تعمیر توربو شارژ به صورت کاملا اصولی: توربو شارژ سیف الهی

dell ghatar.com ۰۸ تیر ۱۴۰۱ دیدگاه ۴۱

توربو شارژ از قطعات کاربردی است که برای تقویت موتورها در وسایل نقلیه ی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. توربو شارژ ها قدرت موتور را افزایش داده و وسیله ی نقلیه در سرعت بالا با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهد شد و کارکرد بسیار خوبی را خواهد داشت.

توربو شارژ ها از جدید ترین تکنولوژی هایی هستند ک در جهت افزایش راندمان موتور در نظر گرفته شده اند. این قطعه ی کوچک را بدون تغییر در موتور می توان استفاده کرد و با استفاده از آن ، قدرت موتور را افزایش داد. امروزه در بسیاری از خودرو ها از توربو شارژ استفاده می شود تا بتوان عملکرد بهتری را از آن ها مشاهده کرد.

مرکز توربو شارژ سیف الهی از مراکز معتبر فروش توربو شارژ در کشورمان است که به دلیل واردات مستقیم این قطعه ، می تواند بهترین قیمت ها را برای انواع توربو شارژ در نظر گیرد. این مجموعه علاوه بر عرضه ی مستقیم انواع توربو شارژ ، خدمات تخصصی تعمیر توربو شارژ را به شما ارائه می کند بنابراین در صورتی که توربو شارژ ماشین شما با مشکل مواجه شد، می توانید از این مجموعه تعمیرات توربو شارژ را دریافت نمایید.

تعمیر توربوشارژ

تعمیر تخصصی توربو شارژ

همان طور که اشاره کریدم توربو شارژ ها از قطعات غیر ضروری هستند که برای کارکرد بهتر و افزایش راندمان موتور به کار گرفته می شوند و به خصوص در خودرو های جدید بیشتر مشاهده می شوند. توربو شارژ ها مانند هر قطعه ی دیگری در طول زمان استفاده ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند این آسیب ها می تواند به دلیل استفاده ی نامناسب از آن باشد و یا بر اثر فرسودگی اتفاق بیفتد که در این زمان ها باید تعمیر توربو شارژ و یا نهایتا تعویض آن صورت گیرد. تعمیر توربو شارژ به دلیل پیچیدگی توربو شارژ ها ، نیاز به تخصص و مهارت و تجربه ی بسیار بالا داشته و تنها توسط افراد مجرب قابل انجام است. بنابراین در صورت نیاز به خدمات تعمیر توربو شارژ باید حتما از مراکز تخصصی ، اقدام به دریافت خدمات تعمیر توربو شارژ نمایید. مرکز توربو شارژ سیف الهی با بهره گیری از تعمیرکاران حرفه ای و دستگاه های مخصوص قادر به ارائه ی هر گونه خدمات مرتبط با تعمیر توربو شارژ می باشند. در صورت نیاز به تعمیرات توربو شارژ با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

عملکرد  توربو شارژ

توربو شارژ ها دارای عملکرد ویژه ای هستند که در راستای انتقال هوای لازم به سیلندر انجام می گیرد. در واقع در سیستم توربو شارژ از اجزای مختلف استفاده شده که در ادامه به عملکرد توربو شارژ می پردازیم. در سیستم توربو شارژ از دو پنکه به نام های توربین و کمپرسور استفاده می شود که این دو قطعه توسط میله ای به نام شافت به یکدیگر متصل است. توربین در راه گاز های خروجی از موتور قرار می گیرد و از انرژی این گاز های بی فایده که هدر می روند استفاده می کند بنابراین انرژی مورد نیاز توربو شارژ ها شامل انرژی اضافه ای از موتور نخواهد بود. گاز ها انرژی حرارتی لازم را در اختیار توربو شارژ قرار می دهند و  پس از چرخاندن توربین ، گاز ها از میله ی شافت عبور نموده و موجب چرخش پنکه کمپرسور می شوند. حال در این جا باید بگوییم که این اتفاق در دور های پایین موتور به علت کم بودن گاز های خروجی اگزوز و انرژی برای چرخش کمپرسور ، اتفاق نمی افتند و تنها در دور بالای موتور است که شاهد عملکرد توربو شارژ هستیم زیرا در سرعت بالا به این سیستم نیاز داریم تا بتواند هوای بیشتری را به مخزن سوخت برساند.

توربوشارژ

دلایل خرابی و نیاز به تعمیرات توربو شارژ

توربو شارژ ها با انتقال اکسیژن لازم به مخزن سوخت ، عملکرد موتور را بهبود می بخشد و به واسطه ی آن موتور با قدرت بسیار بالا تر بدون تغییر در وزن آن کار می کند. با استفاده از توربو شارژ دیگر نیازی به افزایش تعداد سیلندر نخواهد بود و به سادگی و با افزودن توربو شارژ به خودرو ها و سایر وسایل نقلیه می توان انرژی مازاد را در موتور ایجاد نمود. استفاده از توربو شارژ نیاز به دقت و نگهداری داشته و این قطعه در این صورت عمر مفید خود را خواهد داشت. بنابراین در صورت عدم نگهداری مناسب از توربو شارژ ، ممکن است با مشکلاتی مواجه شود که نیاز به خرید توربو شارژ و یا تعمیر توربو شارژ داشته باشید.

  • استفاده از روغن آلوده
  • عدم روغنکاری مناسب
  • نشت روغن از توربو شارژ
  • ورود شیء خارجی به داخل توربو شارژ
  • کارکرد بسیار دشوار و سخت

موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که خرابی توربو شارژ معمولا علامت خاصی ندارید و فقط متخصصین و تعمیرکاران توربو شارژ می توانند مشکل را متوجه شوند و اقدام به تعمیر توربو شارژ و برطرف نمودن مشکل نمایند.

خدمات تعمیر توربو شارژ

تعمیر توربو شارژ نیاز به دانش بالایی دارد و فرد تعمیرکار باید با اجزا و نحوه ی کارکرد توربو شارژ کاملا آشنا بوده و اطلاعات لازم برای رفع مشکلات را داشته باشد. فرد تعمیرکار باید اجزا را مورد بررسی قرار دهد ،عیوب را یافته و اقدام به برطرف  کردن آن نماید. ممکن است اجزای توربو شارژ دچار خرابی شده باشند و در صورت نیاز می توان اقدام به تعمیر و تعویض اجزای آن نمود.

در واقع توربو شارژ با تزریق هوای مازاد سبب بالا بردن توان خروجی موتور های درون سوز خودرو می شود. توربو شارژ را با نام سوپر شارژ نیز می شناسند که با بهره گیری از دانش و تکنولوژی جدید طراحی و ساخته شده است. در صورتی که به موقع اقدام به رفع مشکلات توربو شارژ نمایید، می توانید آن دوباره مورد استفاده قرار دهید. به کار گیری توربو شارژ در سیستم مکانیکی خودرو نیاز به تبحر بالایی دارد و تنها متخصصین می توانند این کار را به درستی انجام دهند. بنابراین در صورت بروز هر گونه نقص فنی در توربو شارژ می توانید از مرکز توربو شارژ سیف الهی جهت تعمیر توربو شارژ کمک بگیرید.

انواع مشکلاتی که به تعمیر توربو شارژ نیاز دارند

اختلال در عملکرد کمپرسور نیاز به تعمیر تخصصی دارد. همان طور که می دانیم کمپرسور نقش متراکم سازی هوا را دارد و در صورتی که نتواند این کار را به خوبی انجام دهد ، سیستم با مشکل مواجه خواهد شد. عملکرد هر یک از اجزا  باید به درستی انجام گیرد و هر گونه اختلال در بخش توربین، کمپرسور و … و یا اختلال در عملکرد کلی توربو شارژ ، موجب از کار افتادن توربو شارژ خواهد شد و شما باید به مرکز معتبری مراجعه نمایید و خدمات تعمیر توربو شارژ را دریافت کنید. جهت استعلام قیمت فروش و تعمیر توربو شارژ به سایت فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مراجعه کنید و با ما تماس بگیرید.

توربو شارژ سیف الهی

مرکز سیف الهی از مراکز خوشنام در زمینه ی تعمیر توربو شارژ است که خدمات کامل و بی نقصی را ارائه می دهد. همچنین فروش توربو شارژ از طریق سایت فروشگاه توربو شارژ سیف الهی انجام می گیرد و این مجموعه خود وارد کننده ی انواع توربو شارژ می باشد و فروش بی واسطه را به شما ارائه می کند. فروش اینترنتی توسط این مرکز برای خریدی آسان ارائه می گردد و مشتریان عزیز از سراسر کشور می توانند اقدام به خرید هر یک از محصولات نمایند.

https://turbochargecenter.com/

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx