نکات مهم درباره ی خرید کرکره برقی لوکس پارکینگی

dell ghatar.com ۰۴ تیر ۱۴۰۱ دیدگاه ۸۰

همیشه درب ورودی پارکینگ ها و ساختمان ها در چشم همگان و عموم مردم قرار دارد به همین خاطر اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید ساختمان خود را بیشتر در معرض دید مردم و رهگذران و حتی خودتان و مهمانان قرار دهید؛ بهتر است به جای اینکه از درب های قدیمی و منسوخ شده فلزی و یا کرکره های قدیمی از کرکره برقی لوکس رنگی استفاده کنید.

دلیل به چشم آمدن درب ورودی این است که در ۹۹ درصد، درب های ورودی ساختمان بسته میباشد و فقط در زمان هایی باز هستند که شما قصد داشته باشید با خودرو خودتان  وارد ساختمان شوید یا از آن خارج شوید.

خرید کرکره برقی لوکس پارکینگ

بنابراین بهتر است برای آپارتمان خودتان از کرکره برقی لوکس استفاده کنید زیر می توانید با توجه به نمای ساختمان از رنگ های نقره ای و مشکی و طوسی استفاده کنید تا هم خوانی لازم را در نمای ساختمان داشته باشید. با این کار شما یک نمای چشمگیر به دکوراسیون ساختمان می دهید. یکی از مهمترین عواملی که می تواند در قیمت واحدهای آپارتمان های نوساز و قدیمی تاثیرگذار باشد وجود کرکره برقی های لوکس می باشد.

زیرا زمانی که یک مشتری برای اجاره و یا خرید از واحدهای شما بازدید می کنند اولین موردی که به چشم او می خورد و توجه مشتری را به خود جلب می کند، درب ورودی ساختمان می باشد.

حال اگر این درب ها از مدل کرکره برقی لوکس باشد می تواند در انتخاب افراد تاثیر به خصوصی داشته باشد همینطور این امکان را به وجود می آورد که قیمت کلی ساختمان افزایش پیدا کند. همچنین شما می‌توانید کرکره لوکس را به عنوان یک آپشن در آگهی ساختمان خود لحاظ کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید کرکره برای ساختمان یا فروشگاه خود ابتدا با افراد متخصص در این باره مشورت کنید. زیرا مشاوران به شما کمک می کنند که مناسب ترین کرکره برقی لوکس را انتخاب کنید.

از جمله دغدغه های همه افراد برای خرید کرکره برقی پنجره نیاز به مشاوره از شرکت معتبر می باشد. زیرا برخی از شرکت های سوء استفاده گر که در این زمینه مشغول به کار هستند؛ به مردم کرکره نوع لوکس درجه ۳ و فیک را قالب می کنند. این شرکت ها علاوه بر اینکه هزینه زیادی از مشتریان گرفته اند خدمات بسیار کمی ارائه می دهند. و حتی در صورت بروز هرگونه ایراد فنی برای برطرف کردن آن مجدد هزینه های بسیار زیادی از مشتریان میگیرند.

کیفیت کرکره برقی این شرکت ها بسیار پایین بوده و کاملا از جنس نامرغوب می باشد به طوری که با یک بار بارش باران رنگ به کار رفته در تیغه های آن از بین می رود و حتی با تابش نور آفتاب دچار آفتاب سوختگی میشود. از دلایل مهمی که این اتفاق رخ می دهند این است که در کارگاه ها به وسیله افراد غیر فنی و سودجو تولید شده اند. این افراد عموما توانایی تولید کرکره لوکس را ندارند و برای آنها ضرر مالی زیادی را به وجود آوردند.

اما در شرکت کرکره برقی الکترو حفاظ این گونه نیست. در این شرکت کرکره برقی پنجره با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار داده می شود. امکان خدمات پس از فروش در این شرکت بسیار زیاد می باشد و هزینه های تعمییر آنها بسیار مبلغ ناچیزی می باشد.

کرکره برقی پنجره جزو اجزای مهم یک ساختمان می باشد و نباید به راحتی خراب شود و یا از بین برود. این وسیله باید کیفیت لازمه را داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل به افراد خدمات رسانی کند و مانعی برای رفت و آمد آن ها نشود.

کرکره برقی پنجره

آشنایی با همه ی موارد طراحی و ساخت درب ریلی
در بین مدل های درب های ساختمانی که در داخل و یا خارج ساختمان ها نصب می شوند، درب های ریلی بیشتر مورد توجه افراد واقع شده است. این درب های مدرن که به شکل ریلی باز و بسته می شوند؛ از لحاظ زیبایی و تنوع در رنگ و مدل، جذابیت زیادی دارند که دکوراسیون داخلی را زیبا تر می کنند. مهمترین مزیتی که نصب درب ریلی برای افراد به همراه دارد، این است که می توان در مکان هایی که محدودیت در باز و بسته شدن وجود دارد، از آن بدون اشغال فضای زیاد استفاده کرد.

زیرا برخی از مکان ها در باز و بسته شدن درب ها در زاویه ۹۰ درجه با مشکل مواجه می شوند. اگر شما نیز با این مشکلات مواجه هستید و علاقه مند به خرید درب ریلی شده اید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید؛ تا درباره ی آن اطلاعات لازم را کسب کنید.
 
طراحی و ساخت درب های ریلی
درب های ریلی در انواع مختلفی وجود دارند. یکی از این مدل ها جنس چوب و فلز می باشد. البته بدیهی است که ریل هایی که قرار است درب ها بر روی آن سوار شوند و حرکت کنند، از ورق فولادی،  گالوانیزه یا پروفیل های آلومینیومی به طور مقاوم ساخته شده اند.

این ریل ها باید بسیار مقاوم باشند زیرا قرار است وزن لنگه های درب و غلتک های فلزی را به خوبی تحمل کنند؛ به همین خاطر یکی از مهم ترین ویژگی های نصب رب های ریلی، استحکام و مقاومت می باشد.

نصب درب ریلی در کوتاه ترین زمان و به راحتی قابل انجام است. برای این کار تنها کافیست محل نصب را مشخص کنید و به جای قرار دادن چارچوب از ریل های فلزی استفاده می شود.

با در نظر گرفتن فناوری های جدید که به منظور طراحی و ساخت درب های ریلی جدیدا به بازار ها ارائه شده است. برای ساخت پانل های درب از ترکیب چوب، فلز و شیشه استفاده می شود. در بسیاری از موارد، درب های یکپارچه ی شیشه ای همچنین برای بعضی از فضا ها مثل سرویس های بهداشتی و حمام ها نیز در نظر گرفته می شود.

بهتر است بدانید که لنگه های درب در درب ریلی به گونه ای ساخته می شوند که دارای سبک ترین متریال اولیه باشند، زیرا که نیاز است کمترین وزن ممکن بر روی غلطک ها و ریل ها وارد شود. درب های فایبرگلاس یا کامپوزیت ها غالبا سبک می باشند.

نصب درب های ریلی

برای نصب درب های ریلی نیاز است که ریل ها مانند یک چهارچوب در جای خود محکم باقی بمانند و به شکل افقی نصب شوند. ریل ها در قسمت بالا و پایین درب به عنوان نگهدارنده درب نصب می شود. غلطک ها و یا چرخ هایی که وظیفه دارند لنگه های درب را به حرکت دربیاورند، در داخل این ریل ها قرار میگرند. ابعاد و اندازه ریل ها مناسب با وزن لنگه درب تعیین می شود.
 
نکات مهم در خرید و نصب و نگهداری درب ریلی
نکات بسیار مهمی که در مراحل خرید، نصب و نگهداری از انواع درب ریلی بایستی به آن دقت کرد. که در ادامه این نکات را به صورت فهرست گونه برای شما معرفی خواهیم کرد.

حتما بایستی قبل از خرید درب ریلی در هر مدلی با یک کارشناس مشورت کنید و اطمینان حاصل کنید که مکان مورد نظر شما توانایی نصب درب را دارد یا خیر.

پس از اینکه مدل مناسب درب ریلی را برگزیدید، محل مورد نظر را با توجه به ابعاد و اندازه های چهار چوب مشخص کنید. چنانچه احتیاج است سرمایه گذاری کافی به منظور خرید مصالح بادوام تر اختصاص دهید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx