
 
وب سایت هتل: شبه جزیره پاریس
افتخارات دیگر: شبه جزیره پاریس همچنین در لیست من از بهترین هتل‌های لوکس جدید سال ۲۰۱۴ و ۱۰ هتل برتر شهری شگفت انگیز در اروپا قرار دارد.

نکته: هنگام رزرو از طریق Virtuoso، هدیه‌های VIP رایگان دریافت کنید (مانند ارتقاء اتاق، ورود زودهنگام، خروج دیرهنگام، صبحانه روزانه، اعتبار ۱۰۰ دلاری غذا و نوشیدنی، و امکانات VIP در اتاق).

تور فرانسه با سفیران

CHATEAU SAINT-MARTIN & SPA، FRENCH RIVIERA

Chateau Saint Martin & Spa – عضو هتل‌های معتبر Oetker – در ۱۳ هکتار دامنه تپه ناهموار، مشرف به دهکده قرون وسطایی St.-Paul-de-Vence قرار دارد.

دریای آبی مدیترانه را می توان در دوردست دید، بنابراین اگر به دنبال یک مکان رمانتیک و خصوصی برای اقامت در امتداد ریویرا هستید، به دنبال آن نباشید. قدمت این ملک به سال ۱۱۱۵ برمی گردد، زمانی که شوالیه های معبد توسط کنت پروونس این زمین را دریافت کردند.

Chateau Saint Martin در سال ۱۹۳۶ ساخته شد، اما بخشی از قلعه معبد – یک دیوار شکسته و بقایای یک پل متحرک – به عنوان یادآوری از تاریخ غنی این بخش باقی مانده است. همه اتاق‌ها دارای فضای داخلی بسیار شیک بوده و مناظر شگفت‌انگیزی از مسیر کوت دازور از نیس تا کن وجود دارد.
 
وب سایت هتل: Chateau Saint-Martin & Spa
افتخارات دیگر: Chateau Saint Martin & Spa در لیست ۱۰ بهترین هتل‌های قلعه جهان من قرار دارد.

نکته: هنگام رزرو از طریق Virtuoso، هدیه‌های VIP رایگان دریافت کنید (مانند ارتقاء اتاق، ورود زودهنگام، خروج دیرهنگام، صبحانه روزانه، و اعتبار ۱۰۰ دلاری غذا و نوشیدنی).

هتل گرند بوردو

هتل InterContinental Bordeaux Le Grand Hotel مخفیگاه مورد علاقه در شهر خارق العاده بوردو است. این ملک دقیقاً روبروی Opera National de Bordeaux موقعیت بسیار زیبایی دارد. پس از بازسازی کامل در سال ۲۰۱۵ – بدون از دست دادن زیبایی و مکان اصلی خود هنوز برقرار است.

این هتل اکنون یک رستوران لذیذ ستاره میشلن “Le Pressoir d’Argent” اثر گوردون رمزی دارد که غذاهای دریایی تازه و شراب های محلی خوب و همچنین یک دسر خودمانی را سرو می‌کند.

Le Bordeaux Gordon Ramsay، که از بهترین مواد محلی با تکه های بزرگ گوشت استفاده می‌کند از غذاهای معروف آنجا است. هر یک از ۱۴۸ اتاق و سوئیت مجهز به تلویزیون صفحه تخت، حمام مرمری، اینترنت رایگان است. آبگرم عالی و مجلل این هتل با الهام از حمام های رومی ساخته شده است.
 
وب سایت هتل: InterContinental Bordeaux Le Grand Hotel
نکته: هنگام رزرو از طریق Virtuoso، هدیه‌های VIP رایگان دریافت کنید (مانند ارتقاء اتاق، ورود زودهنگام، خروج دیرهنگام، صبحانه روزانه، و اعتبار ۱۰۰ دلاری اسپا).

تور فرانسه به صورتی برنامه ریزی شده است که افراد بتوانند هتل‌های معروف و دارای قدمت فرانسه را شناخته و در میان تعداد زیاد این هتل‌ها مواردی که مورد پسند همه افراد است را انتخاب کنند.

سفیران گشت در این مورد می‌تواند به کسانی که می خواهند به فرانسه سفر کنند کمک کرده و کارشناسان سفیران گشت برای تور فرانسه تمامی اطلاعات را در اختیار گردشگر های این کشور زیبا قرار می دهند.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx