بهترین عکس‌هایتان را در تور بالی، تور مالزی و تور تایلند بگیرید!

dell ghatar.com ۰۵ تیر ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۴

یکی از مشخصه‌هایی که باعث می‌شود، کشور یا جایی خاص را برای سفر انتخاب کنیم، زیبایی آن سرزمین است و مقاصد گردشگری که امروز به شما معرفی خواهیم کرد، مکان‌هایی دیدنی هستند که می‌توانید در آن‌جاها، در کنار تجربه‌ی تفریحات مختلف، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و خرید، عکس‌هایی دیدنی را نیز از تعطیلات خود ثبت نمایید.

تور بالی، جایی برای گرفتن عکس‌های رویایی
تور بالی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر به سرزمینی زیبا و شگفت‌انگیز است. جزیره‌ای بسیار محبوب نزد گردشگران که هر زمان از سال که به آن‌جا سفر کنید، انبوهی از توریست‌ها را می‌بینید که در گوشه از آن در حال عکاسی هستند. بالی هم سواحلی دیدنی دارد، هم طبیعتی شگفت‌انگیز را در خود میزبانی می‌کند و هم این که معابد زیبای بودایی‌اش، لوکیشن‌هایی عالی برای عکاسی هستند.

تور بالی

وقتی به جایی مثل بالی سفر می‌کنید، مهم‌ترین ویژگی آن سواحل این جزیره‌ی بزرگ و زیبا هستند. سواحلی که نه تنها جایی عالی برای قدم زدن، عکاسی و آفتاب گرفتن به حساب می‌آیند، بلکه برای انجام انواع تفریحات آبی و ساحلی نیز ایده‌آل محسوب می‌شوند. برای تفریح و خوش‌گذرانی، پیشنهاد ما رفتن به جاهایی همچون خلیج جیمباران، ساحل سانور، ساحل سمینیاک و لگیان است. در این سواحل فوق‌العاده، انواع امکانات تفریحی و رفاهی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. خود این سواحل هم البته زیبا هستند اما همیشه مملو از جمعیت بوده و فضای شادی دارند. از جمله فعالیت‌های تفریحی که در این جور جاها می‌توانید انجام دهید، می‌توان به قایق سواری، جت اسکی، اسکی روی آب، پاراسیلینگ، کایت سورفینگ و … اشاره کرد.

اما بعضی از سواحل پنهان بالی، با فضای شگفت‌انگیز، طبیعت بکرتر و آرامشی مضاعف، برای استراحت و البته عکاسی مناسب‌ترند.‌ بالانگان از جمله سواحل زیبا و پنهان بالی به شمار می‌رود که طبیعت صخره‌ای و سرسبزی را اطراف خود می‌بیند. ساحل کوچک پادانگ پادانگ نیز جایی ویژه برای روزی آرام و البته گرفتن عکس‌های متفاوت در بالی است. این گونه سواحل در بالی کم نیستند اما دسترسی به آن‌ها کمی سخت‌تر از سواحل داخل شهر به حساب می‌آیند. بعضی جاها هم هستندکه کلا با قایق می‌توانید به سراغشان بروید. جاهایی که عموما برای شنا و اسنورکلینگ پیشنهاد می‌شوند.

از طبیعت شگفت‌انگیز تنها به سواحل این جزیره اکتفا نکنید و به کاوش در جنگل‌ها، کوه‌ها و نقاط مختلف آن‌جا بپردازید. اوبود یکی از مناطق بسیار محبوب در بالی است و در اطراف خود، چندین تپه‌ی سرسبز، مملو از مزارع پلکانی برنج دارد. اگر نیم روز از سفر خود را به کوهپیمایی اختصاص دهید، می‌توانید به بالای کوه باتور رفته و از آن‌جا منظره‌ی بی‌نظیر از این جزیره‌ی گرم‌سیری ببنید. دریاچه باتور، دریاچه تامبلینگان و دریاچه‌ بویان نیز از جمله جاهای دیدنی بالی هستند. اما سر زدن به آبشارهای این جزیره، یکی از واجبات سفر به حساب می‌آید. آبشارهایی دیدنی که بعضی در دل جنگل‌های بارانی قرار گرفته، بعضی در غار هستند و بعضی‌ها را نیز می‌توانید در نزدیکی آبگیرهای زمردین پیدا کنید.

در بالی معابد بودایی زیادی هستند که بعضی از آن‌ها از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و از جذاب‌ترین لوکیشن‌ها برای عکاسی محسوب می‌شوند. یکی از خاص‌ترین این مراکز مذهبی، معبد تانا لات است که بر روی صخره‌ای کوچک در دل آب واقع شده و یک مسیر باریک سنگی، شمار ا به آن‌ محل می‌رساند. معبد اولواتو که در لبه‌ی صخره‌ای بلند واقع شده، معبد بِساکیه با دروازه‌ی بهشتِ معروف و گوا گاجاه با دروازه‌ی عجیب و ترسناکش از دیگر جاهایی هستند که هم برای دیدن و هم برای عکاسی پیشنهاد می‌کنیم.
 
زیبایی‌ها بهشت بر روی زمین در یک قاب با تور مالزی
تور مالزی یکی دیگر از سفرهای محبوب در جنوب شرق آسیا به حساب می‌آید. کشوری که اکثرا موقع سفر به آن‌جا کوالالامپور، پایتختش را انتخاب می‌کنند و اگر بخواهند از سواحل این سرزمین دیدن نمایند، به لنکاوی زیبا یا پنانگ می‌روند. اما چیزی که درباره همه‌ی این مقاصد جذاب صدق می‌کند، زیبایی منحصر به فرد آن‌هاست. حتی کوالالامپور هم با باقی پایتخت‌های مدرن کشورها فرق می‌کند و به شکلی خاص و منحصر به فرد، زیباست.

تور مالزی

این شهر جذاب و بزرگ، نزدیک به دو میلیون نفر جمعیت داشته و با داشتن مراکز تفریحی متنوع، جاذبه‌های گردشگری متعدد و هتل‌های بزرگ و جذاب، میزبانی عالی برای گردشگران است. اولین چیزی که چشمان شما را در کوالالامپور به خود معطوف خواهد کرد، برج‌های بلند و سر به فلک کشیده بوده که معروف‌ترینِ آن‌ها برج‌های دو قلو پتروناس به حساب می‌آید. نکته جالب درباره کوالالامپور این است که در خود، یک جنگل طبیعی دارد و در واقع تنها کلان شهر در دنیاست که چنین ویژگی خاصی را داراست. یک جنگل گرم‌سیری زیبا که محلی محافظت شده است، بر روی پل‌های معلقش می‌توانید به منظره‌ی آن‌جا نگاه کرده و عکس‌هایی دیدنی در این محل ثبت کنید.

کوالالامپور دارای معابد مختلف بوده که هم از جاذبه‌های شهر محسوب می‌شوند و هم جاهایی عالی برای عکاسی هستند. در اطراف شهر نیز چندین جاذبه‌ی گردشگری طبیعی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به غارهای بزرگ اشاره کرد. در مجموع کوالالامپور جایی عالی برای سفر است. شهری که چندین و چند مرکز خرید جذاب در خود دارد، یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان در آن‌جا ساخته شده، چندین تم پارک عالی و پارک‌های آبی برای داشته و رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در نقاط مختلفش پیدا می‌کنید. همچنین کوالالامپور برای میزبانی از میلیون‌ها مسافری که در سال به خود می‌بیند، هتل‌های متنوع در رنج‌های قیمتی متفاوت دارد که اگر به صفحه تور این شهر در آژانس مسافرتی آویسا تور بروید، می‌توانید از میان این هتل‌ها، آن چه که به سلیقه‌تان می‌خورد و با هزینه‌هایتان جور است را انتخاب کنید. این آژانس با ارائه قیمت‌های عالی و رقابتی و امکانات گسترده برای تورهای خود، از بهترین انتخاب‌ها به حساب می‌آید.

اما اگر قصد بازدید از نقاط دیگری در مالزی را دارید، پنانگ یا لنکاوی گزینه‌هایی عالی برایتان هستند. هر کدام زیبایی‌ها و ویژگی‌های خاص خود را داشته و برای دسته‌ای از مسافران مناسبند. اگر به پنانگ بروید، می‌توانید از غذاهای خیابانی خوشمزه‌ی این شهر بچشید، به سواحل آن‌جا رفته و تفریحات آبی را امتحان کنید و البته در کنار تعداد بسیار زیادی آثار هنری خیابانی، عکاسی کنید. اما از سواحل رویایی لنکاوی و طبیعت جنگلی معرکه‌اش هر چه که بگوییم کم است. لنکاوی بدون شک یکی از زیباترین نقاط مالزی و حتی کل جنوب شرق آسیا به حساب می‌آید. محلی که برای دوست داران مقاصد ساحلی عالی بوده و امکانات تفریحی و اقامتی متعددی را برای توریست‌ها فراهم می‌کند. وقتی به لنکاوی سفر می‌کنید، امکان بازدید از جزایر کوچک و بزرگ، عکاسی در سواحلی بکر و دست نخورده و طبیعت گردی و شنا در دریاچه‌های زمردین را دارید.
 
سفر با تور تایلند خاطره‌ای فراموش نشدنی 
تور تایلند نیاز به تعریف ندارد. کشوری که محبوبیت جهانی دارد و به هر شهر و جزیره‌ای که از آن‌جا قدم بگذارید، توریست‌هایی از نقاط مختلف این کره‌ی خاکی را مشاهده خواهید کرد. تایلند مقاصد گردشگری بسیار متنوعی در خود دارد که شامل کلان‌شهر بزرگ و محبوب بانکوک، جزایر متعدد و شهرهای ساحلی شلوغ و شاد می‌شود.

تور تایلند

اگر قصد سفر به بانکوک را دارید، مطمئن باشید که در کنار تمام مراکز تفریحی متعددی که همیشه بحث آن است، این شهر زیبایی‌های منحصر به فردی برای دیدن و عکاس نیز به شما ارائه خواهد کرد. رودخانه‌ای که از میان شهر می‌گذرد، معابد طلایی رنگ بودایی کوچک و بزرگ، جاذبه‌های طبیعی اطراف شهر و همچنین ابنیه مدرنی که خود زیبایی خاص خود را دارند، تنها نمونه‌هایی از این جاذبه‌ها هستند. شما در سفر به بانکوک، می‌توانید به روف‌تاپ‌های اختصاصی رفته و هنگام صرف نوشیدنی، عکس‌هایی از شب‌های پرنور این شهر بگیرید یا در مراکز تفریحی، موزه‌های مختلف و گالری‌های متنوع این شهر بگردید و خاطرات خود را در قاب دوربین ثبت کنید. در واقع وقتی به بانکوک سفر می‌کنید، باید با یک گوشی کاملا خالی و دوربین که حافظه‌ش را تازه پاک کرده‌اید به این شهر قدم بگذارید، وگرنه خیلی زود فضای کافی برای گرفتن عکس‌های بیشتر نخواهید داشت.

البته مقاصد ساحلی جذاب تایلند را نیز نباید فراموش کنید. پوکت، پاتایا، کرابی و خیلی جاهای دیگر هستند که می‌توانید، برای تجربه‌ای عالی از سفر به تایلند انتخاب کنید. پوکت جزیره‌ای بزرگ و شاد با مراکز خرید و تفریحی متعدد است و پاتایا نیز یک شهر ساحلی معرکه بوده که روزهایی عالی را در سفر برایتان رقم می‌زند. در کل اما اگر به دنبال مقاصدی زیبا در سواحل تایلند می‌گردید، به سراغ جزایر این کشور بروید جزایر کوچک و بزرگ زیادی در تایلند وجود دارند که هر کدام به شیوه‌ای خاص زیبا هستند. فی‌فی جزو جاهای بسیار معروف است اما خیلی شلوغ می‌شود اما مثل فی‌فی در تایلند زیاد پیدا می‌شود و شما در تورهای جزیره گردی به دیدنشان خواهید رفت.

اما کمی از زیباترین نقاط تایلند برایتان بگوییم. برای مثال در بندلی‌های مائه هونگ سونگ، تا چشم کار م‌کند، تپه‌های سرسبز و جنگلی دیده خواهد شد. در دریاچه‌ی زمردین، تصویری شگفت‌انگیز از برکه‌ای کوچک را خواهید دید که آبی کریستالی دارد و دور تا دور آن را درختان بلند احاطه کرده و رنگی زمردین به آن‌جا بخشیده‌اند. آبشار پلکانی تی لو سو خود از جلوه‌های جذاب طبیعت در تایلند به حساب می‌آید و اگر به پارک ملی کائو یای بروید، به تنهایی دنیایی از زیبایی‌ها را در تور تایلند خواهید یافت که اسم بردن از یک یک آن‌ها، نیاز به نوشته‌ای بسیار طولانی‌تر دارد.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx